صفحه اصلی > گردشگری : راهنمای کامل سفر به تایلند | صفر تا صد سفر به تایلند
ads

راهنمای کامل سفر به تایلند | صفر تا صد سفر به تایلند

راهنمای سفر به تایلند

آیا می دانستید تایلند به دلیل داشتن سواحل زیبا و مکان های تاریخی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران ایرانی است؟ برای سفر به تایلند چه چیزهایی لازم است؟ چگونه به تایلند سفر کنیم؟ برای سفر به این کشور به چه نوع ویزایی نیاز داریم هزینه اقامت در تایلند چقدر است؟ بهترین فصل برای سفر به تایلند چه فصلی است؟ اینها تنها چند نمونه از سوالاتی است که برای اکثر افرادی که برای اولین بار تصمیم به سفر به تایلند می کنند مطرح می شود.راهنمای کامل سفر به تایلند برای اولین بار

ما در مورد این و موارد دیگر در راهنمای سفر تایلند خود صحبت خواهیم کرد.

به طور کلی باید بگوییم که تایلند یک کشور آسیایی با چشم اندازهای زیبا و شگفت انگیز است که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. این کشور توریستی با پایتخت بانکوک دارای جاذبه های گردشگری و فعالیت های تفریحی متنوعی است که می توانید با رفتن به این مکان های گردشگری و تفریحی در طول سفر خود با آداب و رسوم مردم این کشور بیشتر آشنا شوید.

برای سفر به تایلند و داشتن اوقاتی متفاوت و منحصر به فرد، ابتدا باید هدف خود را از سفر به این کشور مشخص کنید که آیا می خواهید خرید کنید یا برای تفریح ​​به تایلند بروید. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید تا هر آنچه که در مورد سفر به این کشور باید بدانید را به دست آورید.

راهنمای کامل سفر به تایلند

تایلند یکی از کشورهایی است که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و سومین مقصد گردشگری پرطرفدار در بین ساکنان ایران و سایر کشورها می باشد. تایلند از شرق و شمال شرق با لائوس، از غرب و شمال غرب با برمه یا میانمار، از جنوب شرقی با کامبوج و از جنوب با مالزی همسایه است. تایلند 513115 کیلومتر مربع مساحت دارد. پایتخت این کشور بانکوک است و جمعیت آن حدود 69 میلیون و 800 هزار نفر است. مردم این کشور به زبان رسمی «تای» یا «تایلندی» صحبت می کنند. علاوه بر این، واحد پول تایلند بات است.

راهنمای سفر به تایلند و دانستنی‌های سرزمین لبخندها

این کشور جذاب دارای سواحل جذاب با آب های شفاف، جاذبه های تاریخی و آثار مذهبی فراوان است. با این حال، بر خلاف سایر کشورهای توریستی، هنگام سفر به تایلند به یک راهنمای سفر نیاز دارید که در آن اطلاعاتی در مورد بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، رستوران ها، هتل های مناسب برای اقامت، تایلند، سوغاتی های تایلند و … بیابید.

آب و هوای تایلند

تایلند به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به دریا دارای آب و هوای معتدل و مطلوبی است. در مورد آب و هوای تایلند به طور کلی باید گفت که شمال این کشور کوهستانی و دارای جنگل های فراوان است و مناطق مرکزی آن پوشیده از برنج سبز است.

گرم ترین فصول سال در تایلند از اواسط فوریه تا اواسط ژوئن طول می کشد، زمانی که دمای هوا به 34 درجه سانتیگراد می رسد اما سردترین فصل در تایلند از اواسط آبان آغاز می شود و تا اواسط بهمن ادامه دارد و در این مدت دمای هوا در تایلند به 20 درجه می رسد اما برای درک بهتر آب و هوای تایلند می خواهیم به طور مختصر به بررسی آب و هوای تایلند در 4 فصل سال بپردازیم.

صفر تا صد سفر به تایلند

هوای تایلند بسیار خوب است و باید در پاییز باشد و در این فصل گردشگران زیادی به تایلند می آیند. در پاییز دمای هوا کاهش می یابد و باران های موسمی کاهش می یابد اما در زمستان که زمانی است که گردشگران ترجیح می دهند به تایلند سفر کنند. دمای هوا پایین است و نور خورشید اصلا عصبانی نیست. علاوه بر این، شمال تایلند سردتر از سایر مناطق است.

معرفی ارزانترین مراکز خرید لباس در استانبول
بیشتر بخوانید

در فصل بهار دمای هوا هر روز گرم خواهد بود و دمای هوا تا 40 درجه افزایش می یابد و رطوبت هوا به بالاترین حد در طول سال می رسد. در تابستان رطوبت و بارندگی بیشتر از بهار است.

بهترین فصل برای سفر به تایلند

آیا قصد سفر به تایلند را دارید و می خواهید بهترین زمان سفر به تایلند را بدانید؟ بدون شک با توجه به شرایط آب و هوایی تایلند در 4 فصل سال می دانید که بهترین زمان برای سفر به تایلند از نظر گرما و بارندگی کمتر بین ماه های نوامبر (اواسط آبان تا اواسط آذر) تا فوریه است و در فصل زمستان است. از آنجایی که دمای هوا در تایلند در این زمان 28 درجه سانتیگراد در روز و 12 درجه سانتیگراد در شب است، هوا کمترین رطوبت را دارد.

به طور کلی می توان گفت: تایلند و شهر بانکوک دارای شرایط آب و هوایی هستند که در هر زمان می توانید دمای 32 درجه رطوبت را پیدا کنید. بنابراین اگر تصمیم دارید چند روزی را در این کشور سپری کنید، توصیه ما به شما همسفران این است که  از 10 آبان تا 11 فروردین به تایلند سفر کنید، زیرا این زمان رطوبت حداقل است، محدودیتی وجود ندارد و می توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

چگونه به تایلند سفر کنیم؟

برای سفر به تایلند اولین چیزی که نیاز دارید، اخذ ویزای توریستی این کشور می‌باشد. شما با دریافت این ویزا امکان یک بار ورود به کشور تایلند و اقامت تقریبی ۶۰ روزه را خواهید داشت.

برای دریافت ویزای توریستی این کشور نیاز به مدارکی همچون: فرم‌های درخواست (این فرم‌ها ۴ عدد بوده و باید حداقل ۱۰ روز قبل از سفر به تایلند تکمیل شوند.)، ۴ قطعه عکس جدید (به ابعاد ۳.۵x۴.۵ سانتی‌متر)، پاسپورت (با اعتبار حداقل ۶ ماه)، بلیط سفر به تایلند (رفت‌وبرگشت)، گواهی تمکن مالی (۲۰,۰۰۰ بات برای هر نفر و ۴۰,۰۰۰ بات برای هر خانواده)، ارائه مدارک اقامتی؛ مدارکی مثل رزرو هتل، هاستل، اقامتگاه و…، گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی تزریق واکسن‌های کووید-۱۹.

چگونه ارزان به تایلند سفر کنیم؟

ویزای توریستی خود را برای سفر به کشور تایلند دریافت کردید حال درباره روش های سفر به تایلند(هوایی و زمینی) می‌خواهیم کمی اطلاعات در اختیارتان قرار دهیم. همه ما می‌دانیم که سفرهای هوایی سریعترین و آسان‌ترین راه برای رفتن به شهرهای و کشورهایی است که فاصله بسیار زیادی با کشور مبداء دارند.

برای سفر به تایلند هم انتخاب این روش بهترین گزینه است چرا که تایلند دارای خطوط هوایی مقرون به صرفه زیادی است اما، اگر برایتان زمان رسیدن چندان اهمیت ندارد و در واقع از بازه زمانی طولانی‌تری برای سفر خود به تایلند برخوردار هستید، سفر با قطار هم گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای است.

سفر با قطار شبانه از بانکوک به چیانگ مای به خودی خود یک تجربه است، با مسیرهای پر دست انداز قدیمی و مناظر خیره کننده و زیبا شما را جذب خود می کند.

اقامت در تایلند

در این قسمت از راهنمای سفر به تایلند، می خواهیم اطلاعاتی در مورد اقامت در تایلند به اشتراک بگذاریم. خوشبختانه باید بگوییم که اقامت در هتل های تایلند کمی ارزان تر از خارج از کشور است و تعداد هتل های خوب در این کشور بسیار زیاد است. البته دست شما برای انتخاب اقامتگاه در تایلند کاملا باز است و با هر بودجه ای که دارید می توانید بهترین و مناسب ترین هتل ها و اقامتگاه ها را برای اقامت در تایلند انتخاب کنید.

راهنمای مسافرت به باتومی
بیشتر بخوانید

نکات مهم قبل از سفر به کشور تایلند

همانطور که قبلا ذکر کردیم، محدوده هتل های تایلند بسیار زیاد است. هم هتل های لوکس و هم هتل های چند ستاره و هم هتل های ارزان در این کشور وجود دارد که انتخاب هر کدام به بودجه مالی شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که کیفیت هتل های 3 ستاره کمی کمتر از هتل های 4 و 5 ستاره است. در زیر به معرفی چند هتل زیبای تایلند می پردازیم.

بهترین هتل‌های 5 ستاره، 4 ستاره و 3 ستاره کشور تایلند به ترتیب عبارتند از:

  • هتل سنسز در جنوب ساموئی (هتل 5 ستاره)
  • هتل فور سیزن در چیانگ سین (هتل 5 ستاره)
  • هتل کیمالا در پوکت (هتل 5 ستاره)
  • هتل ساندال وود در چی وانگ (هتل 5 ستاره)
  • هتل پنینسولا بانکوک (هتل 5 ستاره)
  • هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک (هتل 5 ستاره)
  • هتل پرینس پالاس بانکوک (هتل 4 ستاره)
  • هتل رامادا دی ام ای بانکوک (هتل 4 ستاره)
  • هتل مجستیک گرند بانکوک (هتل 4 ستاره)
  • هتل آسیا بانکوک (هتل 4 ستاره)
  • هتل مارول بانکوک (هتل 4 ستاره)
  • هتل بایوک اسکای بانکوک (هتل 4 ستاره)
  • هتل تاوانا (هتل 3 ستاره)
  • هتل نانترا پلونچیت (هتل 3 ستاره)
  • هتل آی رزیدنس سیلم (هتل 3 ستاره)
  • هتل دنگ دریم (هتل 3 ستاره)
  • هتل آی بیس بانکوک ریورساید (هتل 3 ستاره)
  • هتل بانکوک پابلیشینگ رزیدنس (هتل 3 ستاره)

رستوران‌های تایلند

چگونه به تایلند سفر کنیم؟

رستوران یانا در بانکوک

  • آدرس: تایلند، بانکوک، پاتوم وان، جاده فایاتای 444، طبقه پنجم مرکز خرید ام بی کی (MBK)

رستوران مایا بانکوک

  • آدرس: تایلند، بانکوک، منطقه خلانگ توئی، خیابان سوخومویت ۲۲، هتل هالیدی این بانکو

رستوران بنیهانا بانکوک

  • آدرس: تایلند، بانکوک، خیابان چارناکورن 3-1

رستوران یوتگ بانکوک

  • آدرس: تایلند، بانکوک، هتل آتنی، جاده ویتایو 61

رستوران بانکوک بیکینگ کامپنی بانکوک

  • آدرس: تایلند، بانکوک، خیابان سوخومویت 2

رستوران سبلان

  • آدرس: بانکوک، خیابان راچاپاروپ، خیابان واتاناونگ

رستوران ایرانی پادیران

  • آدرس: تایلند، پوکت، ساحل پاتونگ، کوچه لادیوا، 100متر بعد از جانگ سیلون، خیابان 200

رستوران شاطر عباس در بانکوک

  • آدرس: بانکوک، خیابان نانا، بین خیابان اول و سوم

رستوران سعید

  • آدرس: پاتایا، نانگ پرو، بانگلامونگ، چون بوری، خیابان ساحلی پاتایا

جاهای دیدنی در راهنمای سفر به تایلند

تایلند یکی از سرزنده ترین کشورها و دیدنی ترین مکان های جهان است که هر ساله میزبان گردشگران زیادی است. شما در تایلند هر چیزی که به عنوان یک توریست مورد علاقه شما باشد را خواهید یافت. از معابد باستانی و راهبان نارنجی پوش گرفته تا منطق های سبز و دهکده های سنتی. مکان های دیدنی در تایلند آنقدر زیاد است که صحبت در مورد آنها و تصمیم گیری در مورد بهترین مکان ها برای بازدید در تایلند خیلی طول می کشد.

مکان های دیدنی تایلند

آسان نیست زیرا تمام جاذبه های تایلند زیبا و منحصر به فرد هستند. با این حال ما به برخی از این جاذبه ها اشاره کرده و فهرستی از آنها را در اختیار شما قرار داده ایم.

کاخ بزرگ بانکوک

  • آدرس: بانکوک، اسکله ماهاراج، جاده نافرا لَن، کاخ بزرگ

باغ وحش دوسیت بانکوک

  • آدرس: بانکوک، منطقه دوسیت، جاده رامای 5

مجسمه بودای بزرگ در پوکت

  • آدرس: تایلند، پوکت، شهرستان مینگ، شهر کارون، جاده غربی چائوفا، خیابان یوت سان 1، مجسمه بودای بزرگ

آکواریوم پوکت

  • آدرس: تایلند، پوکت، شهرستان مینگ، ناحیه ویچیت، ساحل کیپ پنوا

آبشار خلانگ لن

  • آدرس: تایلند، استان کامفائنگ فت، پارک ملی خلانگ لن

موزه خطای دید پوکت

  • آدرس: تایلند، استان پوکت، شهر پوکت، محله تالات یای، جاده فانگ انگا

گالری هنر در بهشت پاتایا

  • آدرس: تایلند، استان چونبوری، منطقه بنگ لامونگ، ناحیه نونگ پرو، محله موانگ پاتایا، جاده پاتایا سای 2، گالری هنر در بهشت

مکان های تفریحی در راهنمای سفر به تایلند

از آنجایی که تایلند یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است، مکان های تفریحی و دیدنی زیادی نیز دارد. در تایلند هزاران نقطه تفریحی و توریستی وجود دارد که مطمئنا لذت سفر شما را چند برابر می کند.مکان های تفریحی تایلند

لیست پروازهای استانبول به تهران امروز از ایرلاین‌های مختلف
بیشتر بخوانید

با این حال، از آنجایی که گردشگرانی که به تایلند سفر می کنند، تنها بخش محدودی را در لیست بازدیدهای خود قرار می دهند، در این بخش تصمیم گرفته ایم بهترین مکان های تفریحی تایلند را معرفی کنیم تا قبل از شروع سفر برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا بدانید کدام یک از این جاذبه ها را می خواهید تا در طول اقامت خود در تایلند ساعت ها به آنجا بروید و سرگرم شوید.

پارک آبی رامایانا پاتایا

  • آدرس: تایلند، استان چونبوری، پاتایا، منطقه ساتاهیپ، روستای ناچوم تیان، جاده بان ین7، ناحیه 9
  • شماره تماس: 066033005929

شهربازی دریم ورلد تایلند

  • آدرس:تایلند، استان پاتوم تانی، ناحیه تانیابوری، بخش بوئنگ ییتهو، جاده رانگسیت – اونکاراک، محله مو 1، پلاک 62

شهربازی فاناریوم بانکوک

  • آدرس: تایلند، بانکوک، منطقه واتانا، جاده سوخومویت 26، شهربازی فاناریوم

بازی راکت بال پاتایا

  • آدرس: تایلند، پاتایا، منطقه واکینگ استریت

دهکده فیل‌های پاتایا

  • آدرس: تایلند، حومه شرقی پاتایا، شهرک نونگ پرو، خیابان 7

پارک سافاری ورلد بانکوک

  • آدرس: تایلند، بانکوک، منطقه خلانگ سام وا، جاده پانیاینترا 99، پارک سافاری ورلد

زیپ لاین فلایینگ هانومان

  • آدرس: تایلند، پوکت، منطقه کتو، جاده ویکیتسونگ کرام، خیابان سوی نامتوک، پارک زیپ لاین پوکت

پارک لومپینی بانکوک

  • آدرس: تایلند، بانکوک، منطقه پاتوم وان، ناحیه وانگ مای، جاده رامای 4

بازارها و مرکز خرید تایلند

در راهنمای سفر به تایلند شما را با بهترین فروشگاه های این کشور آشنا می کنیم. یکی از دلایل اصلی و مهم سفر رفتن به مراکز خرید و بازارهای سنتی شهر و کشوری است که قصد رفتن به آن را داشتیم. بازدید از فروشگاه ها و دیدن محصولات و مقایسه آنها با یکدیگر یکی از جذابیت های گردشگران خارجی است. تایلند یکی از کشورهایی است که مراکز خرید و خرید مدرن فراوانی دارد، با هر سلیقه و جیبی که دارید می توانید به خوبی در این کشور خرید کنید. راهنمای کامل سفر به تایلند

بسیاری از گردشگران در سفر به تایلند علاوه بر بازدید از دیدنی های این کشور و رفتن به مناطق تفریحی تایلند، بازدید از بازارها و مراکز خرید تایلند را از دست نمی دهند. برای خرید ایمن در تایلند، به اطلاعاتی در مورد فروشگاه های مواد غذایی این کشور نیاز دارید تا خرید را برای شما آسان تر کند.

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک

  • آدرس: تایلند، بانکوک، منطقه پاتوم وان، جاده رامای اول

سنترال پلازا پینکلائو بانکوک

  • آدرس: تایلند، بانکوک، ناحیه آرون آمارین، جاده بورومراتچونانی، مرکز خرید سنترال پلازا پینکلائو

مرکز خرید ماهاراج بانکوک

  • آدرس: تایلند، بانکوک، منطقه فِرا نکهون، جاده ماهاراج، مرکز خرید ماهاراج

 پلاتینیوم فشن مال بانکوک

  • آدرس: تایلند، بانکوک، منطقه راچاتوشی، جاده پتچابوری

مرکز خرید ام بی کی بانکوک

آدرس: تایلند، بانکوک، منطقه پاتوموان، میدان سیام، جاده پایاتای

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک

  • آدرس: تایلند، بانکوک، منطقه چتاکا، ناحیه چتاکا، جاده کمفاینگ فت، بازار چتاکا

سوغات تایلند

هنگام بازدید از مراکز خرید و بازارهای تایلند، بد نیست وقت خود را صرف خرید سوغاتی کنید. حتما از خود می پرسید که سوغاتی در تایلند چیست؟

خوب باید بگوییم که از جمله سوغاتی های معروف و پرطرفدار تایلند می توان ادویه جات و سس های تند، خوشمزه و پرطرفدار تایلندی، ظروف سرامیکی، سنگ های قیمتی، جواهرات، زیورآلاتی مانند دستبند، انگشتر، گردنبند و ظروف نقره، چوبی، … مجسمه های فیل سفالی و فلزی، کیسه های فیل، شکلات های فیل، محصولاتی مانند بطری های روغن، شمع های معطر و روغن ماساژ نارگیل، پارچه های کتانی و ابریشمی.

بهترین سوغاتی از تایلند

برای انتخاب و خرید سوغاتی تایلند، به غیر از مراکز خرید، می توانید هر آنچه را که می خواهید از فروشگاه های خیابانی فعال در سراسر شهر بانکوک تایلند نیز خریداری کنید. درست است که محصولات زیادی برای خرید سوغاتی در تایلند وجود ندارد اما هنگام خرید مهم است که به همان اندازه چیزهای زیبا و حتی شاید جعلی بیشتر باشد. بنابراین به نوع محصولی که خریداری می کنید توجه ویژه ای داشته باشید.

معرفی سریال کره ای مدرسه ای
بیشتر بخوانید

غذاهای محلی تایلندی

تایلند به دلیل آب و هوای معتدل و مرطوب شرایط بسیار خوبی را برای رشد گیاهان مختلف و گسترش صنعت کشاورزی ایجاد کرده است، از این رو میوه ها و سبزیجات در تایلند همیشه تازه هستند. وجود این مواد اولیه مرغوب طعم بی نظیری به غذاهای تایلندی می دهد. پیشنهاد می کنیم در سفر به تایلند حداقل یک بار غذاهای لذیذ آن را امتحان کنید. انواع مختلفی از غذا در این کشور وجود دارد که در زیر به تعدادی از محبوب ترین آنها اشاره شده است.

غذا های محلی کشور تایلند

  • پد تای (برنج، نودل، تخم مرغ، پنیر لوبیا، سبزیجات و معمولا مقداری مرغ و میگو)
  • کاری میگو (عذایی خوشمزه و دریایی که با برنج، ریحان، سبزیجات، سس کاری و میگوی تازه درست می‌شود)
  • انبه و برنج (از دیگر غذاهای معروف تایلند است که از عنبه و برنج و ترکیب آن ها با شیر غلیظ درست می شود)
  • تام یانگ گونگ (یک نوع سوپ تند است که از مخلوط سبزی و فلفل و میگوی تازه و قارچ درست می شود)

آداب و رسوم تایلند

در مورد فرهنگ مردم تایلند باید بگوییم که با فرهنگ کشورهایی مانند چین، هند، کامبوج و دیگر کشورهای جنوب آسیا آمیخته شده است. مردم تایلند برای اجداد و بزرگان خود احترام زیادی قائل هستند و همیشه لبخند می زنند و با مهربانی از دیگران استقبال می کنند.

اداب و رسوم کشور تایلند چیست؟

مردم تایلند مشتاق صحبت با گردشگران هستند و با لبخند از آنها استقبال می کنند. این افراد برای پادشاه خود ارزش قائل هستند و به یادداشت ها و کتاب هایی که تصویر شاه بر روی آنها حک شده است احترام می گذارند.

بیشتر تایلندی ها در مناطق روستایی و سنتی مراسمی به نام گفتگو با ارواح دارند و وقتی شبانه به قصد بیرون ماندن از خانه خارج می شوند، خانه روح را ترک می کنند و پس از بازگشت از آن تشکر می کنند.

شماره تلفن‌های ضروری

لیست تلفن های ضروری تایلند به شرح زیر می‌باشند.

  • پیش شماره تایلند: ۶۶+
  • پلیس: ۱۹۱
  •  آتش‌نشانی: ۱۹۹
  • پلیس گردشگری: ۱۱۵۵
  • رزرو اتوبوس گردشگری: ۱۱۸۸
  • پلیس دریایی: ۸۸۳ ۲۱۱ ۷۶(۰) ۶۶+
  • بیمارستان بین‌المللی پوکت: ۴۰۰ ۲۴۹ ۷۶ ۶۶+

مراکز درمانی تایلند

کشور تایلند به سیستم بهداشت و درمان اهمیت زیادی می دهد و رونق چشمگیری در سیستم بهداشتی و درمانی در این زمینه ایجاد کرده است. تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی تایلند از ابزارهای پیشرفته و جدیدترین تکنیک ها برای ارائه خدمات پزشکی استفاده می کنند. با این مقدمه می خواهیم بهترین بیمارستان های تایلند را معرفی کنیم.

مراکز درمانی تایلند

بیمارستان BNH

  • آدرس: صومعه سو، مابین جاده‌های سیلوم و ساتورن

بیمارستان بومرونگراد

  • آدرس: 33 سوخومویت سوئی 3، واتانا، بانکوک 10110، تایلند

بیمارستان بین‌المللی بانکوک

  • آدرس: 2 Soi Soonvijai 7، New Petchburi Road، Bangkapi، Huay Kwang، بانکوک 10310، تایلند

بیمارستان یانگهه

  • آدرس: 454 Charasanitwong Road, Bang-Aoh, Bangplad, Bangkok 10700, تایلند

بیمارستان مسیحی بانکوک

  • آدرس: 124 Silom Rd, Suriyawong, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

سوالات متداول راهنمای سفر به تایلند

بهترین جاهای دیدنی تایلند کدامند؟

پارک آبی رامایانا پاتایا، شهربازی دریم ورلد تایلند، بازی راکت بال پاتایا، پارک سافاری ورلد بانکوک و زیپ لاین فلایینگ هانومان

کد کشور تایلند چیست؟

کد کشور تایلند 66+ است.

بهترین زمان برای سفر به تایلند چه زمانی است؟

۱۰ آبان تا ۱۱ فروردین بهترین زمان برای سفر به تایلند است.

دیدگاهتان را بنویسید

شانزده − 6 =