صفحه اصلی > معرفی سریال : نقد و معرفی انیمه No Guns Life | تنفگ زنده
ads

نقد و معرفی انیمه No Guns Life | تنفگ زنده

انیمه No Guns Life

انیمه ای جالب و نسبتا کوتاه، No Guns Life یکی از خلاقیت های منحصر به فرد با محوریت ژانر سایبرپانک است که از روایتی تاریک بهره می برد.

سایبرپانک یکی از محبوب ترین ژانرها در بین طرفداران همه زمینه های سرگرمی مانند بازی های ویدیویی و انیمه فیلم و سریال است. این سایبرپانک ژانری که دید نسبتاً تاریک و بدبینانه ای نسبت به آینده بشریت دارد و نه تنها امکان ایجاد انسان های رباتیک بسیار پیشرفته را فراهم می کند، بلکه پیشرفت فناوری در این زمینه را نیز به اثبات می رساند. این توسعه همچنین تأثیر قابل توجهی در پس زمینه دارد. خارجی هایی که زندگی انسان ها و شهرهای عجیب و غریب را دیده اند و از ظاهر جذاب آن بهره برده اند.

در حالی که چندین فیلم و انیمه تلویزیونی پیرامون ژانر سایبرپانک ساخته شده اند، در سال 2014 تاسوکو کاراسوما مانگایی با عنوان No Gun Life ساخت که دیدگاهی بالغ و انتقادی از پیشرفت های تکنولوژیکی و دنیای سایبرپانک داشت. دنیای ساخته شده توسط تاسوکو کاراسوما به قدری تاریک و تاریک بود که انیمه ای که او خلق کرد، با وجود روایت های منحصر به فرد و جلوه های بصری گیرا، آنطور که باید مورد توجه مخاطب قرار نگرفت.

انیمه No Guns Life

انیمه No Guns Life

در این مقاله به سراغ انیمه No Guns Life می رویم. یک سریال نسبتا کوتاه که می تواند یکی از جذاب ترین تجربه هایی باشد که تا به حال در انیمیشن داشته اید.

انیمه No Guns Life داستان دنیایی را روایت می کند که پس از یک جنگ عظیم و وحشتناک برای همیشه تغییر می کند. جنگ نه تنها منجر به کشته‌های بیشماری شد، بلکه منجر به ایجاد سایبورگ‌هایی به نام “این پسوند” شد که به عنوان سرباز در خط مقدم جنگیدند. مردم را نابود می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی انیمه High Card | شوالیه های کارت

این موضوع زمانی تشدید می‌شود که سربازان به اصطلاح Extend پس از پایان این جنگ تنها می‌مانند و بسیاری از آنها با شرایط غیرقابل تحملی مجبور می‌شوند برای زنده ماندن خود را تسلیم خواسته‌های سازمان مخوف کنند. ، به دنبال ایجاد هرج و مرج و بی نظمی در جهان با استفاده نادرست از چنین سایبورگ هایی است تا خواسته های شیطانی خود را برآورده کند.

سریال سرگذشت یک شیطان (Evilive 2023)
بیشتر بخوانید

اگرچه جنایات این سازمان خطرناک باعث ایجاد دو گروه بین افراد عادی و سایبورگ ها شده است و جنایتکاران زیادی مرتکب جنایات وحشتناکی شده اند، اما اکنون یک کهنه سرباز پیدا شده است که نام او جوزو اینویی است، او یک بازپرس خصوصی است، او سعی کرد بیاورد.

انیمه No Guns Life

انیمه No Guns Life

فردی که به سایبورگ گسترش دهنده نیز معروف است و تفنگ بزرگی بر سر دارد و به «مرد کله تفنگی» معروف است گذشته خود را به یاد نمی آورد و به جای تلاش برای ایجاد آرامش در بین مردم، به دنبال آرامش است. و بانی اتفاق ناگواری است. اتفاقی که برای همیشه زندگی او را نفرین کرده و باید با تنهایی دست و پنجه نرم کند. زیرا هرکس او را ببیند می ترسد.

جوزو اینو، در حالی که مشغول حل و فصل اختلافات و کمک به همسایگانش بود، یک روز او را برای رسیدگی به صحنه جنایت فراخواندند. جایی که گفته می شود یک سایبورگ پراکنده چندین انسان عادی را کشته و یک پسر بچه را ربوده است.

این سایبورگ مرموز Sktnedad ابتدا به دفتر Jozo Inoue پناه برد و با او ارتباط برقرار کرد و هویت خود را برای او فاش کرد. فراری از سیستم هیولایی که قبلاً به آن اشاره کردیم و تازه وارد هویت واقعی او با توانایی کنترل روبات های سایبورگ است. مرد جوان بی گناهی که تنها آرزویش نجات جان یک سرباز پیر در داستان است.

بیشتر بخوانید: معرفی انیمه کد گیاس | قهرمانی که در یادها ماند

جوزو اینویی که مرد جوان را به عنوان سوالات بی پاسخ خود می بیند، کمک او را می پذیرد و مجبور می شود با یک سری سایبورگ های قاتل روبرو شود تا او را بکشند و مرد جوان را برگردانند. آنها و کارآگاه خصوصی No Guns Life. انیمه وارد یک جنگ ناعادلانه می شود تا حقیقت زندگی خود را پیدا کند و انتقام بگیرد، زیرا بانی به موجودی وحشتناک تبدیل شده است که می تواند دنیای او را برای همیشه تغییر دهد.

Jozo Inoue در ابتدا سعی کرد این سازمان و قاتلانش را به تنهایی مدیریت کند، اما پس از مدتی با شخصیت های مختلف آشنا شد و تمایلی به همکاری با آنها برای در پیش گرفتن این مسیر نداشت. شخصیت ها به تدریج جنبه های جدیدی از زندگی را به قهرمان ما نشان می دهند.

معرفی سریال آب‌های شمال (The North Water) با بازی کالین فارل
بیشتر بخوانید

انیمه No Guns Life

انیمه No Guns Life

دنیای No Guns Life بر خلاف دیگر آثار سایبرپانک از فضایی تاریک و ناامید بهره می برد که به واسطه آن شاهد جلوه های بصری بسیار خاص و تاثیرگذاری بودیم. Jozo Inoue به لطف طراحی خلاقانه خود یکی از شخصیت های متمایز دنیای انیمه به حساب می آید و رمز و راز سر تفنگ او مخاطب را تحت تاثیر قرار داده و این سوال را ایجاد می کند که اگر Jozo Inoue به این اسلحه شلیک کند چه اتفاقی می افتد؟ سقوط؟ سوالی که خود انیمه بارها از آن به عنوان شوخی استفاده می کند و اتفاقات جالبی را پیرامون آن ایجاد می کند.

سرانجام، انیمه No Guns Life با 2 فصل و 24 قسمت، از روایتی سرگرم‌کننده و طرحی منحصر به فرد و دوست‌داشتنی بهره می‌برد که حول محور یک کارآگاه خصوصی است که شخصیتش شما را جذب می‌کند. این انیمیشنی است که به نظر می رسد از همان ابتدا بر ژانر سایبرپانک تسلط داشته باشد و لحظات فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

4 × 1 =