صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد با تدریس آنلاین
ads

کسب درآمد با تدریس آنلاین

کسب درآمد با تدریس آنلاین

کسب درآمد با تدریس آنلاین :‌ از آنجا که انجام این کار بسیار آسان شده است ، آموزش آنلاین روشی متداول است که هرچه بیشتر افراد به دنبال کسب درآمد از تخصص خود هستند. این که آیا به دنبال یک کنسرت جانبی برای آوردن پول اضافی هستید یا می خواهید شغل خود را کاملا تغییر دهید ، آموزش آنلاین می تواند یک راه حل عالی باشد.

در همان زمان ، بسیاری از افراد – شاید شما – به طور موجه در مورد آموزش آنلاین مردد هستند. ممکن است خیلی درست به نظر برسد. آیا واقعاً می توانید با آموزش آنلاین درآمد کسب کنید؟

این سوالی است که طی تقریباً بیست سال فعالیت در صنعت یادگیری بارها شنیده ام. واقعیت این است که همه آموزش های آنلاین فوق العاده سودآور نیستند ، اما برای هر کس امکان دارد که بصورت آنلاین تدریس کند و حداقل مقداری پول کسب کند تا دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

حتی اگر به منبع اصلی درآمد شما تبدیل نشود ، می تواند منبع بسیار خوبی برای درآمد اضافی باشد. در این پست ، ما برخی از جنبه های اساسی نحوه آموزش آنلاین و ارائه اطلاعات اصلی را که برای شروع به کار نیاز دارید ، ارائه خواهیم داد.

کسب درآمد از تدریس آنلاین

راه های آموزش آنلاین در کسب درآمد با تدریس آنلاین

روش های مختلفی برای شروع آموزش افراد به صورت آنلاین وجود دارد ، اما دو راه اصلی این است که یا برای شخص دیگری آموزش دهید یا اینکه برای خودتان آموزش دهید.

آموزش برای دیگران

در دوره های زبان برای دیگران آموزش دهید ، بسیاری از معلمان آنلاین مشتاق ، آموزش انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL یا TESOL: آموزش انگلیسی به سخنرانان سایر زبانها) را دریافت می کنند و کار در شرکتهای تاسیس شده را انتخاب می کنند.

این می تواند راهی آسان برای تدریس برای انگلیسی زبانان باشد زیرا متکی به دانش شما است که شما به وضوح از آن برخوردار هستید: نحوه صحبت کردن به انگلیسی. و نیاز به یادگیری زبان انگلیسی معمول و همیشگی است ، بنابراین همیشه تقاضا وجود دارد.

اگر می خواهید آموزش آنلاین انگلیسی را شروع کنید ، در اکثر موارد حداقل به یک مدرک لیسانس نیاز دارید و بسیاری از شرکت ها همچنین به مدارک TEFL یا TESOL نیاز دارند برای اعتبار کامل دوره.

کسب درآمد از فروش دوره آموزشی آنلاین
بیشتر بخوانید

کسب درآمد با تدریس آنلاین

How to Make Money Teaching Online

 

دوره گواهینامه TESOL معمولاً به 120 ساعت آموزش نیاز دارد. اگر هدف شما تدریس برای یک ارائه دهنده آموزش مستقر است ، روند و الزامات معمولاً برای آموزش سایر دروس مشابه است. شما معمولاً به یک مدرک دانشگاهی یا تجربه قابل توجه در زمینه موضوع نیاز خواهید داشت و داشتن یک حرفه ای از نوعی – به عنوان مثال ( از یک انجمن صنفی یا حرفه ای ) نیز می تواند بسیار مفید باشد.

آموزش برای خودتان

خوشبختانه روشهای دیگری برای آموزش آنلاین بدون صرف هزاران هزینه برای دریافت مدارک لازم وجود دارد. و – در صورت موفقیت – این روشهای دیگر چشم انداز درازمدت درآمد بسیار بهتری دارند.

با کمی برنامه ریزی و یک انگیزه سالم می توانید دروس یا دوره های شخصی خود را در مورد هر موضوعی بصورت آنلاین آموزش دهید. و با روشهای زیادی برای کسب درآمد از تدریس خود ، می توانید نسبتاً سریع درآمدزایی کنید. بسیاری از edupreneurs با ایجاد فیلم های ساده YouTube شروع می کنند.

آنها می توانند از طریق تقسیم درآمد آگهی میزبان و درآمدزایی کنند و اکثر مردم یک تلفن هوشمند دارند و می توانند برای تهیه اولین ویدیوهای خود به نرم افزار ویرایش فیلم رایگان یا ارزان اعتماد کنند. برای بیشتر افراد ، این فقط فقط یک شروع در YouTube است راهی برای شروع ساخت مخاطب. کسب درآمد قابل توجه از طریق YouTube به تعداد بسیار زیادی بیننده نیاز دارد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

2 × چهار =