صفحه اصلی > معرفی سریال : معرفی سریال کره ای از گور برخاسته | درامی هیجان انگیز و ماوراء طبیعی
ads

معرفی سریال کره ای از گور برخاسته | درامی هیجان انگیز و ماوراء طبیعی

سریال کره ای از گور برخاسته

سریال کره ای از گور برخاسته یک سریال معمایی و هیجان انگیز است که حول محور یک زن جن زده و مردی با توانایی های معنوی می چرخد ​​که به بررسی یک سری مرگ های مرموز می پردازند. با ارائه سریال کره ای از قبر با پلازا همراه باشید.

” سریال کره ای از گور برخاسته ” یک سریال درام ماوراء طبیعی/رازآلود محصول SBS و نویسندگی کیم یون هی و کارگردانی لی جونگ ریم با بازی کیم ته ری، اوه جونگ سه و هونگ کیونگ است. « سریال کره ای از گور برخاسته » یک درام پلیسی است که داستان زنی تسخیر شده توسط یک روح شیطانی و مردی را روایت می کند که می تواند روح را در حین بررسی یک سری مرگ های مرموز ببیند.

همکاری کیم ته ری، که به دلیل مهارت های بازیگری استثنایی اش شناخته می شود، و کیم یون هی، نویسنده سریال های موفق Kingdom و Signal، این سریال را به یکی از مورد انتظارترین سریال های سال 2023 تبدیل می کند. زمان پخش درام کره ای ” سریال کره ای از گور برخاسته ” نیز هر جمعه و شنبه ساعت 22:00 KST است و پخش این سریال در 23 ژوئن 2023 ( ) از شبکه SBS آغاز شد.

نقد سریال جفری دامر | هیولای میلواکی

سریال کره ای از گور برخاسته

داستان سریال از گور برخاسته

کو سون یونگ (کیم تائری)، با مادرش زندگی می کند. او برای پرداخت اجاره خانه و مراقبت از مادرش به صورت پاره وقت کار می کند. یک روز او به خانه پدرش می رود که فکر می کرد سال ها پیش مرده است، جایی که دست زدن به یک شی قدیمی باعث می شود روح شیطانی او را تسخیر کند. سون یانگ همه چیز را نمی داند اما آرام آرام اتفاقات عجیبی در اطراف او رخ می دهد.

یام هاه سونگ (اوه جونگ-سه) فردی با سابقه قوی و استاد فولکلور کره ای است که سال ها پیش شاهد مرگ مادرش بود. او توانایی دیدن ارواح شیطانی را دارد و سال هاست که به دنبال شیطانی است که باعث مرگ مادرش شده است. پس از دیدن سایه دختری با موهای ژولیده به جای سایه اصلی کو سون یونگ، متوجه می شود که روحی قدرتمند و خطرناک او را تسخیر کرده است. حال این دو باید راهی برای رهایی از این روح شیطانی و قاتل پیدا کنند.

نقد سریال لوکی
بیشتر بخوانید

هنرپیشه های سریال کره ای از گور برخاسته

بیایید با بازیگران سریال Revenant 2023 آشنا شویم.

کیم ته ری در نقش کو سان یونگ

کیم تائری در 24 آوریل 1990 به دنیا آمد. این شخصیت اصلی در آثار مختلفی مانند سریال «25 بیست و یک 2022»، «Mr. فیلم “Space Sweeper 2021”.

کیم تائری نقش کو سون یونگ را بازی می کند، شخصیتی چند وجهی با جنبه های خوب و بد در «بازگشته». او پس از دریافت یک خاطره قدیمی از پدرش، گرفتار مرگ های مرموز اطرافش می شود و کم کم به فردی کاملا متفاوت تبدیل می شود که هیچ کنترلی بر خود ندارد.

اوه جونگ سه در نقش یوم هه سانگ

اوه جونگ سه متولد 26 فوریه 1977 است. این بازیگر از سال 1997 در فیلم ها و برنامه های زیادی حضور داشته است. از جدیدترین عناوینی که او کار کرده می توان به سریال “عمو 2022” ، سریال “کارآگاه خوب 2020” اشاره کرد. ، سریال «خوب نیستی 2020»، سریال «وقتی کاملیا در سال 2019 شکوفا می شود» و سریال «بیدار شو 2018».

Oh Jung-se نقش Yum Hae-sung را بازی می کند، یک فولکلوریست با توانایی منحصر به فرد در دیدن موجودات ماوراء طبیعی. این بازیگر بیشتر برای بازی در مجموعه تلویزیونی «مشکل نیست» در کنار کیم سو هیون و سو یه جی شناخته شده است. او نقش یک فرد اوتیستیک را بی نقص بازی کرد و این بار با نقشی بسیار جدی و متفاوت به تلویزیون بازگشت.

معرفی و نقد سریال From

سریال کره ای از گور برخاسته

بررسی و نقد سریال Revenant 2023

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

در خلاصه داستان سریال کره ای از گور برخاسته آمده است که وقتی دری به دنیای دیگری باز می شود، شیاطین وجود دارند. کو سان یوگ توسط یکی از آن شیاطین دستگیر شد. یئوم هه سانگ کو می تواند شیطانی را ببیند که سون یوگ را تسخیر کرده است. آنها سعی می کنند حقیقت مرگ مرموز پنج شیء مقدس را کشف کنند.

کو سون یون در طول روز به صورت پاره وقت کار می کند و شب ها برای تبدیل شدن به ژنرال جوان درس می خواند. روزی از پدر مرحومش مقالاتی در مورد تحقیقاتی دریافت کرد که وجود ارواح شیطانی را اثبات می کرد. از آن زمان، مرگ های مرموزی در اطراف او رخ داده است و خود او نیز آرام آرام در حال تغییر است.

مورد انتظارترین فیلم و سریال های ۲۰۲۳
بیشتر بخوانید

یوم هی سونگ تاریخچه ای غنی دارد. او فولکلور کره ای را در دانشگاه تدریس می کند. او از کودکی استعداد خاصی برای دیدن شیاطین در این دنیا داشت و حتی در جوانی مادرش را در مقابل چشمانش دیده بود که توسط شیطان کشته شده بود. یوم هه سانگ با کو سون یوگ ملاقات می کند و با شیطانی که مادرش را کشته است روبرو می شود. او سون یونگ را اسیر کرده است و آنها باید راهی برای خلاص شدن از شر این شیطان خطرناک پیدا کنند.

لی هونگ سه یک ستوان در تیم تحقیقات جنایات خشونت آمیز است. او فقط به دنبال پیشرفت شغلی خود در نیروی انتظامی است. به دلیل کو سون یونگ و یوم هی سانگ، او درگیر پرونده های مرموز قتل می شود که همه آنها به عنوان خودکشی ثبت شده اند. اما واضح است که پشت این موارد خودکشی، داستان مرموز دیگری نهفته است. همه قربانیان آثار قرمز عجیبی روی مچ دست خود دارند. مثل این است که کسی آنها را مجبور به حلق آویز کردن خود کرده است در حالی که برای زنده ماندن تلاش می کنند. اما چگونه می توانیم ثابت کنیم که همه این وقایع به خاطر روح شیطانی اتفاق می افتد؟

شخصیت کو سان یونگ با بازی کیم ته ری، دانش آموزی سخت کوش است که شب ها برای امتحانات حرفه ای خود درس می خواند و روزها به عنوان کمک کننده خانواده کار می کند. با وجود واقعیت تلخ، سون یانگ استقامت می کند و سعی می کند زندگی شادی داشته باشد و از مادرش مراقبت کند.

اما مادرش خبر مرگ شوهرش را می شنود و پسرش را به خانه ای می برد که سال ها پیش برای تشییع جنازه رفته بود. شاید این بزرگترین اشتباه مادر سون یونگ باشد. زیرا زندگی درختی تنهای او پس از نفوذ به خانه قدیمی پدرش و برداشتن چیزی که نباید به آن دست بزند، تغییر غیرمنتظره ای پیدا می کند و باعث می شود روح شیطانی به بدن او حمله کند.

سان یانگ فکر می‌کرد پدرش را سال‌ها پیش از دست داده است، در حالی که در واقع والدینش طلاق گرفتند و مادرش به او دروغ گفت که پدرش مرده است تا رازی را از دخترش که می‌دانست خطرناک است، پنهان کند. پدر سون یونگ پروفسوری است که در طول سال ها مطالعات زیادی در مورد تجلی ارواح خبیثه و وجود این موجودات انجام داده است. اما به دلیل نبود منابع روشن و قابل قبول از سوی جامعه و دانشگاه طرد شد و سال ها مجبور بود به تنهایی با مشکل کنار بیاید.

فصل دوم سریال bonding
بیشتر بخوانید
نقد سریال Silo | پاسخ به رمز و رازهای مهم سریال

وقتی پدرش خودکشی کرد (در واقع به دلیل تسخیر یک روح شیطانی)، او یک گل قرمز قدیمی را به تنها دخترش وصیت کرد. گل مخفی که بر هزینه نگهداری جسد تنها دختر تاثیر گذاشت. سال‌ها، یوم هی سونگ به دنبال سرنخ‌هایی در مورد این مو قرمز شیطانی بود که مادرش را کشت. حالا او این دیو را پیدا کرده است، اما نمی داند چگونه آن را برای همیشه نابود کند و سون یونگ را از میراث این دیو رها کند.

کیم ته ری در مورد تصمیم خود برای شرکت در سریال کره ای از گور برخاسته گفت: «این ژانر پیشرفته ترین ژانری بود که من تا به حال امتحان کردم. من اخیراً با چیزهای پنهانی زیادی مواجه شده ام که معمولاً با ارواح غربی سروکار دارند. با این حال، سریال کره ای از گور برخاسته یک سریال معمایی به سبک کره ای است که داستانی بسیار با طراوت داشت که توجه من را برانگیخت. و مهمتر از همه، سرگرم کننده به نظر می رسید.”

او با اشاره به شخصیت های متنوعی که باید به تصویر می کشید، انتظارات را بالا برد: “من مطمئن شدم که روی هر موقعیتی تمرکز کنم و مثلاً در یک لحظه یک فرد کاملاً متفاوت باشم. همه چیز در مورد نشان دادن آن حرکات منحصر به فرد و اطمینان از اینکه همه جزئیات به درستی انجام می شود برای من جالب است. بنابراین امیدوارم که هنگام نگاه کردن به آن جزئیات بیشتر توجه کنید.”

تعداد سریال ها 12 سریال خواهد بود. سریال کره ای از گور برخاسته ژانر هیجان انگیز-معمایی Paranormal Revenant 2023 دارای امتیاز 8.2 از 10 در IMDb و 8.2 از 10 در فهرست درام من است.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

شش + نوزده =