صفحه اصلی > ورزش و بازی : تاریخ انتشار Gran Turismo 7 ، اخبار ، خودروها ، تریلرها و آنچه می خواهیم ببینیم
ads

تاریخ انتشار Gran Turismo 7 ، اخبار ، خودروها ، تریلرها و آنچه می خواهیم ببینیم

Gran Turismo 7

تاریخ انتشار Gran Turismo 7 ، اخبار ، خودروها ، تریلرها و آنچه می خواهیم ببینیم : 

در حال حاضر جزئیات مربوط به Gran Turismo 7 انحصاری پلی استیشن کمی در دسترس است ، اما این ما را از تغییر هیاهو به دنده پنجم باز نمی دارد.

جدیدترین بازی در سری طولانی Gran Turismo قرار است بهترین بازی فعلی باشد و با قدرت PS5 فوق سریع که از آن پشتیبانی می کند ، ما آماده ایم که آن را باور کنیم. بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که مهارت های خود را در مسابقات تک نفره تقویت کنند ، سپس به صورت آنلاین به رقابت بپردازند تا بهترین ها را در مسابقات چند نفره به چالش بکشند. ما شاهد بازگشت آهنگ ها و حالت های مورد علاقه طرفداران و همچنین شگفتی های جدید جالب خواهیم بود.

Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Gran Turismo 7 که در ابتدا برای انتشار در سال 2021 برنامه ریزی شده بود ، اکنون به دلیل تاخیرهای ناشی از همه گیری ویروس کرونا به سال 2022 سقوط کرده است و به نظر می رسد که به طور همزمان به PS4 و PS5 می آید. اگرچه ما نمی توانیم این بازی را در سال 2021 انجام دهیم ، اما امیدواریم که در برخی موارد در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

در عین حال ، اگر مایلید از همه چیز در مورد Gran Turismo 7 مطلع شوید و می خواهید بدانید که امیدواریم بازی چه پیشرفت هایی داشته باشد ، ادامه مطلب را بخوانید.

سر اصل مطلب

آن چیست؟ یک بازی مسابقه ای با تاکید بر شبیه سازی
کی می توانم آن را بازی کنم؟ زمانی در سال 2022
روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PS5 (و احتمالاً PS4)

تاریخ انتشار Gran Turismo 7

سونی تأیید کرد که تاریخ انتشار Gran Turismo 7 به 2022 کاهش یافته است.

در مصاحبه ای با مجله GQ ، جیم رایان ، مدیرعامل Sony Interactive Entertainment از وی س whetherال کرد که آیا GT7 هنوز در سال 2021 عرضه می شود یا خیر ، فقط برای این که نماینده روابط عمومی سونی وارد عمل شود و نشان دهد که Gran Turismo 7 تحت تأثیر چالش های تولید مرتبط با کووید قرار گرفته است ، و بنابراین در سال 2022 منتشر می شود.

این نماینده گفت: “با همه گیری مداوم ، وضعیت پویا و متغیری است و برخی از جنبه های مهم تولید بازی در چند ماه گذشته کند شده است.” “در صورت موجود بودن ، مشخصات بیشتری را در تاریخ انتشار GT7 به اشتراک خواهیم گذاشت.”

همچنین به نظر می رسد که بازی بر روی PS4 و PS5 منتشر خواهد شد ، هرمن هالست ، رئیس استودیو پلی استیشن در وبلاگ رسمی PlayStation اشاره کرده است که سونی به دنبال این است که سیم کارت های مسابقه ای و دیگر عناوین آینده را به PS4 و همچنین سخت افزار نسل فعلی برساند. علاوه بر این ، در آگوست 2021 ، گزارشی از GTPlanet ادعا می کند که به سندی دسترسی داشته است که به انتشار PS4 نیز اشاره می کند.

تریلرهای Gran Turismo 7

تریلر اعلامیه

در حال حاضر ما فقط یک تریلر فاش کننده 3 دقیقه ای از Gran Turismo داریم که در رویداد رونمایی بازی PS5 سونی نشان داده شد. Polyphony Digital بدیهی است که برخی از جزئیات را عقب نگه داشته است ، اما ما یک نگاه خوب به Gran Turismo 7 داریم ، از جمله نگاهی به گیم پلی بازی از طریق مسابقه در مدار نمادین Trial Mountain.

نقد و بررسی بازی Hood: Outlaws & Legends
بیشتر بخوانید

به امید خدا ، ما فرصتی دیگر برای آشنایی بیشتر با ویژگی های جدید Gran Turismo 7 ، مانند حالت GT Cafe که در منوی بازی نشان داده شده است ، قبل از انتشار در اواخر امسال ، خواهیم داشت.

اخبار و شایعات Gran Turismo 7

گزارشات مربوط به نسخه PS4

گزارش های دیگری نیز وجود دارد که نشان می دهد نسخه PS4 Gran Turismo 7 به دنبال توصیه های قبلی Hermen Hulst روی کارت ها قرار گرفته است. این گزارش از GTPlanet ارائه می شود ، که ادعا می کند به “سند حرفه ای که به روند تولید Gran Turismo 7 اشاره دارد” دسترسی دارد که “به وضوح بیان می کند که منبع بازی برای PS4” و “PS5” در حال توسعه است “.

GTPlanet می گوید که نتوانسته سند را به اشتراک بگذارد ، اما صحت آن را تأیید می کند. البته ، تا زمانی که PlayStation برنامه های انتشار بازی را تأیید نکند ، باید گزارشات را با کمی نمک تهیه کنیم.

Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

به نظر می رسد که در نهایت ممکن است یک بتا وجود داشته باشد

به نظر می رسد که Gran Turismo 7 قبل از انتشار ، بتای آزاد را دریافت کند ، زیرا GTPlanet از یکی از موارد ذکر شده در سایت PlayStation Experience نام برد. طبق گفته GT Sport ، راهی برای حرکت در بخش Experience PlayStation در سایت رسمی PlayStation وجود دارد که منجر به دسترسی به راهی برای باز کردن زودهنگام کد بتا می شود.

کدهای داده شده فقط متغیرهایی هستند و نمی توان از آنها استفاده کرد اما برنامه هایی را برای یک رویداد عمومی که آماده افشا شدن نیست نشان می دهد. البته پلی استیشن هنوز هیچ گونه برنامه یا جزئیات رسمی در مورد نسخه بتا را فاش نکرده است ، اما اگر کاری انجام شود با توجه به اینکه قبلاً نسخه بتا برای GT Sport وجود داشت ، چندان تعجب آور نخواهد بود.

Cross-gen تصمیم اخیر را منتشر می کند؟

سونی اخیراً اخباری مبنی بر انتشار Gran Turismo 7 در PS4 و PS5 منتشر کرد و طبق گزارش اخیر VGC ، این تصمیم نسبتاً جدیدی بود. در این گزارش ، Any Robinson از VGC می گوید در حالی که همیشه قصد سونی این بود که دنباله Horizon Forbidden West و God of War را در PS4 و PS5 منتشر کند ، اما درک او این است که تصمیم برای انتشار Gran Turismo 7 در PS4 “فقط منصفانه گرفته شده است اخیراً “، با اشاره به اینکه بازی به عنوان انحصاری PS5 در حلقه تریلر دسامبر 2020 تبلیغ شد.

برای PS4 نیز می آید؟

به نظر می رسد Gran Turismo 7 نیز پس از اظهارات هرمن هالست ، رئیس استودیو پلی استیشن ، برای PS4 منتشر خواهد شد.

هالست در وبلاگ رسمی پلی استیشن اظهار داشت: “شما نمی توانید جامعه ای با بیش از 110 میلیون مالک PS4 ایجاد کنید و سپس از آن دور شوید ، درست است؟ من فکر می کنم این خبر بدی برای طرفداران PS4 خواهد بود و صادقانه بگویم که تجارت خوبی نیست…

در جایی که ایجاد عنوان برای PS4 و PS5 منطقی است – برای Horizon Forbidden West ، God of War بعدی ، GT7 – ما به بررسی آن ادامه می دهیم. و اگر دارندگان PS4 بخواهند آن بازی را انجام دهند ، پس می توانند. اگر آنها بخواهند بازی PS5 را ادامه دهند ، آن بازی برای آنها مفید خواهد بود. “

نقد و بررسی بازی Assassin's Creed Chronicles: India
بیشتر بخوانید

مطمئناً نظرات هالست از نظر تجاری منطقی است ، اما ما امیدواریم که اگر Gran Turismo 7 به سخت افزارهای نسل آخر راه پیدا کرد ، نسخه PS5 را از نظر قدرت گرافیکی و تکنولوژیکی خیلی عقب نیندازد. سیمون روتر ، سونی ، حداقل قبلاً گفته بود که این بازی از ویژگی های جدید منحصر به فرد PS5 نهایت استفاده را خواهد برد.

Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

PSVR 2؟

سونی اعلام کرده است که نسخه دوم هدست PSVR خود را با نام PSVR 2 منتشر خواهد کرد. این اعلام این سوال را ایجاد می کند که آیا Gran Turismo 7 از فناوری جدید پشتیبانی می کند یا خیر.

پس از موفقیت Gran Turismo Sport در PSVR ، کاملاً ممکن به نظر می رسد. با این وجود ، هنوز چیزی توسط سونی تأیید نشده است. اما علائم مثبت وجود دارد. در ژوئن 2021 ، سونی گفت که ما باید منتظر “تجربه های مترادف با پلی استیشن” در PSVR 2 باشیم ، که نشان می دهد عناوینی هستند که به فهرست پشتیبانهای اختصاصی سونی مانند Gran Turismo تکیه می کنند.

کازونوری یاماچی ، خالق سری Gran Turismo ، در مصاحبه ای با GT Planet ، کمی عقب تر به زمان 2019 ، در مصاحبه ای با GT Planet فاش کرد که وقتی نوبت به استفاده از قدرت کنسول های نسل بعدی می رسد ، Polyphony Digital به واقعیت مجازی علاقه مند است.

یامائوچی به GT Planet گفت: “اولین چیزی که تحت تأثیر قدرت بیشتر قرار می گیرد VR است.” “من فکر نمی کنم چیز دیگری وجود داشته باشد که به چنین قدرت پردازشی نیاز داشته باشد. من واقعاً VR را دوست دارم ؛ من می توانم به امکانات آن اعتقاد داشته باشم و برای بازی رانندگی بسیار مناسب است. “

“VR چیزی است که واقعاً به تکامل قدرت GPU و سخت افزار آن بستگی دارد ، مانند دستگاه های صفحه نمایش حتی. این چیزی است که هرگز نمی توانید از قدرت محاسباتی کافی برخوردار باشید. همیشه این محدودیت سخت افزاری وجود دارد و این محدودیت هرگز برای ما به اندازه کافی بالا نخواهد بود! بدیهی است که به تدریج با گذشت زمان بهبود می یابد و ما مطمئن خواهیم بود که آن را دنبال خواهیم کرد. “

این واقعیت که PSVR 2 این فناوری را به جلو می آورد ، امیدوار کننده به نظر می رسد که Gran Turismo 7 می تواند از نوعی VR پشتیبانی کند.

بدون ظاهر E3 2021

همانطور که انتظار می رفت ، Gran Turismo 7 در E3 2021 غایب بود زیرا سونی تأیید کرد که در نمایشگاه کاملاً آنلاین شرکت نخواهد کرد.

البته این اولین بار نیست که سونی از E3 صرف نظر می کند. این شرکت E3 2019 را به طور کامل از دست داد و سال گذشته تصمیم گرفت که جریان State of Play خود را داشته باشد. با توجه به اینکه E3 2021 به هر حال امسال دیجیتالی است ، ممکن است سونی مزایای بیشتری در انجام مجدد رویداد آنلاین خود یا حتی انجام یک جریان اختصاصی مانند جریان غرب ممنوعه May Horizon مشاهده کند. اگر سونی میزبان رویداد خود باشد ، ما احتمالاً چیزی از Gran Turismo 7 در طول آن خواهیم دید ، اما در حال حاضر ، هیچ قطعیتی در مورد زمان به روزرسانی بعدی ما در مورد بازی وجود ندارد.

نقد و بررسی بازی Expeditions: Rome
بیشتر بخوانید
Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

“بدون امتیاز” در جزئیات

مدیرعامل Polyphony ، کازونوری یامائوچی ، هنگام صحبت در مسابقات FIA Gran Turismo در دسامبر 2020 (از طریق VGC) بر توجه استودیو به جزئیات تأکید کرده است.

یامائوچی گفت: “ما همیشه بهترین ها را در Polyphony Digital دنبال می کنیم.” “ما نمی خواهیم به هیچ چیزی امتیاز بدهیم. ما می خواهیم بهترین ها را به همه ارائه دهیم. و این دیگر فقط تفکر من نیست ، بلکه طرز فکر همه 200 کارمند شرکت ما است.

“آنها در ژاپن می گویند” الوهیت در جزئیات زندگی می کند “و این بسیار درست است. این که چقدر به جزئیات خوب توجه می کنید ، چگونه آن را کامل کنید ، آن را به کمال برسانید و توجه فوق العاده ای به آن داشته باشید ، سبک تولید ما است. “

این برای Gran Turismo 7 خوب است ، اگرچه تا حدی توضیح می دهد که چرا تاریخ انتشار بازی از 2021 به 2022 تغییر کرد.

حداکثر استفاده را از PS5

به احتمال زیاد Gran Turismo 7 برای PS4 منتشر می شود ، اما این مانع از استفاده کامل بازی از ویژگی های منحصر به فرد PS5 مانند بازخورد تکان دهنده و راه اندازی های سازگار در کنترلر DualSense ، SSD فوق سریع و صدای سه بعدی نمی شود.

سیمون روتر ، نایب رئیس اجرایی سونی در گفتگو با گاردین اظهار داشت که معتقد است Gran Turismo 7 ویترین این کنسول خواهد بود و دقیقاً توضیح داد که چگونه بازی مسابقه ای واقع گرایانه بازیکنان را با فناوری جدید PS5 شگفت زده خواهد کرد.

اول از همه ، زمان بارگذاری به لطف SSD SSD PS5 به طور جدی افزایش می یابد. روتر می گوید: “زمان بارگیری در مقایسه با زمان گذشته تقریباً هیچ چیز نخواهد بود.”

روتر همچنین گفت که وقتی صحبت از صدای سه بعدی می شود ، بازیکنان می توانند انتظار یک تجربه همهجانبه را داشته باشند. با نشستن در کابین خلبان ، صدای سه بعدی به شما این امکان را می دهد تا صدای نعره رعد و برق یک فراری را در پشت و روبروی خود بشنوید و می توانید تفاوت بین آن و صدای موتور یک مازراتی را تشخیص دهید. “

سرانجام ، وقتی صحبت از کنترلر DualSense می شود ، روتر می گوید: “هنگام رانندگی با ماشین با استفاده از کنترلر DualSense ، در دستان خود احساس متفاوتی از آسفالت صاف موجدار مسابقه خواهید داشت ، در مقایسه با احساس تراکم در. یک مسیر سنگریزه ، “اضافه می کند ،” فشار دادن یک شتاب دهنده نرم بسیار متفاوت از فشار دادن روی پدال ترمز سفت و یا دنده است. “

آنچه می خواهیم در Gran Turismo 7 ببینیم

مدل سازی آسیب معنی دار
این امید بر هر ورودی Gran Turismo مقدم است و Gran Turismo 7 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به نظر می رسد این حق رای نسبت به مدل های آسیب دیده حساسیت دارد و ترجیح می دهد ماشین های زیبا و زیبا جلوه تمیز کارخانه را حفظ کنند-اما ما می خواهیم آن را ببینیم. اگر ما در خارج از مسیر مراقب باشیم و با سرعت زیادی مایل در ساعت به یک دیوار ضربه بزنیم ، انتظار داریم خودروی ما کاملاً خراب شده باشد و فقط چند خراش جزئی ایجاد نکند.

نقد و بررسی بازی Metro: Last Light
بیشتر بخوانید

این سطح از واقع گرایی در بسیاری دیگر از سیم کارت های مسابقه ای مدرن به تصویر کشیده شده است و PS5 دارای سخت افزارهای نسل بعدی بسیار قدرتمند است ، زمان آن رسیده است که Gran Turismo از آن به خوبی استفاده کند.

هوش مصنوعی بهتر

یکی دیگر از مشکلات قدیمی بازی های Gran Turismo ، هوش مصنوعی است. بسته به سطح دشوار ، چالش یک مسابقه یا بسیار آسان بوده است یا بسیار سنگین طراحی شده است ، بنابراین زمان آن رسیده است که Gran Turismo 7 سرانجام واقع گرایی را برای رقبای کنترلر خود به ارمغان آورد.

ما می خواهیم رانندگان هوش مصنوعی را نسبت به اقدامات ما نشان دهیم و یاد بگیریم که مهارت های خود را پشت فرمان مطابقت دهیم. به دست آوردن وسایل نقلیه بهتر باید پاداش معنی داری در بهبود عملکرد مسابقه ارائه دهد ، اما نه به قیمت کنار گذاشتن رقابت در گرد و غبار. امیدواریم رانندگان Gran Turismo 7 به ما پول بدهند.

محتوای آفلاین بهتر

Gran Turismo Sport ، آخرین قسمت این مجموعه ، اغلب به دلیل عدم کیفیت محتوای آفلاین مورد انتقاد قرار گرفت. چه به دلیل نگهداری سرور و چه به دلیل اتصال خود شما ، بازی فقط به شما امکان بازی Arcade Mode را می دهد ، که هرگونه پیشرفت معنی داری را که می تواند در حالت آفلاین انجام شود مسدود می کند. امیدوارم Gran Turismo 7 قابلیت های آفلاین خود را بهبود بخشد.

بازگشت ویژگی ها در Gran Turismo 7

تنظیم

Tuning ، یکی از ویژگی های موجود در Gran Turismo Sport ، قرار است در Gran Turismo 7 بازگردد. بازیکنان می توانند اعتبارات درون بازی خود را صرف بازکردن قفل ارتقاء و ایجاد تغییرات در اتومبیل های خود کنند تا در پیست ها و مسابقات خاص مناسب تر باشد. به

این ویژگی همچنین می تواند برای بهبود خودرویی که عاشق آن شده اید مورد استفاده قرار گیرد تا از نظر رقابتی تا آنجا که ممکن است ماندگار باشد.

Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

حالت حرفی

همانطور که کازونوری یاموچی ، مدیرعامل Polyphony Digital گفته است ، ممکن است تحت نام جدید “Campaign Mode” باشد ، اما بگذارید بیل را بی نام بگذاریم. این محتوای تک نفره می تواند راهی عالی برای آشنایی با گیم پلی اصلی رانندگی Gran Turismo باشد و به شما این فرصت را می دهد تا وسایل نقلیه مختلف را در چالش های مختلف امتحان کنید. باید منتظر ماند و دید که چگونه حالت کمپین Gran Turismo 7 به پایان می رسد.

پایان مقاله تاریخ انتشار Gran Turismo 7 ، اخبار ، خودروها ، تریلرها و آنچه می خواهیم ببینیم

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

برندگان جایزه نوبل ادبیات | رعایت این ۶ نکته حین پوشیدن کت و شلوار الزامیست | ۸ تأثیر تغییرات آب و هوا | کسب درآمد از طریق سایت دانلود | بیوگرافی برتولت برشت | نقاشی طلوع آفتاب از کلود مونه | کتاب تهوع ژان پل سارتر | نقد فیلم خودروی من را بران | اقتباسی از داستان موراکامی | چگونه هانس زیمر موسیقی متن بتمن را ساخت | فیلم پنجره پشتی |

دیدگاهتان را بنویسید

نوزده − نوزده =