صفحه اصلی > اخبار فناوری : سامسونگ گلکسی تب اس ۸ : مشخصات، اخبار و شایعات پیرامون آن
ads

سامسونگ گلکسی تب اس ۸ : مشخصات، اخبار و شایعات پیرامون آن

سامسونگ گلکسی تب اس ۸

به احتمال زیاد سامسونگ گلکسی تب اس ۸ می تواند در نهایت بهترین تبلت اندرویدی سال باشد-تا حدی به این دلیل که به نظر می رسد یک دستگاه واقعاً قدرتمند است و تا حدی به این دلیل که تعداد زیادی از نرم افزارهای طراحی شده توسط Google وجود ندارد.

در واقع ، چشم انداز قرص اندروید این روزها بسیار پراکنده است ، اما یکی از شرکت هایی که می توان برای راه اندازی صفحات چشمگیر به آن اعتماد کرد ، سامسونگ است ، زیرا طیف Galaxy Tab S آن جایگزین واقعی iPad است. Galaxy Tab S7 FE اکنون درپوش شکسته است و Tab S8 می تواند تا پایان سال عرضه شود. با این وجود ، ما اکنون می شنویم که ممکن است تا اوایل سال 2022 فرود نیاید.

این پیگیری سامسونگ Galaxy Tab S7 و Galaxy Tab S7 Plus خواهد بود که با صفحه نمایش بزرگ و قلم و لوازم جانبی صفحه کلید از بسیاری جهات با بهترین های اپل مطابقت دارد. اما جانشینان آنها – سامسونگ گلکسی تب اس 8 و سامسونگ گلکسی تب اس 8 پلاس ، احتمالاً به همراه گلکسی تب اس 8 اولترا – در حال آماده سازی هستند.

در زیر لیستی از اصلی ترین چیزهایی را که از تبلت های بعدی سامسونگ می خواهیم پیدا می کنید ، اما قبل از آن ما جزئیاتی در مورد تاریخ و قیمت احتمالی انتشار ، همراه با نشت و شایعاتی که در حال افزایش است – و هر زمان که چیز جدیدی شنیدیم ، این مقاله را به روز می کنیم ، بنابراین مرتباً آن را بررسی کنید.

سامسونگ گلکسی تب اس ۸

سامسونگ گلکسی تب اس ۸

بریم سر اصل مطلب

سامسونگ گلکسی تب اس ۸ چیست؟ تبلت برتر سامسونگ بعدی

کی بیرون است؟ احتمالاً اوت است اما شاید تا اوایل سال 2022
چقدر هزینه دارد؟ ما نمی دانیم ، اما مطمئنا گران است

تاریخ عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی تب اس ۸

یکی از شایعات تاریخ انتشار اوایل سال 2022 برای راه اندازی سامسونگ گلکسی تب اس ۸ است. این مطابق با شایعه اخیر دیگری است که نشان می دهد این محدوده در کنار سامسونگ گلکسی S22 ، که انتظار می رود در ماه ژانویه یا حدود آن ، وارد بازار شود.

بررسی لپ تاپ Alienware x15 R1
بیشتر بخوانید

با این حال ، ما آن را با کمی نمک در نظر می گیریم ، زیرا در حالی که سامسونگ با عرضه مدل های جدید Galaxy Tab S سازگار نیست ، محدوده Samsung Galaxy Tab S7 و Samsung Galaxy Tab S6 همه در آگوست سالهای عرضه خود به فروش می رسند.

بنابراین قبل از این شایعه انتظار داشتیم که سامسونگ گلکسی تب اس ۸ در اوت 2021 یا حدود آن وارد بازار شود. اما با توجه به کمبود چیپست بر تولید تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی ، مطمئناً این احتمال وجود دارد که سال آینده وارد بازار شود.

در مورد قیمت ، هیچ خبری وجود ندارد ، اما Samsung Galaxy Tab S7 از 649.99 دلار / 619 پوند / 1.149 دلار استرالیا شروع شد ، در حالی که Galaxy Tab S7 Plus گران تر از 849.99 دلار / 799 پوند / 1.549 دلار استرالیا شروع شد ، بنابراین ممکن است قیمت ها برای مدل بعدی اگرچه ممکن است محدوده Samsung Galaxy Tab S8 گرانتر باشد ، زیرا روند افزایش قیمت است.

 اخبار
اولین نشت مهم سامسونگ گلکسی تب اس ۸ که توجه ما را به خود جلب کرد ، اطلاعات زیادی در مورد تخته سنگ آینده نشان می دهد ، که ظاهراً در نسخه های 11 اینچی ، 12.4 اینچی و 14.6 اینچی در دسترس خواهد بود-که آخرین مورد آن یک اضافه بزرگ برای خط است.

از نظر مشخصات فنی ، گفته می شود این تبلت ها دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای بزرگترین مدل هستند ، در حالی که انواع 5G در دسترس خواهد بود. گفته می شود هر سه مدل دارای دوربین دو لنز 13 مگاپیکسل+5 مگاپیکسل در پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو هستند (البته Tab S8 Ultra ظاهرا دارای لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی در جلو است).

این نشت همچنین به باتری 8000 میلی آمپر ساعتی در Galaxy Tab S8 استاندارد ، یک باتری 10.090 میلی آمپر ساعتی در Tab S8 Plus و یک باتری 12000 میلی آمپر ساعتی در Galaxy Tab S8 Ultra اشاره می کند.

هرچند این کمی با نشت دیگری که در اندازه باتری در سامسونگ گلکسی تب اس ۸ موافق است ، مغایر است ، اما نشان می دهد که مدل Ultra دارای 11500 میلی آمپر ساعت است.

بررسی دوربین Canon RF 24-240mm f/4-6.3 IS USM
بیشتر بخوانید

ما همچنین شنیده ایم که هر سه مدل ممکن است از چیپست Snapdragon 898 استفاده کنند ، که در زمان نگارش این خبر هنوز اعلام نشده است ، اما احتمالاً برترین چیپست Snapdragon برای سال 2022 خواهد بود. علاوه بر این ، این سه صفحه ممکن است از شارژ 45W پشتیبانی کنند ، که نسبتاً سریع است

ما می توانیم چند نکته را در مورد تبلت های آینده نیز پیش بینی کنیم. بر اساس فرم قبلی ، دو مدل از این سه مدل احتمالاً Galaxy Tab S8 و Galaxy Tab S8 Plus نام خواهند داشت. گفته می شود مدل برتر سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra نام دارد.

مدلهای Plus و Ultra احتمالاً دارای صفحه AMOLED هستند و احتمالاً هر دو دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و چیپست درجه یک خواهند بود (ما انتظار داریم این اسنپدراگون 888 یا اسنپدراگون 888 پلاس از کوالکام باشد).

چیزی که ما می خواهیم ببینیم
سامسونگ گلکسی تب اس 7 و به خصوص گلکسی تب اس 7 پلاس صفحات بسیار خوبی هستند و دومی در لیست بهترین تبلت های اندرویدی ما قرار دارد ، اما بی نقص نیستند. در اینجا آنچه سامسونگ می تواند انجام دهد تا Tab S8 حتی بهتر شود.

سامسونگ گلکسی تب اس ۸

سامسونگ گلکسی تب اس ۸

1. پورت های بیشتر

Samsung Galaxy Tab S7 تقریباً یک لپ تاپ است ، به خصوص هنگامی که لوازم جانبی صفحه کلید اختیاری را اضافه می کنید ، اما فقط یک درگاه USB-C دارد که تطبیق پذیری آن را کمی محدود می کند.

بنابراین برای سامسونگ گلکسی تب اس ۸ ما دوست داریم یک درگاه دوم اضافه شود و در حالت ایده آل یک پورت هدفون 3.5 میلی متری نیز وجود داشته باشد. تبلت ها نیازی به باریک بودن و جمع و جور بودن گوشی ها ندارند ، بنابراین ما فکر می کنیم مفید بودن چنین درگاهی بیشتر از فضای ذخیره شده با حذف آن است.

2. قیمت رقابتی

محدوده Galaxy Tab S در بالاترین سطح بازار قرار دارد ، بنابراین این صفحات همیشه گران خواهند بود ، اما ما در بررسی Tab S7 خود اشاره کردیم که قیمت آن واقعا خیلی بالا است ، بنابراین ما مایل هستیم که برای محدوده سامسونگ گلکسی تب اس ۸ خطاب شده است.

نقد و بررسی دوربین ZV-E10 سونی
بیشتر بخوانید

ما متقاعد نشده ایم که قیمت پایین بیاید ، اما چیزهای عجیب تری اتفاق افتاده است ، بنابراین ما انگشتان دست خود را روی هم گذاشته ایم.

3. یک جلد صفحه کلید با نور پس زمینه
Samsung Galaxy Tab S7 از یک صفحه کلید اختیاری پشتیبانی می کند ، که معمولاً بسیار خوب است ، اما این واقعیت که کلیدها نور پس زمینه ندارند به این معنی است که استفاده از آن در تاریکی دشوار است.

این یک چیز کوچک است اما می تواند برای برخی افراد تفاوت بزرگی ایجاد کند ، بنابراین ما دوست داریم جلد صفحه کلید Galaxy Tab S8 دارای کلیدهای دارای نور پس زمینه باشد.

4. صفحه OLED در همه مدلها
سامسونگ Galaxy Tab S7 Plus دارای صفحه نمایش OLED است ، اما Tab S7 معمولی دارای LCD کمتری است ، بنابراین برای سامسونگ گلکسی تب اس ۸ می خواهیم OLED را در هر دو مدل ببینیم.

با توجه به اینکه شرکت های بیشتری صفحه نمایش OLED را روی دستگاه های خود ارائه می دهند و اپل تقریباً در همه آیفون ها ارائه می دهد ، ما فکر می کنیم حتی برای ابتدایی ترین صفحات در تبلت های پرچمدار سامسونگ نیز از OLED استفاده شود.

علاوه بر این ، در حالی که اپل از OLED در گوشی های خود استفاده کرده است ، در واقع iPad هنوز از LCD استفاده می کند ، بنابراین این یکی از راه هایی است که می تواند در آن Samsung Galaxy Tab S8 برجسته شود.

سامسونگ گلکسی تب اس ۸

سامسونگ گلکسی تب اس ۸

5. پشتی مقاوم در برابر اثر انگشت

Samsung Galaxy Tab S7 و Tab S7 Plus دارای پشت آلومینیومی و ظاهر و ظاهر ممتاز هستند ، اما چیزی که تا حدودی ظاهر را خراب می کند این است که چقدر مستعد برداشتن اثر انگشت هستند ، همانطور که در بررسی خود اشاره کردیم.

این مشکلی است که بسیاری از گوشی ها و رایانه های لوحی با آن روبرو هستند ، اما مشکلی است که ما می خواهیم سامسونگ برای سامسونگ گلکسی تب اس ۸ تلاش کند و آن را حل کند ، به خصوص اینکه تبلت ها به اندازه گوشی ها معمولاً با قاب پوشانده نمی شوند ، بنابراین ما می خواهیم پشتی که بکر باقی می ماند.

بررسی دوربین Fujifilm GFX 100
بیشتر بخوانید

منبع با دوربین

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی بازی Far Cry New Dawn | نقد فیلم لبوفسکی بزرگ | شاهکاری ماندگار | معرفی شخصیت درکس نابودگر ، دشمن ابدی تانوس | ۱۵ تا از بهترین فیلم اکشن ۲۰۲۱ و تاریخ انتشار | لئوناردو داوینچی | راهنمای تکنیک ویبراتو : ۷ نوع ویبراتو | ده فیلم برتر ساموئل ال جکسون | جشنواره کن ۲۰۲۱ : فیلم تیتان نخل طلا را از آن خود کرد | سریال خلافت

دیدگاهتان را بنویسید

دو + 11 =