صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم خشم مردانه
ads

نقد فیلم خشم مردانه

نقد فیلم خشم مردانه

نقد فیلم خشم مردانه

نقد فیلم خشم مردانه : فیلم خشم مردانه در ژانر اکشن و مهیج آمریکایی است که به کارگردانی گای ریچی ، از فیلمنامه ای که وی با ایوان اتکینسون و مارن دیویس همکاری کرده است ، ساخته شده و براساس فیلم فرانسوی Cash Truck ساخته نیکلاس بوخریف 2004 ساخته شده است.

این چهارمین کارگردانی ریچی با بازیگر اصلی جیسون استاتهام است که به دنبال لاک ، استوک و دو بشکه سیگار کشیدن (1998) ، قاپ زدن (2000) و Revolver (2005) انجام می شود. هولت مک کالانی ، جفری دونووان ، جاش هارت نت ، لاز آلونسو ، رائول کاستیلو ، دی اوبیا اوپاری ، ادی مارسان و اسکات ایستوود نیز بازی می کنند.
فیلم Wrath of Man قرار است در 7 می 2021 در ایالات متحده ، توسط United Artists Release و در 23 ژوئیه 2021 توسط Lionsgate در انگلستان منتشر شود.
جیسون ، یک غریبه سرد و مرموز که در یک شرکت حمل و نقل نقدی کار می کند و مسئول حمل و نقل صدها میلیون دلار در هر هفته در لس آنجلس است ، در جستجوی افرادی است که قتل پسرش را پشت سر گذاشته اند.

بازیگران فیلم خشم مردانه

جیسون استاتهام در نقش هری “اچ”

هولت مک کالانی در نقش گلوله جفری

دونووان در نقش جکسون جاش

هارتنت در نقش پسر عرق

دیو لاز آلونسو در نقش کارلوس

رائول کاستیلو در نقش سام دی

اوبیا اوپاری در نقش برد

ادی مارسان در نقش تری

اسکات ایستوود در نقش جان

پست مالون در نقش دزد

 کریس ریلی در نقش تام

نیامه آلگار در نقش دانا

بابس اولوسانموکون در نقش موگی

جاش کاودری در نقش مامور FBI

هوبارد اندی گارسیا در نقش پادشاه

راب دلانی در نقش رئیس بلیک هالز

فیلم باشگاه مشت زنی

تولید فیلم خشم مردانه

در اکتبر 2019 اعلام شد که گای ریچی در حال نوشتن و کارگردانی بازسازی انگلیسی فیلم فیلم Cash Truck با بازی جیسون استاتهام در سال 2004 است. اواخر ماه هولت مک کالانی پیوست.

فیلمبرداری در ماه نوامبر بین لس آنجلس و لندن آغاز شد و اسكات ایستوود ، جفری دونووان ، لاز آلونسو ، جاش هارتنت و نیاما آلگار به بازیگران اضافه شدند و مترو-گلدوین-مایر توزیع داخلی آمریكا را برای این فیلم به عهده گرفت.  در ژانویه 2020 ، رائول کاستیلو به جمع بازیگران اضافه شد.
تاریخ پخش فیلم خشم مردانه

بهترین سریال های خارجی
بیشتر بخوانید

این فیلم قرار است در 7 مه 2021 در ایالات متحده اکران شود. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ 15 ژانویه اکران شود ، اما به دلیل همه گیری COVID-19 کشیده شد. بعداً برای 23 آوریل برنامه ریزی شد ،  قبل از اینکه به 7 مه موکول شود.

خلاصه قصه فیلم خشم مردانه

هنگامی که H (جیسون استاتهام) شروع به کار در یک شرکت حمل و نقل پول می کند او مسئول حمل صدها میلیون دلار در هر هفته است ، یک سرقت مرگبار در اینجا اتفاق افتاده می افتد. خدمه با تردید به جیسون نگاه می کنند: آیا او یک افسر پلیس مخفی است ، یک قهرمان جنگ است یا یک طراح جنایتکار است؟

بعد از لاک ، استوک و دو بشکه سیگار کشیدن ، در میان دیگران ، گای ریچی و جیسون استاتهام برای چهارمین بار در این فیلم اکشن که در بازه های زمانی مختلف و از منظرهای مختلف اتفاق می افتد با یکدیگر همکاری می کنند.

همچنین میتوانید به بخش بهترین فیلم های جنگی مراجعه کرده با بهترین آثار این بخش آشنا بشوید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

پنج × 5 =