صفحه اصلی > اخبار فناوری : بررسی گوشی Samsung Galaxy M51
ads

بررسی گوشی Samsung Galaxy M51

Samsung Galaxy M51 

بررسی گوشی Samsung Galaxy M51 : 

نه فقط در مورد باتری

بررسی دو دقیقه ای

سامسونگ گلکسی M51 از سری M بهترین است. این بار ، این دستگاه در همه بخش ها می درخشد و تقریباً از هر تلفن فعلی موجود در بازار با عمر باتری دیوانه کننده اش بهتر عمل می کند. فرمول دستگاههای سری M تقریباً مستقیماً از سامسونگ ارائه شده است: باتری عظیم و صفحه نمایش بزرگ. با استفاده از این فرمول ، سامسونگ در چند سال گذشته از موفقیت بزرگی برخوردار بوده است. با جدیدترین و پرهزینه ترین Galaxy M51 ، این شرکت امیدوار است که بتواند آن را بیشتر پیش ببرد.

یکی از دلایلی که بسیاری از هندی ها برای مدت طولانی از سری M سامسونگ اجتناب کردند ، چیپست بود. سامسونگ در حال ارائه چیپست Exynos داخلی بود که اغلب بر عملکرد یا کارایی تأثیر می گذاشت. این بار سامسونگ با چیپست اسنپدراگون 730G به این مشکل رسیدگی کرده است که عملکرد دستگاه را افزایش می دهد. و طبق معمول ، صفحه نمایش یکی از بهترین پانل های Super AMOLED در سطح با بازتولید رنگ و مشاهده عالی است.

در حال حاضر دوربین ها با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و لنز واید 12 مگاپیکسلی و چند دوربین ماکرو و 5 مگاپیکسلی ماکرو و عمق شما را ناامید نمی کنند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی برای همه شما دوستداران سلفی وجود دارد. پوسته OneUI سامسونگ بسیار بالغ تر و کاربر پسند تر است ، اما سامسونگ مجموعه ای از خدمات از پیش نصب شده و چند سرویس سامسونگ را اضافه کرده است که اغلب اعلان ها را ارسال می کند.

و در نهایت ، عمر باتری در اینجا خارج از جهان است. Galaxy M51 حتی با استفاده زیاد می تواند دو روز به راحتی دوام بیاورد و برای کاربران معمولی حتی بیشتر دوام می آورد. به طور کلی ، این یک بسته زیبا از سامسونگ است و در نهایت می تواند مانند OnePlus Nord ، سری Realme X3 و Redmi K20 Pro را به خود اختصاص دهد.

سامسونگ Galaxy M51 در 10 سپتامبر در هند معرفی شد و در دو پیکربندی عرضه می شود. نسخه اصلی با 6 گیگابایت حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می شود و 24999 روپیه قیمت دارد و نسخه 8 گیگابایتی+128 گیگابایت با قیمت 26999 روپیه عرضه می شود. گزینه های رنگی شامل آبی برقی و مشکی آسمانی است. آمازون شریک فروش آنلاین است و اولین فروش برای 18 سپتامبر برنامه ریزی شده است.

Samsung Galaxy M51 

طرح

سری M سامسونگ همیشه بدنه عظیمی داشته است. همین امر در مورد Galaxy M51 نیز صدق می کند. اما ، با این دستگاه ، آن را به سطح بعدی برده است. دستگاه مستقیماً خارج از جعبه ، به لطف باتری ماموت که دستگاه در آن دارد ، احساس سنگینی می کند ، وزن Galaxy M51 213 گرم است. همچنین ضخامت این گوشی 9.5 میلی متر است. در دست محکم است و پشت شیشه ای چسبندگی بهتری را ارائه می دهد و مانند سایر گوشی های دارای شیشه پشتی لغزنده نیست. پشت دستگاه مگنت اثر انگشت است و می تواند به راحتی خراشیده شود. برای بدتر شدن آن ، سامسونگ از ارائه یک قاب سیلیکونی مکمل در جعبه غافل می شود.

اگرچه دستگاه در دست خود محکم به نظر می رسد ، اما همچنان سنگین است و استفاده طولانی مدت از آن برای تماس ها ، پخش جریانی یا حتی بازی دشوار خواهد بود. پس از چند روز استفاده از دستگاه ، من به وزن دستگاه عادت کردم. با این حال ، در پایان ، این هنوز یک دستگاه حجیم است و ما این تلفن را به افرادی که آماده حمل دستگاه سنگین در تمام طول روز نیستند توصیه نمی کنیم.

Galaxy M51 دارای یک بلندگوی تک گانه ، میکروفون ، درگاه Type-C است و از آنجا که دستگاه بسیار ضخیم است ، سامسونگ جک 3.5 میلی متری هدفون را نیز اضافه کرده است. در سمت راست ، دکمه پاور را دریافت می کنید ، که همچنین با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است و درست بالای آن ،

دکمه های صدا را دریافت می کنید. دسترسی به اسکنر اثر انگشت با یک دست بسیار آسان است ، اما تکرار آن برای دستگاه های حجم دهنده مشکل خواهد بود. در بالا ، یک میکروفون ثانویه دریافت می کنید و در سمت چپ ، می توانید به سینی سیم کارت دسترسی داشته باشید.

نمایش دهنده

در جلو ، سامسونگ گلکسی M51 یک پنل 6.7 اینچی Super AMOLED Plus Infinity-O با نسبت تصویر 20: 9 ارائه می دهد. رزولوشن Full HD+ دریافت می کنید. برای محافظت بیشتر ، صفحه نمایش با لایه ای از Gorilla Glass 3 محافظت می شود. پیاده سازی Super AMOLED Plus سامسونگ همیشه کارآمدتر از دیگران است. اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده است که در سمت راست دستگاه قرار دارد.

نقد و بررسی گوشی Nokia G50
بیشتر بخوانید

صفحه نمایش بسیار بزرگ و بلند در M51 است. احساس می کنم به دوران فبلت ها برمی گردم. تماشای محتوای آنلاین برای تلفن لذت بخش خواهد بود. سامسونگ دارای پهنای باند L1 برای پخش محتوای HD در Amazon Prime و Netflix است. صفحه نمایش نیز به اندازه کافی روشن می شود تا در فضای باز بخواند. از HDR پشتیبانی می شود ، اما من فقط می توانم ویدئوها را در YouTube تماشا کنم و نتوانستم همان را در Netflix تکرار کنم.

از آنجا که این پنل AMOLED است ، شما مشکی عمیق ، کنتراست بالا و رنگ های زنده را دریافت می کنید. تراز سفید صفحه نمایش خارج از جعبه به نظر من کمی گرم بود و در نهایت تن رنگ را در تنظیمات صفحه نمایش کمی به سمت سردتر تغییر دادم. شما می توانید بین Vivid و Natural یکی را انتخاب کنید.

به نظر می رسد حالت های طبیعی در طیف گرم تری قرار دارند و من پیشنهاد می کنم آن را در حالت Vivid نگه دارید و تعادل رنگ سفید را به سمت سردتر ببرید تا بهترین تجربه را بدست آورید. همچنین ویژگی Always-on Display با تم های زیادی از فروشگاه تم سامسونگ وجود دارد.

زاویه دید با این یکی نیز واقعاً خوب بود. آنقدر روشن می شود که در زیر نور خورشید نیز بخوانید. به لطف پنل خوب ، از تماشای نمایش ها و فیلم ها در Galaxy M51 لذت بردم. با تمام چیزهای خوب اضافه شده به صفحه نمایش ، سامسونگ همچنان به ارائه پنل 60 هرتزی ادامه می دهد. صفحه نمایش نرخ تازه سازی 90 هرتز در این بخش عالی خواهد بود زیرا ما شروع به مشاهده قیمت با قیمت مناسب نیز کرده ایم.

کارایی

یکی از اشکالات دستگاه های قبلی سری M سامسونگ ، مشکل در عملکرد بود. این عمدتاً به دلیل چیپست کم مصرف بود که سامسونگ از Qualcomm و SoC های داخلی Exynos انتخاب کرد. این بار اما سامسونگ آن را کنار گذاشت و چیپست Snapdragon 730G را در قلب Galaxy M51 اضافه کرد.

Snapdragon 730G یک چیپست هشت هسته ای است که بر اساس فرایند ساخت 8 نانومتر با فرکانس 2.2 گیگاهرتز ساخته شده است. همین پردازنده در Samsung Galaxy A80 ، Realme X2 و Vivo X50 نیز وجود دارد. با پشت سر گذاشتن سابقه ، Snapdragon 730G برای استفاده متوسط تا سنگین نباید مشکلی داشته باشد. برای پردازش گرافیکی ، چیپست با پردازنده گرافیکی Adreno 618 با فرکانس بالاتر 575 مگاهرتز همراه شده است. این چیپست با 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استاندارد جفت می شود.

استفاده من شامل استفاده از برنامه هایی مانند Slack ، Gmail ، بازی ها ، دوربین و رسانه های اجتماعی است. و ، خوشحالم که گزارش می دهم که با هیچ گونه تأخیر یا مشکلی روبرو نشده ام. چیپست و بهینه سازی OneUI سامسونگ می تواند هر چیزی را که من به آن توجه کردم ، بگیرد. تعویض برنامه ها ، جابجایی در رابط کاربری ، انجام چند وظیفه و باز کردن چندین زبانه Chrome ، رسانه های اجتماعی بسیار خوب بود. با این حال ، پردازش تصاویر مانند حالت شب و حالت Pro چند ثانیه بیشتر طول می کشد ، اما این به هیچ وجه مشکلی ایجاد نمی کند.

من بازی هایی مانند CoD Mobile ، Asphalt را در تنظیمات بالا انجام دادم و در زمان آزمایش من هیچ مشکلی با گیم پلی نداشتم. گیم پلی بازی پاسخگو بود و همچنین هیچ مشکل گرمایش یا چیزی وجود نداشت. Snapdragon 730G یک چیپست بسیار قدرتمند است و همچنین می تواند کارهای سنگینی مانند بازی را تا حد زیادی انجام دهد.

یکی از چیزهایی که من می خواهم با گوشی بعدی سامسونگ بهتر شوم ، قطعاً بازخورد لغو کننده است. این دستگاه بسیار بد است و امیدوارم سامسونگ بتواند در نسل بعدی تلفن های هوشمند به این مشکل بپردازد.

نرم افزار

آن روزهایی که سامسونگ برای ارائه تجربه کاربری ثابت تلاش می کرد ، به پایان رسیده است. با One UI همه چیز تغییر کرده است. سامسونگ گلکسی M51 از One UI 2.1 هسته مبتنی بر اندروید 10 استفاده می کند. مانترا در اینجا بسیار ساده است – حداقل نمادها و عناصر بزرگ. مجموعه ای از ویژگی های موجود در سیستم عامل وجود دارد. همچنین ، سامسونگ چندین برنامه از جمله Chingari ، DailyHunt و چندین برنامه سامسونگ را اضافه کرده است. با این حال ، اکثر آنها را می توان حذف کرد.

معرفی هوش مصنوعی VanceAI ؛ راهکاری برتر برای افزایش کیفیت تصاویر
بیشتر بخوانید

همچنین یک حالت تاریک کامل در سراسر سیستم ، تم های اضافی را ارائه می دهد و صفحه تنظیمات با نمادها و دسته بندی های منظم بسیار شاداب به نظر می رسد. از آنجا که دستگاه بیش از حد بلند است ، بسیاری از موارد تعاملی برای دسترسی آسان در پایین صفحه نمایش داده می شود. راه انداز پیش فرض نیز در حال حاضر بسیار ساده است با گزینه هایی برای انتخاب اندازه شبکه ، طرح بندی و چند گزینه سفارشی سازی دیگر.

با وجود وجود NFC در سامسونگ ، سامسونگ Samsung Pay/Pay Mini را در Galaxy M51 ارائه نمی دهد. دستیار صوتی Bixby در حال حاضر برای همیشه از بین رفته است.

نرم افزار Samsung OneUI اکنون بسیار بالغ شده است و یک تجربه کلی کاملاً روان را بدون هیچ گونه سکسکه به شما ارائه می دهد. شما یک تم تاریک در سراسر سیستم ، فیلتر نور آبی ، ضبط صفحه ،

حالت فوکوس را دریافت می کنید تا به شما در حفظ زمان یا زمان کار متمرکز شود. همه این موارد را می توان در ضامن های سریع که می توانید بیش از 25 ضامن را اضافه و ترتیب دهید ، در دسترس قرار دهید. علاوه بر این ، سامسونگ یک ویژگی مفید در هر منوی تنظیمات در پایین اضافه کرده است: عبارت “به دنبال چیز دیگری هستید؟” با چند گزینه پرش سریع که بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید مفید است. به عنوان مثال ، هنگامی که در تنظیمات صفحه نمایش هستید ، گزینه زیر را برای سریع رفتن به بخش “همیشه در صفحه نمایش” دریافت خواهید کرد.

سامسونگ گزینه ای برای نمایش Google Discover در صفحه -1 از دست نمی دهد ، که شرکت های رویدادی مانند Oppo و Xiaomi پیشنهاد می دهند. در مواردی ، سامسونگ اعلان ها را برای نصب برنامه های اضافی تحت فشار قرار داد ، اما می توان آنها را خاموش کرد. با این حال ، فرصتی پیش آمد که من نتوانستم اعلان سامسونگ را پاک کنم و مجبور شدم روی آن کلیک کرده و سپس خارج شوم.

One UI سامسونگ چند ویژگی منحصر به فرد را به ارمغان می آورد. در مرحله اول ، اعلان های پاپ آپ هوشمند دریافت می کنید که شبیه به سر چت مسنجر عمل می کند. هر زمان که از برنامه هایی مانند WhatsApp اعلانی دریافت می کنید ، به عنوان یک حباب روی صفحه شما ظاهر می شود ، هنگامی که روی آن کلیک می کنید ،

یک پنجره شناور دریافت خواهید کرد. اندازه پنجره سفارشی است و همچنین می توانید کدورت پنجره شناور را تنظیم کنید. یک دکمه کنترل رسانه و دستگاه هوشمند وجود دارد که درست در بالای ضامن های اعلان قرار دارد که بسیار مفید است. همچنین یک حالت یک دست برای کسانی که می خواهند از آن استفاده کنند وجود دارد. ویژگی مورد علاقه شخصی من کشیدن انگشت روی اسکنر اثر انگشت برای پایین آوردن پنل اعلانات است.

به غیر از این موارد ، شما همچنین می توانید شبیه سازی برنامه ها ، حرکات ، رفاه دیجیتال ، کنترل والدین ، ​​حالت ذخیره فوق العاده داده و تعداد زیادی از گزینه های سفارشی سازی را در فروشگاه تم Samsung دریافت کنید.

باتری

یکی از USP های سری گلکسی M سامسونگ همیشه ظرفیت باتری عظیم بوده است. با گلکسی M51 ، سامسونگ عنوان گوشی با بیشترین باتری در هند – باتری 7000 میلی آمپر ساعتی – را از آن خود کرده است. این تا حد زیادی بزرگترین ظرفیت باتری است که در تلفن های هوشمند اصلی دیده ایم. از شارژ 25 واتی از طریق درگاه Type-C پشتیبانی می کند. شارژ کامل حدود دو ساعت طول می کشد که با توجه به ظرفیت باتری تقریبا قابل قبول است.

عمر باتری من با گلکسی M51 بسیار قابل توجه است. من می توانم بدون شارژ دستگاه دو روز کامل با استفاده زیاد ادامه دهم. صفحه نمایش روی دستگاه من چیزی است که قبلاً ندیده ام. با استفاده از Wi-Fi ، بلوتوث متصل به سه دستگاه ، slack ، رسانه های اجتماعی ، جریان ، دوربین ، بازی و تماس های تلفنی ، به طور منظم حدود 13 تا 14 ساعت صفحه نمایش داشتم. این عمر باتری بسیار خسته کننده است!

برای استفاده از باتری بزرگ ، سامسونگ گلکسی M51 به لطف کابل Type-C به Type-C موجود در جعبه ، می تواند سایر تلفن های هوشمند و لوازم جانبی آن را نیز شارژ کند. من می توانم هدفون و گوشی های هوشمند خود را بدون هیچ زحمتی با دستگاه شارژ کنم. و در نهایت ، برای کسانی که شارژ آهسته معمولی را ترجیح می دهند ، می توانید با خاموش کردن ضامن “شارژ سریع” ، شارژ معمولی را در تنظیمات باتری انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد دستگاه خود را با خیال راحت برای شارژ یک شبه نگه دارید.

نقد و بررسی iPad Pro 11
بیشتر بخوانید

Samsung Galaxy M51 

دوربین

Galaxy M51 دارای یک دوربین چهارگانه در پشت است که دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX682 با دیافراگم f/1.8 ، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 ، سنسور عمق 5 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی این گوشی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 وجود دارد. دوربین ها تقریباً مشابه Galaxy M31s هستند که اخیراً معرفی شده اند.

در طول آزمایش من ، دوربین ها بسیار خوب عمل کردند. نتایج نیز بسیار خوب بود. سامسونگ همچنین دارای قابلیت Single take (عکسبرداری تک نفره) است که عکس ها و فیلم ها را با تمام دوربین ها ضبط می کند و بهترین عکس ها و لحظه ها را در یک آلبوم به شما ارائه می دهد.

این ویژگی ای است که در گوشی های پرچم دار مانند نوت 20 و S20 دیده ایم. پس از گرفتن همه ، می توانید بهترین ها را نگه دارید و بقیه را دور بریزید. این زمانی مفید است که مطمئن نیستید روی کدام حالت کلیک کنید. این ویژگی در دوربین جلو نیز موجود است. جدا از این ، برنامه دوربین دارای تنهای حالت عکاسی ، فیلتر ، منطقه AR و موارد دیگر است.

دوربین اصلی تصاویر عالی با مقدار زیاد جزئیات ، وضوح و محدوده پویا در نور روز تولید می کند. رنگها با کمی اشباع بیش از حد مناسب به نظر می رسند. رنگهایی مانند سبز ، قرمز و آبی کمی بیشتر از واقعی به نظر می رسند. اما ، به طور کلی پردازش تصویر در اینجا بسیار خوب عمل می کند.

عملکرد دوربین اصلی کمی بهتر از OnePlus Nord به نظر می رسد. تصاویری که در حالت 64 مگاپیکسلی گرفته می شوند جزئیات بسیار خوبی تولید می کنند و کمی تصویر را واضح تر می کنند ، اما نتیجه این می شود که جزئیات کمی بیشتر به دست می آورید. عملکرد شب در Galaxy M51 به طرز شگفت آوری خوب بود. این می تواند جزئیات را از مناطق تاریک تر و کمی جزئیات حالت نسبت به عکس معمولی را نشان دهد.

لنز زاویه دید عکاسی 12 مگاپیکسلی است که میدان دید 123 درجه و خیلی بیشتر را به تصویر می آورد. همچنین رنگ و محدوده پویایی را تا حد خوبی حفظ می کند. در همان فرایند ، شما همچنین تصاویر واضح تری را دریافت می کنید و همچنین تمرکز خود را از دست می دهید. با بزرگنمایی شروع به از دست دادن جزئیات می کنید.

عکاسی ماکرو 5 مگاپیکسلی یکی دیگر از مواردی است که به لطف وضوح بالاتر می تواند عکس های نزدیک مناسب را ثبت کرده و وضوح و رنگ را حفظ کند. با این حال ، از آنجا که یک لنز فوکوس ثابت است ، تمرکز هنوز هم در عکس های ماکرو یک مشکل است.

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX616 به طور پیش فرض عکس های 8 مگاپیکسلی را کلیک می کند و همچنین می توانید عکس های سلفی 32 مگاپیکسلی را کلیک کنید. همچنین می توانید عکس های سلفی با زاویه دید گسترده بگیرید ، اگرچه تفاوت چندانی وجود ندارد. نتایج اینجا نیز بسیار خوب بود. بازتولید رنگ دقیق بود ، محدوده پویا نیز عالی بود. گاهی اوقات رنگ پوست تغییر می کرد اما در بیشتر مواقع خوب کار می کرد.

هر دو دوربین می توانند تا 4K @ 30fps فیلم ضبط کنند. از آنجا که شما از تثبیت کننده نوری تصویر برخوردار نخواهید شد ، سامسونگ یک نرم افزار مبتنی بر حالت تثبیت کننده فوق العاده ثابت اضافه کرده است که کار بسیار مناسبی را انجام می دهد. فیلم های ضبط شده با دوربین خوب و قابل استفاده هستند. صدای ضبط شده از طریق میکروفن داخلی نیز در اینجا بسیار خوب است.

به غیر از این موارد ، دوربین دارای دید Bixby است که نسخه سامسونگ از لنز گوگل ، AR Doodle ، حالت Pro ، پانوراما ، غذا ، فوکوس زنده ، حالت فوق العاده آهسته و حالت بیش از حد است.

در مجموع ، سامسونگ گلکسی M51 دارای یک دوربین کاملاً همه کاره است که مطمئناً می تواند رقابت را رقم بزند.

بیومتریک

اسکنر اثر انگشت در کنار آن قرار گرفته است. محل قرارگیری به سمت نیمه پایینی است اما برای اکثر افراد قابل دسترسی است. اثر انگشت جانبی بسیار راحت است و واقعا خوب کار می کند. با این حال ، شما می توانید حداکثر سه اسکنر اثر انگشت ثبت کنید ، که شخصاً ناامید کننده است.

بررسی گوشی Google Pixel 6 Pro
بیشتر بخوانید

قفل صورت اما در مورد من یک کیسه مخلوط بود. حداقل یکی از پنج بار ، از باز کردن قفل دستگاه خودداری کرد و من در نهایت از اسکنر اثر انگشت استفاده کردم. همچنین سریعترین در بازار نیست اما بیشتر اوقات کار می کند.

Samsung Galaxy M51 

کیفیت صدا و تماس

از نظر صدا ، سامسونگ در یک بلندگوی جداگانه که فقط بالاتر از حد متوسط ​​است ، بسته بندی می کند. به اندازه کافی برای یک اتاق استاندارد بلند می شود و اعوجاج زیادی وجود ندارد. هنگامی که هنگام استفاده از حالت افقی ، انگشتان خود را روی گری بلندگو می پوشانید ، صدا را به طور کامل مسدود می کنید.

از آنجا که دستگاه بسیار ضخیم است ، جک هدفون 3.5 میلی متری نیز برای کسانی که از هدفون سیمی استفاده می کنند جای می گیرد. پخش صدا از طریق بلوتوث 5.0 نیز بسیار خوب بود. همچنین گزینه ای برای فعال کردن صدای Dolby Atmos وجود دارد که تجربه کلی صدا را به ارمغان می آورد. اما این فقط با هدفون و دستگاه های بلوتوث کار می کند.

من در درجه اول از Samsung Galaxy M51 با سیم کارت Jio استفاده کردم و مشکلی در دریافت شبکه نداشتم. حتی در مورد تماسهایی که طی روزهای گذشته داشتم ، حتی یک مورد از نظر کیفیت تماس دریافت نکردم. تماس VoWiFi فقط خوب بود و صدا از طرف دیگر 100٪ واضح نبود ، اما این مسئله مربوط به خود VoWiFi است و نه دستگاه. بیشتر اوقات از Wi-Fi برای مرور و استفاده استفاده می کردم و در مورد سرعت داده تلفن همراه ، سرعت 2.3 مگابیت بر ثانیه تا 3 مگابیت بر ثانیه را دریافت کردم که بسیار مناسب است.

حکم

سامسونگ گلکسی M51 گران ترین دستگاه M51 تا به حال است و چیزهای زیادی را به میز می آورد. با در اختیار داشتن چیپست Snapdragon ، که هندی ها درخواست می کردند و یک باتری عظیم با پنل Super AMOLED سامسونگ ، سامسونگ آماده است تا مانند OnePlus Nord ، Realme X3 و Redmi K20 Pro را به خود اختصاص دهد.

سامسونگ گلکسی M51 برای از بین بردن ارزش برند سامسونگ و پشتیبانی قوی از مشتریان در سراسر استان ، مطمئناً بسیار محکم به نظر می رسد و از بیرون انگشت شست می کند.

بخرید اگر…

شما عمر باتری عالی می خواهید

Galaxy M51 یک جانور باتری است و می توانید به راحتی دو روز بدون نگرانی در مورد شارژ دستگاه از آن استفاده کنید.

شما به دنبال دوربین های قابل اعتماد هستید

دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی در پشت بسیار قابل اعتماد است و می توانید جزئیات خوبی را ثبت کنید. عکس های حالت شب نیز شما را ناامید نمی کند. دوربین سلفی نیز تصاویر فوق العاده ای را به نمایش می گذارد.

شما یک صفحه نمایش عالی می خواهید

پنل Super AMOLED سامسونگ بار دیگر با زاویه دید عالی ، بازتولید رنگ می درخشد و تماشای نمایش ها و فیلم ها بر روی صفحه نمایش بزرگ لذت بخش است.

نخرید اگر…

شما نمی خواهید بار عمده را حمل کنید

باتری عظیم وزن را به همراه دارد. وزن گلکسی M51 حدود 213 گرم و ضخامت آن 9.5 میلی متر است. مطمئناً حجیم است و به افرادی که آماده حمل دستگاه سنگین در تمام طول روز نیستند توصیه نمی شود.

شما صفحه نمایش نرخ تجدید بالاتر را ترجیح می دهید

سامسونگ با گلکسی M51 نتوانست خود را به قطار تازه سازی بالا برساند. برای کسانی که نیاز به نرخ تازه سازی بالا در این بخش دارند ، می توانید OnePlus Nord را تهیه کنید.

شما نیاز به شارژ سریعتر دارید

اگرچه این دستگاه دارای شارژر سریع 25 واتی است ، اما شارژ باتری عظیم حدود دو ساعت طول می کشد. برای کسانی که تلفن های سریع تر می خواهند ، بهترین گزینه برای Realme 7 Pro است که همراه با شارژر فوق العاده 65 واتی ارائه می شود.

Samsung Galaxy M51 

پایان مقاله بررسی گوشی Samsung Galaxy M51 

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید چراغ مطالعه | فیلم مهره هفتم | نقد فیلم سگ اندلسی | آموزش کارگردانی | چگونه می توان یک کارگردان هنری شد | کسب درآمد از کوتاه کننده لینک | فیلم جان ویک فصل ۴ | ایان مک شین به طور رسمی به عنوان وینستون بازگشت | نقد فیلم منهتن | یک راهنمای اساسی برای ساخت خانه های مدولار | نقد نمایشنامه خانه برناردا آلبا | نقد سریال see |

دیدگاهتان را بنویسید

2 + شش =