صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : دانلود و تماشای آنلاین فیلم هاوایی و ویلای ساحلی + تاریخ اکران آنلاین
ads

دانلود و تماشای آنلاین فیلم هاوایی و ویلای ساحلی + تاریخ اکران آنلاین

images 1705236476 65a3d7fc120d7

در سال 1402 فیلم های پر فروش زیادی وارد اکران در سینما های سراسر کشور شدند. در این مقاله قرار است که به جدیدترین فیلم هایی که وارد سینما شده اند مانند فیلم هاوایی و فیلم ویلای ساحلی که فروش بالایی در هفته های آغازین اکران خود داشته اند را مورد بررسی قرار دهیم.
images 1705236476 65a3d7fc120d7

فیلم ویلای ساحلی

فیلم ویلای ساحلی ، فیلمی در ژانر کمدی ، خانوادگی و اجتماعی ، محصول سال 1400_1401 کشور ایران است. این فیلم به کارگردانی کیانوش عیاری، تهیه کنندگی رضا رخشان و نویسندگی کیانوش عیاری است. در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، علی پناهی و.. به هنرمندی پرداختند. قطعا با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی دو بازیگر کمدی کشور که پولساز ترین بازیگران برای فروش فیلم های بوده اند حالا هم فیلم جدید خود یعنی ویلای ساحلی فروش زیادی بدست خواهد آورد.

داستان : درباره ی خانواده ای روستایی است که قرار است به مدت 6 ماه از یک ویلای ساحلی مراقبت کنند، صاحب ویلا مردی به نام چاوش، که به خاطر دانشگاه دخترش 6 ماه خارج از ایران زندگی میکند، ویلا را به یونس و همسرش می سپارد. از این رو ورود برادر زن یونس (رضا عطاران) اتفاقات جذابی را رقم می زند و…

تاریخ پخش احتمالی : ویلای ساحلی از تاریخ 15 آذر ماه 1402 وارد اکران سینما شد و احتمالا به زودی در بهار سال آینده شاهد اکران آنلاین این فیلم باشیم.

فیلم هاوایی
درباره فیلم هاوایی فیلمی کمدی به کارگردانی بهمن گودرزی، نویسندگی آرش قادرى و تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول سال 1399 کشور ایران است. در این فیلم بازیگرانی چون امین حیایی ، امیر جعفری ، ریحانه پارسا ، امیرحسین رستمی ، مرتضی رحیمی و.. به هنرمندی پرداختند. داستان فیلم: داستان زندگی بوکسوری به نام صمد را روایت میکند که که برای پیشرفت خود و درآمدن از وضعیت فعلی اش میخواهد به کشور دیگری مهاجرت کند. اما از جایی به بعد در ماجرایی قرار می‌گیرد که او را به فرد سرشناس مجازی تبدیل می‌کند و حالا ماجرا برای او جور دیگری رقم می‌خورد.
تاریخ انتشار فیلم : هنوز تاریخ پخشی از این فیلم منتشر نشده اما معمولا بیشتر فیلم هایی که وارد سینما میشوند پس از مدتی (احتمالا 4 تا 7 ماه) وارد اکران آنلاین سینما از پلتفرم ها میشوند و پس از آن در وب سایت های فیلم و سریال منتشر خواهند شد. شما میتوانید برای دانلود فیلم هاوایی به وب سایت upmedia.movie مراجعه کنید.

کم شدن فشار دستگاه اسپرسو ساز چه دلیلی دارد؟
بیشتر بخوانید

معرفی برترین فیلم های کمدی در یک دهه اخیر

در دهه اخیر فیلم های کمدی زیادی منتشر شده و به دلیل بازخورد زیادی که از طرف مخاطبان داشته کارگردان ها بیشتر به ساخت فیلم های کمدی میپردازند تا اجتماعی! اگر نگاهی به پرفروش ترین فیلم های سینما بیندازیم فیلم های کمدی در صدر لیست هستنند و معمولا پس از موفقیت سری 2 و 3 و حتی بیشتر ، از یک فیلم منتشر میشود. اگر لیستی از برترین فیلم های منتشر شده در یک دهه اخیر بر اساس مخاطبان و فروش سینما بخواهیم تهیه کنیم ، فیلم هایی مانند فسیل، مطرب، هتل، هزارپا، تگزاس 1 و 2، آینه بغل، رحمان 1400، گشت ارشاد 1، 2 و 3 ، نهنگ عنبر 2 ، هاوایی ، ویلای ساحلی، سری فیلم خوب بد جلف و… میتوان معرفی کرد.

دانلود فیلم های ایرانی جدید و کمدی

همه ی مخاطبین پر شور فیلم و سریال های ایرانی میدانند فیلم و سریال هایی که چندین سال پیش منتشر میشد از بازیگران و داستان بسیار جذابی برخوردار بود، اگر چه کیفیت تصویر و ابزار مورد استفاده برای ساخت فیلم های مانند دوره ی حال پیشرفته نبود! یکی از وب سایت هایی که آرشیوی کامل از فیلم های جدید و قدیمی ایرانی از انواع فیلم های اجتماعی و کمدی دارد و امکان تماشای آنلاین و با لینک مستقیم از وب سایت را به شما میدهد وب سایت آپ مدیا است. این وب سایت کار خود را از سال 1396 آغاز کرده و تاکنون در زمینه فیلم و سریال های ایرانی و خارجی فعالیت میکند و یکی از به روزترین وب سایت های ایران به شمار میرود.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

11 + چهارده =