صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : مزایای سرمایه گذاری و انجام معاملات فارکس در اینوسلو
ads

مزایای سرمایه گذاری و انجام معاملات فارکس در اینوسلو

مزایای سرمایه گذاری و معامله در فارکس با اینوسلو

مزایای سرمایه گذاری و انجام معاملات فارکس در اینوسلو

معاملات فارکس در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است و افراد بیشتری به دنبال استفاده از سود بالقوه ای هستند که می توان در بازار ارز به دست آورد. در نتیجه، تعداد کارگزاران یا بروکرهای فارکس آنلاین افزایش یافته است که هر کدام ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را ارائه می دهند. یکی از بروکرهایی که توجه زیادی را به خود جلب کرده است اینوسلو است. در این مقاله، مزایای سرمایه گذاری و انجام معاملات ارز، طلا، نفت خام و ارزهای دیجیتال در بروکر اینوسلو inveslo  را بررسی خواهیم کرد.

مزایای سرمایه گذاری و معامله در فارکس با اینوسلو

معرفی بروکر inveslo.com

Inveslo Trading Ltd با شماره شناسایی بازرگانی 210540039066 در کشور قزاقزستان ثبت شده است. همچنین به عنوان ارائه‌ دهنده خدمات مالی، در وزارت اقتصاد این کشور به ثبت رسیده است. این شرکت با اعتبارنامه صادر شده توسط «آژانس تنظیم و توسعه بازار مالی جمهوری قزاقستان»، در تاریخ 13-07-2021، مجوز ارائه خدمات پردازش پرداخت، کیف پول الکترونیکی، خدمات فارکس و خدمات رمزارز را به مشتریان داخل و خارج کشور قزاقستان کسب کرده است.

Inveslo محیط معاملاتی فوق‌العاده‌ای را برای معامله‌گران ایرانی فراهم می‌کند. غرق در دنیای مالی شوید و معامله کنید – فارکس، CFDهای سهام، معاملات طلا، CFDهای شاخص، حامل‌های انرژی اسپات و رمزارزها.

توجه! در حال حاضر اگر بخواهید از طریق دامنه inveslo.com/fa وارد سایت شوید باید از vpn استفاده کنید. اما اگر دسترسی به vpn ندارید، می توانید از دامنه invesloir.com/fa اقدام به ثبت نام کنید. ثبت نام اولیه کاملا رایگان است و حتی پس از ثبت نام می توانید از حساب آزمایشی و بدون واریز سرمایه استفاده نمایید و بازار فارکس را تجربه کنید.

وب سایت و پلتفرم معاملاتی کاربرپسند اینوسلو

یکی از مزایای اصلی استفاده از اینوسلو وب سایت و پلتفرم معاملاتی کاربر پسند آن است. این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده است که حتی برای مبتدیان معاملات فارکس به راحتی قابل فهم است. این یک عامل مهم است که باید در نظر گرفت، به خصوص برای کسانی که تازه وارد تجارت فارکس شده اند. آخرین چیزی که می خواهید این است که وقتی تازه شروع به کار می کنید، توسط یک پلت فرم پیچیده غرق شوید. با اینوسلو، می‌توانید به سرعت سرعت خود را بالا ببرید و بدون هیچ زحمتی معاملات را شروع کنید.

نقش آکواریوم در فنگشویی
بیشتر بخوانید

امکان کپی معاملات در inveslo

اینوسلو به دلیل ویژگی مبتکرانه کپی معاملات خود که به کاربران اجازه می دهد به طور خودکار معاملات معامله گران موفق را تکرار کنند، به طور گسترده ای شناخته شده است. این امر به ویژه برای مبتدیان یا کسانی که زمان یا تخصص لازم برای انجام تجزیه و تحلیل بازار خود را ندارند مفید است. با کپی برداری از معاملات معامله گران با تجربه، می توانید از دانش و مهارت آنها بهره مند شوید و به طور بالقوه شانس خود را برای انجام معاملات سودآور افزایش دهید. inveslo همچنین یک سیستم رتبه بندی ارائه می دهد که به شما امکان می دهد عملکرد معامله گران مختلف را ارزیابی کنید و پیدا کردن آنهایی را که به بهترین وجه مناسب سبک معاملاتی شما هستند را آسان تر می کند.

امکان کپی معاملات فارکس با اینوسلو

شبکه های اجتماعی فعال اینوسلو

اینوسلو همچنین دارای یک جامعه معاملاتی بزرگ و فعال در شبکه های اجتماعی است. صفحه این شرکت در اینستاگرام می تواند امکان ارتباط شما با سایر معامله گران را فراهم نماید. این بروکر به کاربران اجازه می دهد تا با یکدیگر تعامل داشته باشند، ایده های معاملاتی را به اشتراک بگذارند و در مورد روندهای بازار بحث کنند. این می تواند بسیار سودمند باشد، به خصوص برای کسانی که به دنبال یادگیری از دیگران و کسب بینش در مورد استراتژی های معاملاتی مختلف هستند. توانایی برقراری ارتباط با افراد خوش فکر نیز می تواند به ایجاد یک محیط معاملاتی حمایتی کمک کند، جایی که کاربران می توانند به دنبال مشاوره باشند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

طیف گسترده ای از دارایی های قابل معامله

اینوسلو طیف گسترده ای از دارایی های قابل مبادله، از جمله جفت ارزهای اصلی و فرعی، کالاها، شاخص ها و ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. این تنوع به معامله گران اجازه می دهد تا بازارهای مختلف را کشف کنند و از فرصت های معاملاتی مختلف استفاده کنند. چه به فارکس، سهام یا ارزهای دیجیتال علاقه مند باشید، اینوسلو شما را تحت پوشش قرار داده است.

رگولاتوری و امنیت بالای اینوسلو

وقتی صحبت از معاملات آنلاین می شود، امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است. اینوسلو یک کارگزار دارای مجوز است که توسط نهادهای نظارتی معتبر تایید شده است، در وب سایت این شرکت می توانید مجوزها را مشاهده نمایید. این بدان معناست که این پلتفرم ملزم به رعایت قوانین و مقررات سختگیرانه است و از ایمنی وجوه و اطلاعات شخصی شما اطمینان می دهد.

دانلود و تماشای آنلاین جدیدترین انیمیشن های 2024
بیشتر بخوانید

ابزارها و ویژگی های نوآورانه

اینوسلو به طور مداوم ابزارها و ویژگی های جدیدی را برای بهبود تجربه معاملاتی برای کاربران خود معرفی می کند. برای مثال با استفاده از حساب pamm به شما امکان می دهد در یک مجموعه متنوع از دارایی ها سرمایه گذاری کنید که توسط معامله گران حرفه ای مدیریت می شود. این می تواند یک گزینه عالی برای کسانی باشد که رویکرد غیرمستقیم تر را برای معاملات و سرمایه گذاری ترجیح می دهند.

انواع ابزارها و دارایی های قابل معامله در فارکس

بطور کلی بروکر اینوسلو مزایای بی شماری را برای معامله گران فارکس ارائه می دهد. مواردی که در بالا ذکر شد، آن را به یک انتخاب برتر برای مبتدیان و معامله گران با تجربه تبدیل کرده است. علاوه بر این، ابزارها و ویژگی های نوآورانه این پلتفرم فرصت های بیشتری را برای بهینه سازی استراتژی معاملاتی شما فراهم می کند. چه در معاملات فارکس تازه کار باشید و چه یک حرفه ای باتجربه، مطمئناً اینوسلو ارزش آن را دارد که به عنوان پلت فرم معاملاتی ترجیحی شما در نظر گرفته شود.

اما مهمترین ویژگی و مزیت اینوسلو، طرح های تشویقی و پاداش های این کارگزاری است. طرح بونوس 50 درصدی، طرح تا 5000 دلار ریبیت و … نمونه هایی از این طرحها هستند.

شروع معاملات فارکس با دریافت پاداش اولیه از اینوسلو

آیا می خواهید 50 درصد بیش از سرمایه فعلی خود را برای سرمایه گذاری و معامله در بازار فارکس، ارز، طلا، نفت و ارزهای دیجیتال پاداش بگیرید؟ با ثبت نام در اینوسلو این پاداش به شما تعلق خواهد گرفت.

خیلی راحت است، کافیست ابتدا در حساب آزمایشی که نیازی به پرداخت پول ندارد، ثبت نام کنید و مدتی را صرف انجام معاملات آزمایشی، اما در فضای واقعی فارکس نمایید. بروکر اینوسلو شرایطی را فراهم کرده که شما میتوانید با ایجاد حساب آزمایشی خیلی راحت معاملات خود را آغاز کنید و پس از تسلط با کمترین سرمایه شروع به کسب درآمد دلاری نمایید. جهت ورود به سایت فارسی این شرکت که یک بروکر بین المللی فارکس است و به بسیاری از معامله گران در سرتاسر دنیا خدمات ارائه میدهد، دامنه invesloir.com/fa در دسترس شماست. تیم پشتیبانی فارسی این تیم بصورت 24 ساعته شما را راهنمایی خواهند کرد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

9 + 20 =