صفحه اصلی > اخبار فناوری : بررسی فیلترشکن PrivadoVpn
ads

بررسی فیلترشکن PrivadoVpn

PrivadoVpn

بررسی PrivadoVpn : 

PrivadoVPN یک فروشنده VPN است که اخیراً خدمات خود را مستقیماً به مصرف کنندگان ارائه کرده است. قبلاً فقط از طریق برنامه های سرویس دیگری مانند Newshosting می توانستید آن را به عنوان یک افزودنی رایگان دریافت کنید.

قیمت

PrivadoVPN یک برنامه رایگان دارد. با این حال ، این سرویس به 10 گیگابایت ترافیک VPN در ماه محدود می شود ، فقط شامل دسترسی به 12 سرور جهانی می شود ، فقط از یک اتصال VPN فعال در یک زمان پشتیبانی می کند و پروکسی Socks5 را ارائه نمی دهد.

علاوه بر این برنامه رایگان ، یک گزینه اشتراک ماهانه و سالانه نیز با پشتیبانی از حداکثر 10 اتصال همزمان ، دسترسی به “صدها” سرور جهانی ، ترافیک نامحدود VPN ماهانه و پروکسی Socks5 ارائه می دهد. طبق معمول ، برنامه سالانه مقرون به صرفه تر است ، 4.99 دلار در ماه. تنها روش پرداخت پذیرفته شده از طریق کارت اعتباری است.

برنامه های پرداخت PrivadoVPN از 10 اتصال VPN همزمان در هر زمان پشتیبانی می کند و دارای 30 روز ضمانت بازگشت پول است.

جایگزین، گزینه ها

سرویس PrivadoVPN به خوبی آن چیزی نیست که می توانید در صورت انتخاب مواردی مانند ExpressVPN ، NordVPN یا CyberGhost انتخاب کنید. کندتر از آنهاست ، نمی تواند Netflix و BBC iPlayer را مسدود کند ، برنامه های آن اساسی تر هستند و به اندازه آنها سرور VPN ندارد. با این حال ، مانند Windscribe ، یک برنامه ماهانه رایگان محدود به 10 گیگابایت ترافیک VPN و تعداد انگشت شماری از سرورها را ارائه می دهد ، که یکی از بهترین دارایی های آن است.

PrivadoVpn

جریان

حتی اگر بسیاری از ارائه دهندگان VPN بتوانند به کاربران خود دسترسی پیدا کنند به کتابخانه های محلی در سرویس های پخش مانند BBC iPlayer و Netflix که اغلب در مناطق خاصی در دسترس نیستند ، PrivadoVPN نمی تواند این کار را انجام دهد. این ممکن است به این واقعیت مربوط باشد که تمرکز آن بیشتر بر ارائه حریم خصوصی به شما است تا رفع انسداد محتوای جریان محبوب.

درباره شرکت

PrivadoVPN توسط یک فروشنده VPN مستقر در سوئیس به نام Privado Networks اداره می شود که به شما امکان می دهد به صدها سرور VPN در 45 کشور جهان از جمله صربستان ، تایلند ، مکزیک ، ایسلند ، لهستان ، ترکیه ، برزیل و سایر کشورها دسترسی پیدا کنید.

بررسی گوشی Samsung Galaxy S21
بیشتر بخوانید

حریم خصوصی و رمزگذاری

این ارائه دهنده VPN از پروتکل های اتصال IKEv2 و OpenVPN (UDP و TCP) و همچنین سوئیچ kill اختیاری استفاده می کند – مکانیزمی که در صورت قطع اتصال VPN دسترسی به اینترنت شما را خاموش می کند. با این حال ، سوئیچ kill به طور پیش فرض روشن نیست و به طور بالقوه کاربران را بدون حفاظت کامل تا زمانی که متوجه روشن شدن آن نشوند ، رها می کند.

تورنت مجاز است و هیچ گونه محدودیت و سرعت محدود کننده ای وجود ندارد.

خط مشی رازداری PrivadoVPN می گوید این VPN “هیچ گونه اطلاعاتی در مورد آنچه که کاربر خاصی مرور کرده یا به آن دسترسی داشته است” از طریق اتصال خود ذخیره نمی کند. این می افزاید که VPN قادر نیست “فعالیتهای ناشی از آدرس IP سرورهای VPN ما را به فعالیتهای انجام شده توسط یک کاربر جداگانه متصل کند”.

در ادامه می گوید که ارائه دهنده تمام داده ها را بر روی اتصالات VPN خود رمزگذاری می کند و “محتوای آنچه را که مشاهده می کنید ، مرور می کنید یا از طریق اتصالات PrivadoVPN انجام می دهید ، بازرسی یا ضبط نمی کند”. در نهایت ، این سیاست با بیان اینکه PrivadoVPN هرگز “سابقه مرور ، مقصد ترافیک ، محتوای داده ، آدرس IP یا پرس و جوهای DNS” را ثبت نمی کند ، به پایان می رسد.

با این وجود ، در این سند آمده است که ارائه دهنده اطلاعات مربوط به پهنای باند استفاده شده ، تجزیه و تحلیل تلفن همراه ، “آمار ناشناس ، جمع آوری شده ، مانند نوع سیستم عامل ها و دستگاه هایی که معمولاً استفاده می شود” ، و همچنین شناسه های تلفن همراه ارائه شده توسط دستگاه های iOS و Android اما که این شناسه ها “آدرس ایمیل یا نام شما را ندارند”.

با این اوصاف ، این نتیجه می گیرد که “قادر به ارائه هیچ گونه اطلاعاتی در مورد درخواست های مربوط به سابقه مرور یک کاربر PrivadoVPN ، مقصد ترافیک ، محتوای داده ، آدرس IP یا پرس و جوهای DNS نیست” ، زیرا “این اطلاعات وجود ندارد”.

همه اینها کاملاً جزئی است ، اما ما همچنین می خواهیم شاهد تأیید مستقل این ادعاها توسط یک حسابرس خارجی باشیم که پلتفرم PrivadoVPN را بررسی کرده و یک گزارش عمومی از یافته های آن صادر می کند.

بررسی تبلت Xiaomi Pad 5
بیشتر بخوانید

PrivadoVpn

پشتیبانی

PrivadoVPN دارای برنامه هایی برای Windows ، Mac ، Android ، FireOS ، iOS و Android TV است. همچنین می توانید از پیکربندی VPN آن ، اعتبار پروکسی SOCKS5 و راهنماهای دستی برای نصب سرویس بر روی دستگاه های دیگر مانند روترها استفاده کنید.

در لحظه نگارش ، برنامه iOS دارای امتیاز عالی – 4.7 ستاره (از 5) ، که توسط 14 نفر رتبه بندی شده است. تا آن لحظه ، برنامه فقط یک بار به روز شده است. همتای اندرویدی آن امتیاز پایین تری داشت – 4 ستاره و توسط 292 نفر (از 10000+ که آن را بارگیری کردند) رتبه بندی شد. فقط یک هفته قبل از نوشتن این بررسی به روز شده بود.

در صورت نیاز به خدمات VPN ، همچنین می توانید مستقیماً از طریق ایمیل با پشتیبانی PrivadoVPN تماس بگیرید ، بلیط ایجاد کنید ، یا می توانید از سایت پشتیبانی و وبلاگ آن دیدن کنید ، در آنجا راهنماهای دانش ، اخبار ، راهنمای نحوه کار ، به روز رسانی خدمات ، و اخبار ما مسیر ایمیل را امتحان کردیم و به سرعت – در عرض 30 دقیقه ، پاسخی دریافت کردیم.

PrivadoVpn

سرعت و تجربه

برنامه ویندوز نسبتاً ساده است ، بنابراین رفت و آمد آسان بود. با این وجود ، زمان اتصال آن زمان زیادی طول کشید (حدود 10 ثانیه) و هنگام اتصال یا قطع هیچگونه اعلانی دریافت نکردیم. رابط کاربری کمی ناامید کننده بود زیرا مکانها به ترتیب حروف الفبا فهرست نشده بودند ، بنابراین ما در یافتن مکان مورد نظر مشکل داشتیم.

ما سرعت بارگیری ارائه دهنده را روی اتصال آزمایشی 72 مگابیت بر ثانیه و مکانی در جنوب شرقی اروپا آزمایش کردیم. اولین سروری که ما به آن علاقه داشتیم در هلند بود و نرخ 8.80 مگابیت بر ثانیه آن بسیار پایین بود (تنظیم پروتکل “خودکار” روشن بود).

سپس ، ما می خواستیم ببینیم سرور در انگلستان چگونه خواهد بود ، بنابراین ما لندن را انتخاب کردیم. نتیجه مشابه سرور قبلی بود – 10.17 مگابیت بر ثانیه. پس از این آزمایش ، ما به آن سوی اقیانوس اطلس – نیویورک ، ایالات متحده رفتیم. انتظار می رود سرعت در سراسر حوضچه کمتر باشد – به 5.49 مگابیت بر ثانیه بسیار کند برسد.

بررسی ساعت Apple Watch 6
بیشتر بخوانید

سرانجام ، زمان بررسی آرژانتین فرا رسید. ما به یک سرور VPN در بوینس آیرس متصل شدیم که 2.35 مگابیت بر ثانیه بسیار پایین تر و بسیار کند بود.

حکم

PrivadoVPN یک راه حل پیچیده VPN مانند ExpressVPN نیست. پس از همه ، دومی بسیار سریعتر است ، گزینه ها ، ویژگی ها و زیرساخت سرور بسیار بیشتری دارد ، همچنین می تواند کتابخانه های جریان محلی را مسدود کند. با این حال ، با توجه به اینکه هنوز از تورنت ، 10 اتصال همزمان ، امنیت قوی ، پشتیبانی مفید از مشتری ، پشتیبانی از دستگاه جامد و 10 گیگابایت ترافیک رایگان در ماه استفاده می کنید – همچنان یک VPN مناسب برای یک کاربر متوسط ​​است.

 

PrivadoVpn

پایان مقاله بررسی PrivadoVpn

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

قسمت ویژه سریال فرندز | بهترین فیلم های برد پیت | فیلم ال دورادو | نقد فیلم میان‌بر | سریال Vincenzo | نقاشی سوم ماه مه ۱۸۰۸ | فیلم تصنیف نارایاما | نقاشی دختری با لباس خواب | مبانی کسب درآمد طراحی اپلیکیشن | هر آنچه از آیفون ۱۳ اپل انتظار داریم | تاریخ عرضه ، قیمت و مشخصات | نقد و بررسی بازی scarlet nexus |

دیدگاهتان را بنویسید

11 − سه =