صفحه اصلی > علم و فناوری : اردو نوروزی تیزهوشان موسسه علمی خبرگان بهترین فرصت برای قبولی در مدارس تیزهوشان
ads

اردو نوروزی تیزهوشان موسسه علمی خبرگان بهترین فرصت برای قبولی در مدارس تیزهوشان

ssf

اردو نوروزی تیزهوشان موسسه علمی خبرگان بهترین فرصت برای قبولی در مدارس تیزهوشان : هر رقابتی یک زمان برتر برای پیشروی از حریفان دارد و در مورد آزمون ورودی تیزهوشان ، مانند سایر آزمون‌های معتبر نوروزی ، زمان طلایی است که می‌تواند دانش‌آموزان متقاضی را در آزمون ورودی تیزهوشان به برتری برساند.

در ایام نوروز، داوطلبان تیزهوشان می‌توانند به ‌طور کامل ، بدون درنگ از دروس ، با مطالعه 100 درصد مباحث و منابع آزمون و با شرکت در دوره‌های آموزشی جمع‌بندی و بازبینی کنند .

اولین موسسه‌ای که تصمیم به برگزاری اردو نوروزی تیزهوشان در کشور گرفت ، بدون شک موسسه علمی خبرگان است . سیاست اصلی این موسسه در ایام نوروز برگزاری یک دوره آموزشی حرفه‌ای و تخصصی با عنوان لیگ ستارگان است.

داوطلبان تیزهوشان در پایه‌های ششم و نهم می‌توانند بدون محدودیت مکانی و زمانی از هر نقطه‌ای از ایران در این دوره آموزشی آنلاین شرکت کنند. این موسسه علمی خبرگان باور دارد که ایام نوروز زمان مناسبی است که اساتید برجسته کشور، فارغ از تعهدات خود به مدارس و سایر آموزشگاه‌ها ،دانش آموزان را برای آزمون تیزهوشان آماده کند.

موسسه علمی خبرگان با شناختی که از این اساتید دارد ، تمامی مباحث مورد نیاز برای آزمون باهوشان را در قالب اردو نوروزی تیزهوشان برگزار می‌کند. ۱۸ استاد برجسته از آموزشگاه‌های مختلف در یک دوره جمع‌بندی در ایام نوروز فقط به وسیله موسسه علمی خبرگان گرد هم آمده‌اند .

cddv

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تشریح دقیق جزئیات اردو نوروزی تیزهوشان (لیگ ستارگان) موسسه علمی خبرگان می‌توانید با شماره‌تلفن‌های 02144285027  ، 02144206182  ، 02144282437  و 02144282610 تماس حاصل نمایید و یا با مراجعه به سایت مؤسسه علمی خبرگان به آدرس khobregan-edu.com/registration-form  و تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام لیگ ستارگان منتظر تماس کارشناسان جهت دریافت مشاوره رایگان باشید .

حضور این استادان در کنار هم باعث شده که اردو نوروزی تیزهوشان موسسه علمی خبرگان به عنوان یکی از برگزاری‌های معتبر و گسترده در سطح کشور شناخته شود .

بسیاری از داوطلبان تیزهوشان از ابتدای سال با شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آمادگی تحت عنوان فوق‌برنامه و یا در آموزشگاه‌های مختلف، آمادگی‌های لازم را برای شرکت در آزمون تیزهوشان به دست آورده‌اند.

از ویژگی‌های ممتاز اردو نوروزی تیزهوشان موسسه علمی خبرگان این است که در هر دو پایه ششم و نهم، تمامی مباحث مورد نیاز برای آزمون، در کمتر از ۱۰ روز، به صورت کامل و توسط اساتید برجسته تدریس و جمع‌بندی می‌شود.

8 تأثیر تغییرات آب و هوا
بیشتر بخوانید

تجربه‌ی گرانبهای این اساتید در زمینه تیزهوشان باعث خواهد شد که بهترین جمع‌بندی در کمترین زمان ممکن اتفاق بیفتد. داوطلبان برای موفقیت در آزمون تیزهوشان نیازمند تصمیمات هوشمندانه در زمان‌های حیاتی هستند و دانش‌آموزانی که در سال‌های گذشته جزء قبول‌شدگان آزمون تیزهوشان بوده‌اند، همواره بر اهمیت و نقش برنامه‌ریزی در ایام نوروز برای رسیدن به موفقیت خود تأکید داشته‌اند.

به طور خلاصه، زمانی که رقبا دچار رخوت می‌شوند، شما باید با شتاب به جلو حرکت کنید. یکی از دلایل موفقیت شما این است که در شرایطی که دیگران توقف می‌کنند، شما ادامه می‌دهید. اردو نوروزی باهوشان به داوطلبان باهوشان فرصتی برای جلوگیری از دیگران در زمانی که درگیر تعطیلات هستند، ارائه می‌دهد.

اردو نوروزی تیزهوشان موسسه علمی خبرگان بهترین فرصت برای قبولی در مدارس تیزهوشان

یکی از بزرگترین مزایا‌های اردو نوروزی تیزهوشان موسسه علمی خبرگان، پیش‌بینی سؤالات محتمل آزمون ورودی تیزهوشان است. علت این اظهار نظر صرفاً به حضور تمامی برترین اساتید هوش ایران برمی‌گردد. هر یک از این اساتید توانایی تدریس تمامی مباحث تیزهوشان را دارند، اما در این دوره استثنایی (لیگ ستارگان) تمرکز تنها بر روی یک موضوع خاص خواهد بود که جزء نقاط قوت اساتید محسوب می‌شود. در واقع، دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردو نوروزی تیزهوشان از بهترین روش‌ها در هر یک از مباحث جزئی، توسط استادی که در آن مبحث تخصص دارد، آموخته و یاد می‌گیرند. و به طور قطع، استاد مربوط به دلیل توانایی ویژه‌ای که در آن مبحث دارد، احتمالاً بتواند از درصد بالایی که جزء سؤالات منتخب طراح آزمون ملی تیزهوشان است، بهره‌مند شود.

ssf

برخی از ویژگی های مهم در این دوره به شرح زیر می باشد :

  • ترغیب و ایجاد انگیزه رقابتی سالم
  • افزایش زمان مطالعه در ایام نوروز
  • استفاده بهینه و حرفه‌ای از زمان فراهم‌شده در ایام نوروز
  • جبران کلیه عقب‌ماندگی‌ها
  • تست‌زنی و تمرین فراوان
  • حفظ و تقویت آمادگی لازم در دانش‌آموزان
  • ثبت مطالب آموخته شده در طول سال تحصیلی
  • حل سؤالات احتمالی تیزهوشان توسط استادان
  • خلاصه‌سازی جامع مباحث آزمون ورودی تیزهوشان
  • استفاده از استادان برجسته و معروف در حوزه هوش ایران
  • استفاده از جزوه منحصر به فرد اردو نوروزی تیزهوشان موسسه علمی خبرگان
  • برگزاری ۴ آزمون جامع مشابه تیزهوشان به منظور سنجش پیشرفت دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردو نوروزی تیزهوشان
درک اهمیت صرفه جویی در مصرف آب
بیشتر بخوانید

حضور در اردو نوروزی تیزهوشان موسسه علمی خبرگان برای دانش‌آموزان پایه‌های ششم و نهم تضمین قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان تمامی سؤالاتی که در اردو نوروزی تیزهوشان موسسه علمی خبرگان توسط متخصصین هوش ایران تدریس می‌شود، از میان چندین سؤال هوش از منابع معتبر انتخاب شده‌اند.

این سؤالات یا به عنوان سؤالات متداول سال‌های گذشته شناخته می‌شوند یا سؤالات جدیدی هستند که تا به حال در آزمون تیزهوشان مطرح نشده‌اند. این امر باعث شده که اردو نوروزی موسسه علمی خبرگان (لیگ ستارگان) به عنوان یک دوره تضمینی برای قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان شناخته شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تشریح دقیق جزئیات اردو نوروزی تیزهوشان (لیگ ستارگان) موسسه علمی خبرگان می‌توانید با شماره‌تلفن‌های 02144285027  ، 02144206182  ، 02144282437  و 02144282610 تماس حاصل نمایید و یا با مراجعه به سایت مؤسسه علمی خبرگان به آدرس khobregan-edu.com/registration-form  و تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام لیگ ستارگان منتظر تماس کارشناسان جهت دریافت مشاوره رایگان باشید .

dfdfd

اساتید این دوره :

  1. بهنام بناپور
  2. محمدرضا فاتحی نسب
  3. محمد برجی اصفهانی
  4. سعید هادیان
  5. محمد حسن کاهه
  6. افشین بهمرام
  7. داریوش دارابی
  8. حامد اصلانی
  9. امین یزدی زاده
  10. حمید اصفهانی
  11. حبیب یزدی
  12. تورج لامعی
  13. نیما نام آوری
  14. سید محمد هادی مفاخریان
  15. حمیدرضا تسلیمی فر
  16. پویا عیوض
  17. امین تقی نژاد
  18. یهنام رضایی
  19. افشین زهتاب
  20. علیرضا حق گوی
  21. رضا شمسایی
  22. حمید اسدی کیا
  23. سید مهدی امام نیری
  24. امیررضا خوئینی ها
  25. المیرا شمسکی

بسیاری از دانش‌آموزان از ابتدای سال با شروعی پرانرژی روبرو شده‌اند، اما به دلایل مختلف در این مسیر طولانی از انگیزه خود دست کشیده و بیشتر مباحث را فرصت نکرده‌اند. در اردو نوروزی تیزهوشان موسسه علمی خبرگان، با تدریس تمامی مباحث توسط اساتید، دوره‌ای جامع و کامل خواهد بود. دانش‌آموزانی که ممکن است نگران باشند که تا به حال مباحث را کاملاً پوشش نداده‌اند، در اردو نوروزی تیزهوشان فرصتی برای آموزش تکنیک‌های سریع و موثر توسط اساتید خواهند داشت، به طوری که تمامی مباحثی که تا به‌حال برایشان جایگاه نداشته‌اند را فرا خواهند گرفت.

بنابراین، یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اردو نوروزی تیزهوشان، قابلیت جبران کم‌کاری‌های دانش‌آموزان در طول سال می‌باشد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

ده + 16 =