صفحه اصلی > نقد فیلم : نقد فیلم آرگو | ضد ایرانی و غیر واقعی
ads

نقد فیلم آرگو | ضد ایرانی و غیر واقعی

فیلم آرگو

فیلم آرگو یک فیلم آمریکایی است که در اکتبر 2012 توسط برادران وارنر منتشر شد. منتظر اطلاعیه ها و اطلاعات بیشتر درباره فیلم Argo 2012 باشید.

فیلم آرگو به کارگردانی بن افلک همچنین فیلمنامه این درام توسط کریس دریو بر اساس کتاب استاد مبدل نوشته آنتونیو جی مندز، افسر عملیات فنی سابق سیا و فرار از گریت نوشته جاشوا پیرمن نوشته شده است. بن افلک در کنار جورج کلونی و گرانت هسلوف این فیلم را تهیه کرده است. این فیلم محصول مشترک GK Films و Smokehouse Pictures است.

ژانر فیلم Argo 2012 بیوگرافی، درام، هیجان انگیز و تاریخی و با بازیگران مشهوری مانند بن افلک و برایان کرانستون است. مدت زمان فیلم آرگو 120 دقیقه است. فیلم آرگو در سال 2012 در جشنواره فیلم فلوریدا در 31 اوت 2012 (10 سپتامبر 2012) به نمایش درآمد و توسط برادران وارنر تولید شد. منتشر شده در 12 اکتبر 2012 (21 اکتبر 2012). این تصویر در سراسر آمریکا منتشر شد. در این مقاله به معرفی فیلم آرگو توسط بامدادی ها می پردازیم و این بهترین فیلم را از جنبه های مختلف بررسی می کنیم.
فیلم آرگو

داستان فیلم آرگو

در خلاصه داستان 2012 آرگو آمده است که پس از حمله نیروهای ایرانی به سفارت آمریکا در تهران در نوامبر 1979 و گروگان گرفتن 56 آمریکایی، تنها 6 آمریکایی موفق به فرار شدند و به خانه کن تیلور رفتند، شهروند کانادایی برای فرار. سفیر. پس از دو ماه که کانادایی‌ها جان خود را برای کمک به این شش مرد به خطر انداختند، سیا و وزارت امور خارجه ایالات متحده سعی کردند برنامه‌ای برای بیرون راندن مردم خود ترتیب دهند.

تونی مندز، تدوین کننده سابق فیلم، به آنها پیشنهاد کرد که به عنوان یک گروه فیلمبرداری کانادایی به ایران بروند تا مکان‌هایی را برای فیلم علمی تخیلی به نام آرگو جستجو کنند. مندز با استفاده از ارتباطات خود در هالیوود، داستان فیلم را خلق کرد و شروع به تبلیغ فیلم، انتخاب بازیگران و دعوت از رسانه ها برای ارائه فیلم کرد و در نهایت برای نجات شش آمریکایی به ایران سفر کرد.

بازیگران فیلم آرگو

در سال 2007 جرج کلونی، گرانت هسلوف و دیوید کلاوانز تولید این فیلم را آغاز کردند. در فوریه 2011، بن افلک به آنها پیوست. در ژوئن 2011، آلن آرکین اولین فیلم خود را انجام داد. فیلمبرداری در آگوست 2011 پس از نهایی شدن بقیه بازیگران در لس آنجلس آغاز شد. بقیه فیلمبرداری در مک لین واشنگتن و استانبول ترکیه انجام شد. به گفته تونی مندز، دفتر جعلی هالیوود برای فیلم آرگو، استودیو شش آنقدر واقعی و باورپذیر بود که پس از تکمیل نجات و چند هفته پس از بسته شدن دفتر، 26 فیلمنامه به آدرس او ارسال شد. در ادامه به بررسی بیوگرافی بازیگران فیلم آرگو 2012 می پردازیم.

نقد فیلم ساراباند | آخرین شاهکار اینگمار برگمان
بیشتر بخوانید

بن افلک در نقش تونی مندز، مامور CIA

بن افلک، هنرپیشه و فیلمساز آمریکایی در 15 آگوست 1972 در 24 آگوست 1351 به دنیا آمد. او برنده دو جایزه اسکار شده است. افلک کار خود را از کودکی در سال 1984 در سریال آموزشی سفر میمی آغاز کرد و بعداً در سال 1993 در کمدی مبهوت و آشفته و فیلم های مختلف کوین اسمیت ظاهر شد.

از دیگر آثار او می توان به هالیوود درام معمایی در سال 2006، تریلر جنایی Gone Baby Gone در سال 2007، درام جنایی The Town در سال 2010، تریلر روانشناختی فیلم دختر گمشده در سال 2014، فیلم ابرقهرمانی Batman v Superman: Dawn of Justice در سال 2016 و فیلم های 2016 اشاره کرد. نمایش. فیلم تاریخی و اکشن «آخرین دوئل» محصول 2021.

برایان کرانستون در نقش جک اودانل، معاون رئیس CIA

برایان کرانستون بازیگر، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی متولد 7 مارس 1956 برابر با 16 مارس 1334 است. او بیشتر برای بازی در نقش والتر وایت در سریال درام جنایی Breaking Bad از سال 2008 تا 2013 شناخته شده است. در نقش هال در سریال کمدی مالکوم در میانه از سال 2000 تا 2006. او جوایز متعددی از جمله شش جایزه امی، چهار جایزه انجمن بازیگران سینما، دو جایزه تونی و یک جایزه گلدن گلوب به همراه یک نامزدی جایزه اسکار و یک جایزه دریافت کرده است.

فیلم آرگو

نقد و نمرات فیلم آرگو

فیلم آرگو محصول 2012 پس از اکران با نقدهای مثبت و منفی منتقدان مواجه شد. امتیاز آرگو 2012 به شرح زیر است: 364 منتقد این فیلم را در وب سایت Rotten Tomatoes بررسی کرده اند و 96 درصد نظرات این منتقدان مثبت بوده است. کاربران IMDb به این فیلم 7.7 از 10 امتیاز دادند و کاربران گوگل نیز 80 درصد از این سرویس رضایت داشتند. آرگو دارای 45 نقد در متاکریتیک با میانگین امتیاز 86 از 100 است. 41 مورد از این نقدها مثبت، 4 مورد متوسط ​​و 0 نقد منفی بوده است. در زیر نگاهی به نقد و بررسی فیلم Argo 2012 خواهیم داشت.

OBSERVER / رکس رید: 100

آرگو 2012 یک برد برای بن افلک است. تنش، صمیمیت، رمز و راز، مسئولیت هنری، ارزش سرگرمی، تخصص فنی و احترام در نحوه روایت داستان با کمترین زوایا و حداکثر تاثیر، این فیلم را به فیلمی بسیار جذاب و بصری تبدیل کرده است. آرگو قطعا یک رقیب قوی برای سایر نامزدهای اسکار است.

نقد انیمیشن Minions: The Rise of Gru | مینیون ها: ظهور گرو
بیشتر بخوانید

Empire / دن جولین: 80

آرگو یک تریلر جاسوسی قدیمی با ترکیبی از کمدی است. واقعیت داستان فیلم به جذابیت آن می افزاید، البته به لطف بن افلک، زیرا تنش و خنده های آرگو مکمل یکدیگر هستند نه اینکه یکدیگر را خنثی کنند.

The Miami Herald / رنه رودریگز: 75

فیلم آرگو حرف های زیادی برای گفتن دارد. این فیلم بر اساس یک رویداد تاریخی ساخته شده و پایان آن از پیش تعیین شده است، اما هنوز هم بسیار جذاب تر از درام های جنایی یا سرقت از بانک است.

The Guardian / هنری بارنز: 60

در فیلم Argo 2012، یک حفره‌ای وجود دارد که این درام را غیرقابل اعتماد می‌کند.

کلام آخر

از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم. در این مقاله به بررسی فیلم Argo 2012 پرداختیم. این فیلم در ژانرهای بیوگرافی، درام، هیجان انگیز و تاریخی ساخته شده است و از حضور بازیگران با استعدادی چون بن افلک و برایان کرانستون بهره می برد. نظر شما در مورد این شغل چیست؟ تریلر Argo را دیده اید؟ آیا قصد تماشا یا دانلود Argo 2012 را دارید یا قبلا آن را تماشا کرده اید؟ نظر شما در مورد داستان و بازیگران این فیلم چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش نظرات هستیم.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

یک × سه =