نقد فیلم میلک شیک باروتی : سام (کارن گیلان) از زمانی که به خاطر می آورد فقط یک کار را از بر است: قتل. سام نیز مانند مادرش ، اسکارلت (لنا هدی) ، پیش از او شغل خانوادگی خود را به عنوان قاتل در یک سازمان مرموز به نام The Firm بر عهده گرفته است. به مدت 15 سال ، او تعجب می کرد که چه اتفاقی برای مادرش افتاده است که بعد از یکسری کشتارهای انتقام فرار کرد.
با مقاله نقد فیلم میلک شیک باروتی با بامدادی ها همراه باشید.
دخترش هرگز او را به خاطر رها كردن و تحت مراقبت بودن ناتان (پل جياماتي) در موسسه نبخشیده بود. سام در حال حاضر بزرگ شده و به نمایندگی از شرکت کار می کند ، هنگامی که هوش بد منجر به تصمیمات بد می شود ، خود را دچار کمی دردسر می کند و او را با یک کودک خردسال ، امیلی (کلوئی کلمن) تحت مراقبت خود قرار می دهد.
نقد فیلم میلک شیک باروتی
سرانجام ، سام به کتابداران مراجعه می کند – فلورانس (میشل یوه) ، آنا می (آنجلا باست) و مادلین (کارلا گوگینو) – گروهی از زنانی که اسلحه را در کتاب ها ذخیره می کنند و زمانی مادرشان را می شناختند. در دنیایی پر از مردهای بد که می خواهند او را بگیرند ، سام به تمام قدرتی که آشنایان قدیمی می توانند داشته باشند نیاز دارد.
قسمت سوم هیجان انگیز اکشن ، بخشی درام مادر و دختر ، کارگردان Navot Papushado ” فیلم میلک شیک باروتی ” به یادداشت های آشنا و گاه گاه سرگرم کننده پایبند است. او جهانی را خلق می کند که بسیار عجیب است ، هم از نظر دید بصری و هم همیشه کارساز ، که حتی وقتی پرفورمنس اجرا می شود یا خط دیالوگ نادرست است ، فیلم را مخفی نمی کند.
با این حال ، این سطح از نمایش از طریق طراحی تولید چشم نواز و سبک بصری به این معنی است که گاهی اوقات رنگ های زنده و گلوله های فیلم از بازیگران پر ستاره برتری دارند. با توجه به ردیف آیکون های فیلم اکشن قاتل غیرممکن به نظر می رسد ، اما اینجا و آنجا است ، به نوعی مسطح و نسبتاً جالب نیستند. آنچه در متن فیلم Papushado و Ehud Lavski وجود ندارد ، هیچ کاریزما قادر به جبران آن نیست.
در عوض ، کارگردان کاملاً نمایشی با فیلمبردار مایکل سرسین به نمایش می گذارد ، و تمایل فیلم خود را به خشونت در زنگ های متنوع ، صحنه های هماهنگ کننده رنگ و نورپردازی خاموش می کند تا آنجا که ممکن است با وضوح بیشتری از صفحه نمایش بیرون بیاید.
صحنه های مبارزه فیلم میلک شیک باروتی ، اگرچه از نظر کورئوگرافیکی همیشه برای من مفید نیست ، اما در برخی از صحنه های قابل توجه مانند یک سالن بولینگ نئون (به خصوص در نور دوجنسیتی ، اگر باهوش باشید) تنظیم می شود ، اما در واقع جنگ جنسیت بیشتر از هر چیزی که به رابطه جنسی مربوط می شود) یا یک بخش کودکانه با موضوع خلاقانه در کتابخانه. این قطعات ممکن است کاملاً برای لحظات کسل کننده فیلم جبران نشوند ، اما مطمئناً به شما کمک می کنند تا زمان اجرای نفخ به اندازه کافی سریع بگذرد.
برخی از این عناصر قابل شناسایی ، مجموعه “جان ویک” را به ذهن متبادر می کند ، که در آن یک قاتل آموزش دیده بین حملات هماهنگ و زمین خنثی که نباید شلیک شود ، حرکت می کند – غذاخوری در “شیردوش شیر” بسیار شبیه به قاره در است آن فیلم های کیانو ریوز. به نظر می رسد که جیلیان نیز در حال ایجاد یک نفر تنها استوایی با لبهای تنگ و نگرش بد است ، اما او توجه خوبی به سام نمی کند. در عوض ، او به عنوان یک ویژگی غیرمعقول غیرمجاز ظاهر می شود.
دنیای ” فیلم میلک شیک باروتی ” نیز بسیار مضحک تر از سری Wick است و در یک لحظه که یک شخصیت مجروح به مبارزه ادامه می دهد و فراتر از محدودیت های جسمی یا توانایی سام است که هرگز تحت تأثیر قرار نگیرد ، تعلیق بی اعتقادی بیشتری را می طلبد. تقریباً هرگونه آسیب دیدگی.
نقد فیلم میلک شیک باروتی
اگرچه به نظر می رسد که کتابداران کلاهبردار یک مفهوم جالب به نظر می رسند ، اما بازیگران زن پشت سر آنها هرگز مجبور نیستند مهارت های خود را تا زمان یک مبارزه اوج گیری به نمایش بگذارند ، و ما باید آنها را از طریق یک گفتگوی کاملاً خشن تماشا کنیم تا ابتدا به آنجا برسیم. با این حال ، شاید کمی تخم مرغ عید پاک باشد که کتابداران با رنگ جن های “زیبای خفته” دیزنی – قرمز ، آبی و سبز – تزئین می شوند و مانند مادرخوانده های مهلکی عمل می کنند که به آنها گلوله ، اسلحه و سلاح های دیگر هدیه می دهند.
همبازی جیلیان ، کلمن ، به عنوان بازیگر بسیار قوی تری در میان خدمه ظاهر می شود ، هم با یک ناظر چشم باز به دنیای جدید خشونت آمیز بازی می کند و هم با یک کودک باهوش و سریع فکر آماده برای کمک به سام.
به تعبیری آزادتر ، ” فیلم میلک شیک باروتی ” نیز شباهت های زیادی با ” فیلم بیوه سیاه ” مارول دارد. هر دو یک فمینیسم دخترانه را ارائه می دهند اما فقط از طریق خشونت. برای برتری در این جهان ها ، زنان باید مرگبارتر از مردان باشند. مردان اطراف قهرمانان ما در بهترین حالت بی ادب ، در بدترین حالت ، در واقع شرور هستند ، نوعی سادگی تحقیرآمیز که حق قهرمانان ما را برای نبرد با او از بین می برد.
همچنین جنبه چند نسلی و عناصر مادر و دختر در هر دو حماسه وجود دارد. این فیلم ها به عنوان یک پیام عجیب و غریب نیمه توانمند سازی عمل می کنند ، زیرا هیچکدام از داستان ها وقت زیادی برای تفکر در مورد مفاهیم آموزش دختران جوان برای قاتل ندارند ، اما فقط به طور خلاصه آسیب دیدگی آنها را به عنوان قیمت تبدیل شدن به ماشین های قدرتمند قتل در نظر می گیرند.
نقد فیلم میلک شیک باروتی
به نوعی شرم آور است که هر دو فیلم می خواهند به تجربه زنانه بپردازند و به طور خلاصه موضوعات حساس مانند مادران و خانواده را لمس می کنند ، اما فقط در یک سطح به خاطر صحنه های جنگ متوسط و نقش های برجسته ستارگان.
پایان مقاله نقد فیلم میلک شیک باروتی
بیشتر بخوانید: