صفحه اصلی > کسب و کار : کسب و کار اینترنتی از همکاری فروش
ads

کسب و کار اینترنتی از همکاری فروش

کسب و کار اینترنتی از همکاری فروش

کسب و کار اینترنتی از همکاری فروش : در جامعه الان کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه یکی از پرطرفدارترین مدل در آمدزایی شده است. کسب درآمد از اینترنتی که این روزها در دسترس همه هست یک پیشنهاد پر سود است. کسب درآمد از اینترنت در خانه و بدون نیاز به استخدام و تعهد شرکتی یک راه بسیار ساده کسب درآمد است که یکی از راه های تضمینی آن کسب و کار اینترنتی از همکاری فروش است.

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه اونم داخل ایران با گوشی یک اقدام هوشمندانه است که شما می‌توانید در کنار کسب‌وکار اصلی خود به کسب درآمد آنلاین اینترنتی بپردازید.

خب سوال اصلی : این همکاری در فروش چی هست؟

همکاری در فروش یا به قول غربی ها همون Affiliate Marketing به روشی از فروش گفته میشه که شما حالت واسطه را دارید و به صورت واسطه ای محصولاتی را میفروشید و در سود حاصل از فروش اون کالا طبق توافقی که داشتید شریک میشید، بزارید بزارید با گفتن یک مثال موضوع رو باز تر کنم :

فرض کنید آقای شایان مهرابی یک فروشگاه اینترنتی داره و محصولات فراوونی هم برای فروش توی وب سایتش قرار داده ولی میخواد فروش محصولات سایت رو بدون هزینه تبلیغات بیشتر کنه، بنابراین توی سایتش یک اعلامیه درست میکنه و میگه هرکسی بتونه محصولات من رو به فروش برسونه بهش پورسانت میدم برای این نقشه  فروش یک قسمت توی سایتش ایجاد میکنه با نام فروشندگان و وقتی که شما عضو این قسمت میشید یک فروشگاه اینترنتی رایگان در اختیار شما قرار میده ولی خب من ترجیح میدم از این نوع سایت های فروشگاهی استفاده نکنم که کمی جلوتر درباره این داستان با شما صحبت میکنم و حتی یک لینک مخصوص شما به ازای هر کالا هم در اختیارتون قرار میده.

طریقه کسب و کار اینترنتی از همکاری فروش

کسب و کار اینترنتی از همکاری فروش

حالا هر کسی از طریق فروشگاه شما یا از اون لینکی که به شما داده خرید کنه توی سیستم به نام شما ثبت میشه و پورسانتش به حسابتون واریز میشه

سیستم همکاری در فروش چطوری کار میکنه؟

سیستم های همکاری در فروش توی وب سایت خودشون به شما یک پنل فروشندگی میدن و توی این قسمت فروشندگی به شما یک وب سایت میدن که آدرس وبسایت شما زیر مجموعه وبسایت مادر میشه ، مثل وبلاگ ها به صورت مثال digikala.yourname.com که قسمتظ اول اسم digikala به جاش اسم سایت اصلی هست و قسمت دوم yourname اسم فروشگاهی هست که شما برای سیستم همکاری در فروش خودتون انتخاب کردید

طراحی وب سایت چیست
بیشتر بخوانید

البته اگر مبلغی پول بپردازید میتونید یک نام اختصاصی برای وبسایت خودتان انتخاب کنید و فقط اسم سایت شما نشان داده شود، ولی من بازم  استفاده از این مدل سایت فروشگاهی رایگانی که این سیستم ها به شما میدهند رو به هیچ وجه توصیه نمیکنم و جلوتر حتما به این مسئله خواهم پرداخت.

با مجله بامدادی ها همراه باشید تا در ادامه دلایل آن را براتون نام ببرم.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

1 × دو =