صفحه اصلی > موسیقی : تفاوت بین سبک هیپ هاپ و رپ
ads

تفاوت بین سبک هیپ هاپ و رپ

تفاوت بین سبک هیپ هاپ و رپ

تفاوت بین سبک هیپ هاپ و رپ : بیشتر صاحب نظران بر این باور هستند که بیشترین فرق بین مقیاس نگرانی های رپ و هیپ هاپ است.

رپ ژانر موزون تلاوت آوازی را نشان می دهد که در بعضی از ترانه های برتر هیپ هاپ محبوب است. ولی  این فقط یکی از اجزای جنبش وسیعی از سبک زیبای هیپ هاپ است.

جنبش هیپ هاپ ، به نوبه خود ، تشکیل شده از رپ و چندین عنصر فرهنگی است ، از جمله سبک زندگی و تجربیات. رپ یک تحویل صوتی بخصوصی است ، در حالی که هیپ هاپ می تواند شامل مد ، deejaying ، رقص (رقص و رقص هیپ هاپ) ، هنر (به ویژه فرهنگ دیوار نویسی) و سبک زندگی و نگرش عمومی باشد.

نماد رپ مدرسه قدیمی KRS-One اینطور بیان می کند : “رپ کاری است که شما انجام می دهید ، هیپ هاپ چیزی است که شما در آن زندگی می کنید.”

اگر بخواهیم ساده بگوییم  ، هر شخصی می تواند یک رپ باشد ، در حالی که فقط افرادی که هیپ هاپ زندگی کرده اند می توانند در این ژانر موسیقی درست کنند و سبک زندگی وسیع تری را نشان دهند.

به گفته برخی از بزرگان و صاحب نظران در این عرصه اکثر رپ های محبوب امروزی ناشی از تجربه های دست اول با فرهنگ هیپ هاپ نیست. به نوبه خود ، مورس اعلام کرد که بین بسیاری از جنبه های موسیقی رپ معاصر و خاطرات محیط واقعی هنرمندان مسئول ارتباطی وجود دارد – و این عدم ارتباط و عدم اصالت است که ترانه ها را از هیپ هاپ متوقف می کند.

تفاوت بین سبک هیپ هاپ و رپ

بین سبک هیپ هاپ و رپ

در واقع می توان گفت هنر موسیقی رپ به نوعی زیر مجموعه سبک گسترده هیپ هاپ است و در برخی از مواقع تفاوت های دارند که در ادامه به شما خواهیم گفت.

این مطلب ادامه دارد پس با مجله موسیقی بامدادی ها همراه باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نه − 6 =