صفحه اصلی > معرفی سریال : نقدها و نمرات سریال The Walking Dead: Daryl Dixon
ads

نقدها و نمرات سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

سریال مردگان متحرک : داریل دیکسون قسمت جدیدی از مجموعه مردگان متحرک با بازی نورمن ریدوس است.

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon جدیدترین قسمت از مجموعه «مردگان متحرک» است که داستان داریل دیکسون با بازی نورمن ریدوس فرانسوی را روایت می کند و جنبه دیگری از این دنیای پسا آخرالزمانی را نشان می دهد.

منتقدان بر این باورند که سریال «مردگان متحرک: داریل دیکسون» توانسته شخصیت محبوب داریل دیکسون با بازی نورمن ریدوس را در محیط جدیدی قرار دهد، اما همچنان اثر محکمی نیست. اگرچه این اثر برای طرفداران این فرنچایز جالب خواهد بود.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۲۴ نقد برای سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» منتشر شده که امتیاز ۷۹ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۰ به ثبت رسیده که بر اساس ۱۰ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده می‌کنید.

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

نظر منتقدان درباره سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

راتن تومیتوز | ۲۴ نقد – امتیاز ۷۹ درصد

متاکریتیک | ۱۰ نقد – امتیاز ۷۰ از صد

«۸۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: کلینت ورثینگتون»

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon نمونه‌ای از اثری سرگرم‌کننده و جالب است که از داستانی کهنه و تکراری استفاده می‌کند تا نمادی کمتر مورد استفاده قرار گرفته را در محیطی بدیع و متفاوت در کانون توجه قرار بدهد. اگر از فصل‌های متعدد سریال اصلی خسته شده‌اید و به دنبال تماشای روزهای اوج دریل دیکسون هستید، پس این می‌تواند دلیل خوبی برای تماشای این سریال تازه باشد.

«۸۰/۱۰۰ TV Guide Magazine | منتقد: مت روش»

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon نسبت به دیگر نسخه فرعی تازه پخش شده از این فرنچایز یعنی سریال شهر مردگان (Dead City) اثری بسیار جذاب‌تر است.

بیشتر بخوانید: نقد مینی سریال Secret Invasion

«۷۵/۱۰۰ Collider | منتقد: چیس هاچینسون»

تمرکزی که این سریال تازه روی شخصیت اصلی خودش می‌گذارد، بزرگترین سرمایه آن به شمار می‌رود. این سریال غنی‌ترین یا منحصربه‌فردترین سفر احساسی نیست و بسیاری از عناصر آن نیز حس عجولانه دارند اما در این سریال تفکر بیشتری روی اینکه اتفاقات چگونه پیش بروند، شده است.

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

«۷۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دن فینبرگ»

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon یک نمایش کوچک مناسب است و لحظاتی درون خودش دارد که به طور قابل‌توجهی بهتر هستند.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: جسیکا لیز»

از آنجا که سریال The Walking Dead: Daryl Dixon تنها شش قسمت برای بازگو کردن داستان دارد، نباید داستان خودش را کند پیش ببرد اما با این وجود، این سریال تا میانه قسمت سوم خودش، جریان و ریتم مناسبش را پیدا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: نقد سریال Silo | پاسخ به رمز و رازهای مهم سریال

«۷۰/۱۰۰ IGN | منتقد: مت فاولر»

داستان سریال The Walking Dead: Daryl Dixon هم بیگانه و هم آشنا به نظر می‌رسد و در عین حال، ناراحت‌کننده و طبیعی احساس می‌شود. مطمئنا تماشای ماجراجویی‌های دریل دیکسون در سرزمین‌های بیگانه می‌تواند بسیار جالب و سرگرم‌کننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

14 − دو =