صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : بجنگید تا موفق شوید | کتاب 33 استراتژی جنگ برای زندگی
ads

بجنگید تا موفق شوید | کتاب 33 استراتژی جنگ برای زندگی

images 1710527196 65f492dc87094

جنگ اصلا خوب نیست ولی گاهی چاره ای جز جنگ نداریم ، گاهی باید در زندگی با جنگ میتوانیم بر سختی های زندگی پیروز شویم اما هر جنگی نیازمند برنامه خاص دارد تا بتوانیم پیروز میدان شویم ، نویسنده معروف رابرت گرین در کتاب 33 استراتژی جنگ به تنهایی عنوان کرده که تمامی فوت و فن های پیروزی در جنگ زندگی را به شما خواهد اموخت خوشبختانه این کتاب به فارسی ترجمه شده است شما می توانید از لینک دانلود کتاب 33 استراتژی جنگ این کتاب ارزشمند را دریافت کنید، در این مقاله به عنوان کردن قسمت هایی از این کتاب خواهیم پرداخت امیدوارم لذت ببرید.

عکس و قسمتی از کتاب 33 استراتژی جنگ

دانلود رایگان کتاب 33 استراتژی جنگ pdf فارسی

چرا ما عادت داریم به دنبال چیز های رایگان مفت بریم؟ واقعا چرا به دنبال ارزش نیستیم  کتاب 33 استراتژی جنگ یکی از با ارزش ترین کتاب هایی امسال به شما میرود پس حتما مطالعه کنید این کتاب به قیمت 171 هزار تومان در تمامی وبسایت ها در حال فروش است ، اما بهترین مکان برای خرید این کتاب در سایت فا فایل می باشد، چرا که با قیمت تنها 29 هزار تومان این کتاب ارزشمند رو دریافت کنید.

بهترین ترجمه کتاب ۳۳ استراتژی جنگ

کتاب 33 استراتژی جنگ توسط رابرت گرین تولید و نوشته شده است این نویسنده معروف امریکایی که کتاب 48 قانون قدرت را هم نوشته است ، با قدرت نویسندگی بالایی که دارد کتاب هایی پر از نکات کلیدی در عین حال مفهومی می نویسد ، ما تمامی نوشته ها و نکات این نویسنده را بصورت ترجمه فارسی در کتاب 33 استراتژی جنگ جای دادیم تا بتوانید به درستی استفاده کنید، شاید به جرات میتوان گفت که بهترین ترجمه کتاب در سایت فا فایل بارگذاری شده است.

قسمتی از کتاب سی و سه استراتژی جنگ

شاید ایده‌هایی ناب داشته باشید، شاید بتوانید استراتژی‌هایی بی‌نظیر ابداع کنید؛ اما اگر گروهی که آن را رهبری می‌کنید و انتظار دارید برنامه‌های شما را اجرایی کنند، غیرمسئول باشند یا زیاد خلاقیت به خرج ندهند و اعضای آن اهداف و دستور کار خود را در اولویت قرار دهند، ایده‌های شما به هیچ جا نخواهند رسید. شما باید درس جنگ را بیاموزید: این همان ساختار ارتش یعنی زنجیره‌ی فرماندهی و روابط بخش‌ها با یکدیگر به‌عنوان یک کل است که به استراتژی‌های شما نیروی حرکت و اجرا می‌دهد.

درب‌های ضد سرقت هوش مصنوعی: امکاناتی باورنکردنی برای افزایش امنیت خانه‌ها
بیشتر بخوانید

هدف نخست و اصلی در جنگ، تزریق سرعت‌ عمل و جنبش در ریزترین ساختار ارتش است. معنای دقیقش این است که مقامی باصلاحیت باید در رأس باشد و از هرگونه تضاد و تردید و دوگانگی در رهبری اجتناب شود. معنای دیگرش این است که به همه‌ی سربازان حس هدفی کلی القا شود؛ هدفی که همه در پی رسیدن به آن باشند و از همه چیز خود برای آن بگذرند. در این صورت است که سربازان به‌جای اینکه مانند آدم‌های مکانیکی رفتار کنند، پاسخ و واکنشی درست به رویدادهای میدان نبرد خواهند داد و سرانجام معنایش این است که به سربازان چنان انگیزه‌ی مشترک و نیروبخشی بدهید که شتاب و سرعت و دقت عمل آن‌ها افزایش یابد. اگر نیروهای خود را به این شکل سازمان‌دهی کنید، به ژنرالی تبدیل خواهید شد که سریع‌تر از دشمن تصمیم می‌گیرد و قطعاً می‌توانید به امتیازات عالی دست یابید.

این مدل نظامی را می‌توان به هر گروهی تعمیم داد؛ اما یک پیش‌نیاز ساده دارد، پیش از ترسیم یک استراتژی یا دست به عمل زدن، ساختار گروه خود را بشناسید. شما همیشه می‌توانید این ساختار را تغییر دهید یا از نو طراحی کنید تا با اهداف شما هماهنگ شود. سه فصل پیش رو بر همین موضوع مهم استوار است و به شما گزینه‌هایی راهبردی می‌دهد. در این فصل‌ها یاد خواهید گرفت که چطور مدل‌های کارساز سازمانی را اجرا کنید و چطور از اشتباهات مصیبت‌بار برحذر باشید.

چه کتابی کمک میکند در مشکلات زندگی موفق شویم 33 استراتژی جنگ

خرید کتاب سی و سه استراتژی جنگ

کتاب 33 استراتژی جنگ میتواند زندگی شما را دگرگون کند و به انسانی پیشرفته تبدیل شوید، اگر به دنبال کتابی با قدرت هستید این کتاب مخصوص شماست اگر با نویسنده این کتاب اشنایی ندارید حتما درباره کتاب 48 قانون قدرت کمی تحقیق کنید ، شما همین الان می توانید این کتاب را با 84% تخفیف از سایت فا فایل دریافت کنید.

راهنمایی برای خرید کتاب 33 استراتژی جنگ بجای 171،000 تومان فقط برای 50 نفر اول  بصورت رایگان دانلود کنید.

اتبدا کلمه ” کتاب 33 استراتژی جنگ فا فایل ” در گوگل سرچ کنید.

روی اولین نتیجه کلیک کنید

در انتهای صفحه روی گزینه دانلود کلیک کنید.

از خواندن کتاب 33 استراتژی جنگ لذت ببرید!!!

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

پنج × 5 =