نقد بازی prey : در حالی که ساختن ساختمان Empire Empire فقط کمی بیش از 12 ماه طول کشید – و پیتر جکسون کل سه گانه Lord Of The Rings را در پنج سال حذف کرد – توسعه دهندگان Prey یک دهه کامل طول کشید تا بازی را در قفسه ها قرار دهند. ده سال ، برای کریساک! و حتی اگر ایده های جالبی را در ژانر انفجار به ارمغان بیاورد ، شرم آور است که از زمان طولانی توسعه برای صاف کردن لبه های ناهموار یک تیرانداز عالی استفاده نشده است.
با مقاله نقد و بررسی بازی prey با سایت بامدادی ها همراه باشید.
بازی در نقش یک آمریکایی بومی که توسط بیگانگان ربوده شده و در یک کشتی بیومکانیکی معروف به The Sphere به دام افتاده است ، طعمه های زیادی را به ارمغان می آورد ، زیرا جاذبه را می توان در نقاط تعیین شده خاموش و روشن کرد تا معماها حل شود و به مناطق جدید برسد ، در حالی که در بافت پاره می شود. فضا همچنین به شما امکان می دهد بین مکان ها پرش کنید و حتی از طریق این پورتال های جادویی تیراندازی کنید.
نقد بازی prey
محیط های چسبناک که بافت زنده را با وسایل و تجهیزات پیشرفته ترکیب می کند ، باعث می شود تا طعمه متفاوت از سایر بازیگران معاصر باشد-و کنارگذاشتن فیلم های درخشان به نفع دیدگاه اول شخص در مورد طرح ، Half-Life ، باعث ایجاد جذابیت بیشتر می شود. تجربه-اما بعد از 10 سال انتظار داشتید که Human Head دشمنان باهوش تری را انتخاب کند و حالت های چند نفره بیشتری را انتخاب کند تا عمر بازی را فراتر از تلاش تک نفره افزایش دهد.
پایان مقاله نقد بازی prey
منبع مجله نگاه
بیشتر بخوانید:
نکات کلیدی نورپردازی برای خانه و انواع روش های آن| نقد فیلم پل رودخانه کوای | نقد فیلم seven | بیوگرافی مرلین مونرو | ۱۰۰ فیلم برتر جنایی تاریخ سینما | سبک موسیقی ملل | نقد فیلم شکوفههای پژمرده | نقد و بررسی بازی Far Cry 4 | آموزش عکاسی بوکه | بوکه در عکاسی و بوکه چیست؟ | بهترین فیلم های مارلون براندو |