صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های چارلی چاپلین
ads

بهترین فیلم های چارلی چاپلین

بهترین فیلم های چارلی چاپلین

بهترین فیلم های چارلی چاپلین

بهترین فیلم های چارلی چاپلین : در مجله بامدادی ها در قسمت کارگردانان تصمیم داریم فیلم های چارلی چاپلین را خدمت شما معرفی بکنیم.

با مقاله بهترین فیلم های چارلی چاپلین همراه ما باشید.

The Kid (1921) فیلم پسر بچه

وقتی شارلوت ، یك لعاب كاری كه به پول احتیاج دارد ، با كودكی روبرو می شود كه مادرش او را رها كرده است ، پسر جوان به او علاقه پیدا می كند و تصمیم می گیرد او را دنبال كند. این مرد که نمی توانست از شر او خلاص شود ، از نظر عاطفی به او وابسته شد و همین امر باعث شد تا از او مراقبت کند و او را تربیت کند و سرانجام در طرح های خود برای جذب مشتری شریک شود.

این دو فرد غمگین و تنها یک رابطه لمس کننده پدر و پسر برقرار می کنند و با شوخ طبعی و حمایت متقابل با سختی های خود روبرو می شوند تا اینکه خدمات اجتماعی درگیر شوند.

بیشتر بخوانید: پرفروش ترین کتاب های جهان

The Gold Rush (1925) فیلم معدن طلا

چارلی چاپلین که یک جستجوی طلای انفرادی در کوههای Klondike کانادا است ، پس از طوفان برفی با دو گانگستر خطرناک در یک پناهگاه محبوس شده است. پس از خارج از کار ، آنها راه های جداگانه خود را طی می کنند ، و شارلوت قبل از اینکه دوباره به یکی از گانگسترها برخورد کند ، با یک رقصنده کاباره آشنا می شود که عاشق او می شود و سعی در اغوای او دارد.

محوریت این فیلم مجموعه ای از سوerstand تفاهم ها ، ترفندها و فرصت های از دست رفته مربوط به هجوم طلا و جستجوی بی وقفه عشق است.

City Lights (1931) فیلم روشنایی شهر

اولین فیلم غیر صامت چارلی چاپلین ، چراغ های شهر ، نیز یکی از شاعرانه ترین هاست. او سفر یک ولگرد در یک شهر بزرگ آمریکایی را دنبال می کند که عاشق یک گل فروش کور است که به اشتباه به عنوان یک مرد ثروتمند شناخته می شود. چاپلین از طریق ماجراهای خود با یک تاجر ثروتمند که او را از خودکشی نجات داد ، در مورد بهانه ها ، نابرابری های اجتماعی ، معلولیت ها و همچنین عشق و حمایت در دهه 1930 در آمریکا صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین رمان های جهان

Modern Times (1936) فیلم عصر جدید

دیوید لینچ
بیشتر بخوانید

آخرین فیلم صامت چارلی چاپلین قبل از دستیابی به موفقیت در فیلم های با صدا ، Modern Times با رکود بزرگ اقتصادی مقابله می کند و شرایط زندگی کارگران آن زمان را برجسته می کند ، مجبورند با دستمزدهای بسیار پایین خود را در کار خسته کنند.

چاپلین یک کارگر کارخانه را به تصویر می کشد که پس از یک حادثه کار بیکار شده و به دلیل سوund تفاهم زندانی شده است. از یک ماجراجویی به ماجراجویی دیگر ، او با کودکی از خیابان ها (شریک زندگی خود پائولت گدار) آشنا می شود ، که سعی می کند با او کنار بیاید.

بیشتر بخوانید: رمان های برتر ادبیات فرانسه

فیلم دیکتاتور بزرگ (1940) 

چارلی چاپلین برای اولین فیلم بلند خود با صدا ، طنزی باز و متفکرانه از رژیم آدولف هیتلر را در روزهای آغازین جنگ جهانی دوم خلق کرد. او داستان یک آرایشگر فراموشی را روایت می کند که وقتی کشورش به دست آدنوئید هینکل ، دیکتاتور فاشیست که یهودیان را آزار می داد ، مجبور شد مدت طولانی را در بیمارستان سپری کند.

با سلام و احترام ، دورگرد و اردوگاه های کار اجباری ، چاپلین از جانب رژیم نازی ، که سعی داشت این فیلم را منع کند ، از هیچ تلاشی فروگذار نکرد. موفقیت آن کمک کرد تا نظر آمریکایی را درباره لزوم تعامل با آلمان هیتلر متقاعد کند.

بیشتر بخوانید: بهترین رمان های کلاسیک تاریخ

پایان مقاله بهترین فیلم های چارلی چاپلین

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.