صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : در هنگام خرید بلوز شلوار بچه گانه دخترانه چه نکاتی را باید بدانیم؟
ads

در هنگام خرید بلوز شلوار بچه گانه دخترانه چه نکاتی را باید بدانیم؟

images 1705218667 65a3926bd4c0f

مادرها و پدر ها همیشه به دنبال راحتی بچه های خود هستند و برای فرزندانشان لباس و بلوزی را انتخاب می کنند که علاوه بر شیک و زیبا بودن، راحت و مناسب آنها باشد. فرزند دختر یک حساسیت خاصی هم دارد چرا که دخترها بیشتر از پسرها محبوب هستند و سبک لباس پوشیدن آنها نیز به چشم می آید بلوز شلوار بچه گانه دخترانه یکی از بهترین ست هایی خاص لباس است که می توانید برای دختر های قشنگ خود انتخاب کنید بلوز شلوار ویژگی ها و مزایای بسیاری دارد از جمله آنکه این مدل لباس هم راحت هست و هم بچه می تواند در آن بازی و جنب و جوش داشته باشد بدون کوچکترین محدودیت. علاوه بر آنکه این مدل لباس برای دختر ها تنوع بسیاری دارد که شما در انتخاب طرح و رنگ آن دستتان باز است و می توانید با چندین انتخاب برای بچه خود استایلی شکیل و جذاب رقم بزنید. در ادامه اطلاعاتی را در خصوص بلوز شلوار بچه گانه دخترانه را در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار می دهیم به امید آنکه بتوانید خریدی رضایت بخش و دل چسبی داشته باشید . پس با ما همراه باشید.

images 1705218619 65a3923b1672a

انواع بلوز شلوار بچه گانه دخترانه

بلوز شلوار ها تنوع بسیاری دارند که شما برای هر فصل و متناسب با محیط می توانید انتخاب های زیادی داشته باشید در بازار به طور کلی بلوز شلوار به دسته و انواعی تقسیم شده است که در ادامه به آن می پردازیم

  • بلوز شلوار دخترانه نخی

این بلوز شلوار برای فصل گرم مناسب است اگر بچه شما گرمای هوا او را اذیت می کند می توانید با انتخاب یک بلوز شلوار نخی او را خوشحال کنید این نوع لباس هم زیباست و هم برای بچه لذت بخش است این نوع لباس به تنهایی تنوع بسیار زیادی دارد که شما متناسب با محیط و سلیقه کودک خود انتخاب های بسیاری هم خواهید داشت.

  • بلوز شلوار دخترانه شیک

داشتن حداقل دو سه دست بلوز شلوار شیک یا پیراهن بچه پسرانه و دخترانه از ضروریات است چرا که در بعضی موارد مجلس و مهمانی رسمی موقعی برگزار می شود که شما فرصت کافی برای تهیه لباس مناسب برای فرزند خود را ندارید اما اگر قبلا به فکر باشید و بلوز شلواری که مناسب این مهمانی ها باشد را خریداری کرده اید دیگر خیالتان راحت و آسوده است هر مادری دوست دارد فرزند خود را با ظاهری شیک در مهمانی ها نشان دهد بلوز شلوار بچه گانه دخترانه از نوع شیک و مجلسی هم زیبایی فرزند شما را چندین برابر می کند و هم به پدر و مادرها احساس خوشایندی می دهد. و برای اطرافیان نیز چشم نواز است.

تعمیر یخچال هیوندای در تهران
بیشتر بخوانید

images 1705218667 65a3926bd4c0f

  • بلوز شلوار دخترانه خانگی

در خانه کودک می خواهد راحت ترین لباس هایش را بپوشد چرا که محیط خانه جایی است که فرزند شما مدت بیشتری را در آن سپری می کند و فعالیت و تحرک بسیاری دارد پس داشتن چندین بلوز شلوار خانگی بسیار حائز اهمیت است بلوز شلوار خانگی نیز تنوع بسیاری دارد و در طرح ها و رنگهای جذابی هم تولید می شود که به زیبایی ظاهر کودک شما لطمه ای وارد نمی کند. بلوز شلوار خانگی در جنس های مختلفی نیز یافت می شود.

  • بلوز شلوار دخترانه اسپرت

این مدل پر طرفدار ترین مدل ها از بین بلوز شلوار بچه گانه دخترانه است طرح هایی در عین راحتی، زیبا و شیک دارد این نوع از لباس را می توانید هم در مجالس رسمی و هم در مهمانی های خانوادگی استفاده کنید و همچنین می تواند در یک جشن تولد دوستانه با دوستان خود بپوشد تا در جشن تولد هم احساس راحتی داشته باشد و هم خوش تیپ نمایان شود.

  • بلوز شلوار دخترانه راحتی

این مدل لباس با توجه به مدل ها و طرح های مختلفی که دارد به آسانی برای هر مکان و زمانی مناسب است طرح های ساده آن برای خانه و منزل بستگان دسته اول مثل خانه مادر بزرگ گزینه خوبی است. شاید بسیاری از بچه ها این نوع لباس را بیشتر ترجیح دهند.

images 1705218691 65a392831ca0b

نکات مهم و ضروری هنگام خرید بلوز شلوار بچه گانه دخترانه

  1. توجه به فصول سال ؛ به هنگام خرید لباس برای بچه حتما به فصلی که می خواهید از آن استفاده کنید توجه داشته باشید. بلوز بچه دخترانه برای هر فصلی طرح ها و مدل های مختلفی دارد. معمولا در این فصول سرد به سراغ خرید هودی نوزادی رقبت بیشتری دارند.
  2. توجه به سایز و اندازه بچه ؛ در گام نخست برای تهیه لباس کودک به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که بلوز شلواری که برای دلبندتان تهیه میکنید سایز او باشد و گاهی بهتر است یکی دو سایز نیز بزرگتر خریداری کنید مثلا برای بلوز شلوار نخی که ممکن است موقع شستن آب رفت هم داشته باشد که این امر موجب می شود لباس بعد از شست و شو دیگر اندازه بچه شما نباشد و برایش کوچکش شده باشد ولی بلوز شلوار از نوع اسپرت یا پارچه کشی اگر اندازه بگیرید بهتر است برای اینکه این نوع پارچه ها و مدل ها هر چقدر اندازه بدن باشد فرم و استایل قشنگتری خواهد داشت. همچنین لباسی که تهیه می کنید اگر برای مراسمات و مهمانی های خصوصی و مجلسی آن را در نظر دارید هم بهتر است درست اندازه فرزند شما باشد.
  3. توجه به جنس بلوز شلوار ؛ به جنس لباسی که برای فرزند خود خریداری می کنید بسیار اهمیت بدهید . بدن کودک بسیار لطیف و حساس است اگر لباس او از جنس پلاستیک و یا الیاف مصنوعی باشد این باعث لطمه زدن به بدن کودک شما می شود و موجب بی قراری و اضطراب کودک می شود و شما را هم پریشان خواهد کرد پس جنس لباس را دقت کنید تا هم شما احساس راحتی کنید و هم کودک شما از بودن در مهمانی و مراسم لذت ببرد و خاطری آسوده داشته باشد .
  4. به طرح و رنگ لباس توجه داشته باشید؛ نکته دیگری که باید توجه کنید آن است که قبل از خرید درست و حسابی طرح ها و نوشته های روی لباس را با دقت نگاه کنید بعضی از نوشته ها و طرح ها حاکی عقاید و باور های مختلفی است که ممکن است با فرهنگ و آداب و رسوم ما بسیار فرق کند. لباسی که استفاده می کنید شخصیت شما را نشان می دهد. ممکن است ناخواسته و بدون آنکه متوجه باشید بعضی از ادیان و رسوم باطل و غلط را تبلیغ کنید که روحتان هم از آن بی اطلاع باشد .
  5. به استایل کودک خود توجه کنید ؛ گاهی بعضی از پدر و مادرها همین که از مدل لباسی خوششان آمد سریع آن را برای فرزند خود می خرند بدون آنکه به این نکته توجه داشته باشند که آیا این مدل لباس متناسب استایل و اندام کودک من هست یا نه. خیلی ها مدلی از لباس را تن بچه ای می بینند و اقدام به خرید آن مدل می کنند در حالیکه اندام و استایل بچه ها با همدیگر متفاوت است ممکن است طرحی و مدلی از لباس برای کودکی زیبا به نظر برسد ولی به فرزند من اصلا نیاید. مثلا بچه هایی که اندام هیکلی و تپلی دارند لباس های گشاد اصلا مناسب هیکل آنها نیست این سبب می شود آنها چاق تر به نظر برسند بهتر است این بچه ها لباس چسبان با پارچه های شل استفاده کنند تا خوش فرم تر به نظر برسند. در عوض بچه هایی که اندام لاغری دارند بلوز شلوار چسبان برایشان اصلا مناسب نیست چرا که آنها را لاغرتر نشان می دهد بهتر است از مدل های گشاد با پارچه های کتان استفاده کنند.
  6. توجه به سلیقه فرزند ؛ برای خرید بلوز شلوار اولین کاری که می کنید این است که حتما از فرزند خود در خصوص مدل و نوع آن سوال کنید این کار باعث افزایش اعتماد به نفس کودک شما می شود . و همچنین با این کار مشورت کردن را به او یاد می دهید و در آینده فرزند شما اثرات مثبتی خواهد گذاشت.
ارز دیجیتال چیست و چگونه کار میکند؟
بیشتر بخوانید

پاسخ به سوالات متداول

  • چگونه لباس با سایز مناسب کودک خود را انتخاب کنم ؟

برای این کار دو راه دارید یا فرزند خود را همراه داشته باشید و او لباس را بپوشد و بگویید چند قدم راه برود و در صورت امکان چند مرتبه بنشیند و بلند شود و اندازه لباس را خودتان تشخیص دهید و یا اینکه اگر می خواهید لباس را به عنوان کادو و یا هدیه تولد به او بدهید می توانید بلوز شلواری که اندازه هست را با خود همراه ببرید و از روی آن لباس دیگری تهیه کنید و یا قد و پهنا بلوز و شلوار را اندازه بگیرید و یه جا یادداشت کنید و با خود به بازار ببرید و از روی آن خرید کنید.

  • چگونه از کیفیت بلوز و شلوار مطمئن شویم؟

برای این منظور می توانید از فروشنده در این خصوص بپرسید شاید برای شما مجدد سوال شود مگر فروشنده بد لباس خود را به مشتری میگوید ؟؟ همین طور است شما اگر در فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر خرید داشته باشید قطعا از نظر کیفیت نیز خیالتان راحت خواهد بود چرا که آنها لباس های بی کیفیت وارد بازار نمی کنند.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

هشت − 8 =