صفحه اصلی > سینما : انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها
ads

انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها

انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها

انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها

 به انگلیسی The Mitchells vs. the Machines

انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها مانند یک فیلم کمدی جاده خانوادگی دهه 80 مانند ” فیلم تعطیلات” و چشم اندازهای آخرالزمانی فناوری پیشگویی شده در فیلم هایی مانند “نابودگر” ، ” انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها ” ساخت نتفلیکس بسیار سرگرم کننده نوستالژیک است اما در یک سبک مدرن گاهی اوقات در مقابل آن مسئله انیمیشن انتخاب بیش فعالی بیش از سایر گزینه های داستان گویی تسلیم می شود ، اما همچنین یک فیلم اکشن هوشمندانه و شگفت انگیز است.

فیلمی با جنبش تقریباً ” فیلم جاده خشم” در طرح این سوال که “اگر تنها خانواده باشد که می تواند جهان را نجات دهد به اندازه شما ناکارآمد بود؟ ” با توضیحات هوشمندانه در مورد اعتماد ما به فن آوری و ارائه برخی از کارهای فوق العاده قوی طراحی ، این یک سورپرایز خوشایند برای خانواده هایی است که در این فصل به دنبال چیزی جدید هستند و مدتی است یکی از فیلم های انیمیشن Netflix است که کاملا لذت میبرند.

این پروژه انیمیشن سونی پیکچرز که قبلاً “متصل” نامیده می شد ، یکی از مصدومین بیماری کرونا بود ، که برای پخش در پاییز گذشته قبل از تغییر عنوان و جنجالی برای King of the Streamers برنامه ریزی شده بود. به کارگردانی مایکل ریاندا و نویسندگی ریاندا و جف روو ، ” انیمییشن میچل ها علیه ماشین ها ” توسط فیل لرد و کریس میلر تولید می شود و به طور خلاقانه ای از کار آنها در “فیلم لگو” و “مرد عنکبوتی: در” الهام گرفته شده است.

آیه عنکبوت. ” مانند اولی ، پر از شوخی و شوخی با پروازهای تصویری بسیار جذاب در هر لحظه است که برای گرفتن همه آنها چندین ساعت مجدد لازم است. نفوذ خلاقانه “عنکبوت” برای موفقیت این پروژه بسیار مهمتر است – همانطور که آن کلاسیک متحرک مدرن برنده اسکار از هنرهای طنز و خیابانی به عنوان الهام بصری استفاده می کند ، این پروژه نه تنها در داستان گویی بلکه از فرهنگ ویروسی و YouTube استفاده می کند در طراحی آن نتیجه یکی از پر جنب و جوش ترین فیلم های متحرک بصری از زمان “Spider-στι” است.

نقد فیلم پدر
بیشتر بخوانید

مانند بسیاری از نوجوانان ، شکاف نسل بین کیتی میچل (ابی جاکوبسون) و پدرش ریک (دنی مک برید) توسط فناوری افزایش یافته است. او روحیه خلاقانه ای دارد که منجر به کارگردانی فیلم های ویروسی YouTube شده است ، بیشتر آنها با بازی مگس چاق و چله او مونچی در سریالی به نام “Dog Dog”.

نقد سریال چرنوبیل

پدر هیچ ایده ای در مورد چگونگی استفاده از رایانه یا تلفن هوشمند حتی برای تماشای فیلم هایی که به نوعی دختر او را به یک ستاره تبدیل کرده اند ، ندارد. شکاف شخصیتی بین کیتی و پدرش وقتی که قصد دارد برای دنبال کردن آرزوهایش به مدرسه فیلم برود ، حتی گسترده تر می شود و او نسلی است که واقعاً نمی داند چگونه احساسات خود را به جز هدایایی مانند یک پیچ گوشتی عالی بیان کند.

انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها

در تلاش برای یک بار دیگر متحد کردن آنها قبل از عزیمت ، ریک تصمیم می گیرد که میچل ها – از جمله مادر لیندا (مایا رودولف) ، برادر کتی آرون (ریاندا) و مونچی – برای آخرین سفر جاده ای خانوادگی ، کتی را به مدرسه برسانند. اتفاقاً همان روزی می آید که ماشین آلات دنیا را تصرف می کنند.

در حالی که میچل ها در حال تماشای درام خانوادگی هستند ، غول فناوری ، مارك بومن (اریک آندره) ، دنیا را با مرحله بعدی در تکامل فناوری ، نسخه جدید PAL ، نسخه جهانی این آیفون یا آی پد ، آشنا می کند. تصور کنید اگر iTechnology شما مانند Siri یا Alexa در یک راهنمای واقعی ربات گنجانده شده است.

10 مبارزه برتر فیلم مورتال کمبت

خوب پیش نمی رود زیرا دستیار مجازی اصلی PAL (با بازی اولیویا كولمن با صدای بازی) از جایگزینی با مدل جدید ابراز ناراحتی می كند و بنابراین او تمام فناوری های موجود در این سیاره را در برابر صاحبان انسانی اش قرار می دهد ، آنها را زندانی می كند و برای جایگزینی آنها برنامه ریزی می كند. فقط میچل ها از آخرالزمان ربات جان سالم به در می برند و فقط میچل ها می توانند مانع از بین بردن نژاد بشر PAL شوند.

دقیقاً مانند سایر پروژه های لرد / میلر ، صدای بازیگران فیلم ” انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها ” یک نقطه قوت برجسته است. جاکوبسون “نوجوان ناجور” را بیش از حد بازی نمی کند ، و با اعتماد به نفس کیتی را به جای کلیشه ، و مک براید نقش “پدر محفوظ احساسی” را که تا سر حد در سرگرمی های خانوادگی انجام شده است ، می گیرد و آن را از صمیم قلب دوست می کند.

نقد فیلم آگراندیسمان
بیشتر بخوانید

بهترین فیلم های 2021

همچنین در کل بازیگران پشتیبانی ، اجرای فوق العاده سرگرم کننده آوازی وجود دارد ، از جمله فرد آرمیسن و بک بنت به عنوان یک جفت ربات که در نهایت متحدین میچل ها هستند ، کریسی تیگن و جان لجند به عنوان والدین کاملی که در همسایگی آنها زندگی می کنند و نه ، بلیک گریفین و کانن اوبراین.

با این حال ، بزرگترین نقطه قوت ” انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها ” طراحی آن است. ترکیبی از خطوط شخصیت قوی که به صورت دستی طراحی می شوند ، تقریباً یک فیلم کمیک را در حرکت احساس می کنند ، اما سازندگان فیلم این قطعه را با تخم مرغ های عید پاک به اندازه کافی برای فرهنگ یوتیوب جاسازی کرده اند که احساس می کند نه تنها یک فیلم در مورد کیتی بلکه فیلم این دانش آموز جوان مدرسه فیلم را خودش تهیه کرده است.

سریال خلافت

دائماً از نظر بصری الهام گرفته و خلاقانه است ، حتی اگر تمایل به آشفتگی بیش از حد داشته باشد ، به خصوص در نیمه دوم. هنوز هم ، برای والدین یا بچه های باهوش تر آنها ، هرگز از نظر بصری کسل کننده نیست.

افراد پشت ” انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها ” خدمه مستعد انکار ناپذیری هستند (در اینجا رزومه ها همچنین شامل فیلم های بسیار سرگرم کننده “ابری با احتمال زیاد کوفته” و “جاذبه زمین می افتد” خارق العاده است) و این استعداد در محصول نهایی ظاهر می شود .

مواقعی وجود دارد که آرزو می کنم فیلم کمی آرام شود – و در حدود 110 دقیقه خیلی طولانی است – اما در کل شکایت های جزئی است. تنها چیزی که خانواده ها با توجه به تماشای آن با هم بیشتر از همه اهمیت دارند؟ قبل از اینکه تمام شود ، بچه های من قبلاً در مورد اینکه چه وقت دوباره می توانند آن را ببینند صحبت می کردند.

تاریخ پخش انیمییشن میچل ها علیه ماشین ها 30 آوریل در Netflix برای اولین بار پخش می شود.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

هفت − 4 =