صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های مارتین مک دونا
ads

بهترین فیلم های مارتین مک دونا

بهترین فیلم های مارتین مک دونا

بهترین فیلم های مارتین مک دونا

بهترین فیلم های مارتین مک دونا : مارتین مک دونا یک فیلمساز معروف شناخته شده (و بسیار تحسین شده) است ، اما او کار خود را از همان راه شروع نکرد. در واقع ، مک دونا شروع خود را به عنوان نمایشنامه نویس آغاز کرد. یک بریتانیایی متولد کامبرول ، لندن ، انگلستان ، این نمایشنامه نویس که تبدیل به فیلم ساز شده است ، همیشه از مارتین اسكورسیزی ، دیوید لینچ ، كوئنتین تارانتینو و ترنس مالیك به عنوان بزرگترین الهامات خود نام می برد – حتی هنگام كار روی فیلمنامه های صحنه و نه روی صفحه.

بیشتر بخوانید: فیلم عروس

کار او فوق العاده است. مقابله ای و شدید و اغلب مبتذل و ناراحت کننده است. هر چند به نظر می رسد مک دونا به این نوع کارها افتخار می کند. این چیزی است که او برای آن تلاش می کند ، مهم نیست که روی یک نمایش یا فیلم کار می کند. هرچند که این مسئله او را بسیار دور کرده است – او یک نمایشنامه نویس تحسین شده و یک فیلمساز برنده اسکار است که کارهای فوق العاده بیشتری را در کار است.

با مقاله بهترین فیلم های مارتین مک دونا همراه ما باشید.

1.فیلم در بروژ

اولین فیلم بلند و نخستین فیلم از مجموعه بهترین فیلم های مارتین مک دونا ، 2008 در بروژ ، بهترین اثر او تا به امروز است. در این فیلم کالین فارل ، برندان گلیسون و رالف فاینس در بهترین کارهای بازیگران تاکنون بازی کرده اند و هرکدام از آنها نمایش های کمدی سرگرم کننده و تاریکی را ارائه داده اند.

مک دونا به دلیل دلسرد کردن هر نوع انحراف از فیلم نامه های کاملاً واضحش شناخته شده است ، بنابراین مشاهده اینکه این فیلم چه اندازه شل و آزاد است ، چشمگیر است. این اولین فیلم او ، اولین فیلم بلند او برای دریافت نامزدی اسکار ، اولین برد طلای گلوب و فیلمی است که واقعاً به مک دونا امکان ساخت فیلمساز را داد.

بیشتر بخوانید: فیلم شیرینی شانس

2.فیلم کوتاه شش تیرانداز

علی رغم استقبال از لندن ، مک دونا و اولین فیلم کوتاه او ایرلندی است. Six Shooter بار دیگر با بازی Brendan Gleeson (این شخص چند سال قبل در بروژ آمده بود) مردی پیرتر را می بیند که همسرش همین اوایل روز در حالیکه سوار قطار می شود و یک جوان ناپایدار و یک زن و شوهر مشاجره می کند که کسی را نیز از دست داده است ، درگذشت.

فیلمهای رابرت پتینسون
بیشتر بخوانید

به تازگی. این داستانی در مورد اتحاد و رفاقت است که می تواند با غم و اندوه همراه باشد ، و این نشان دهنده چیزهای بزرگی است که به زودی ساخته می شود.

3.فیلم هفت روانی

ویژگی دوم مک دونا ، با بازی کالین فارل ، کم و بیش از رکود دوره دوم جلوگیری می کند. Seven Psychopaths 2012 درست در همین مورد است: یک دسته توپ عجیب و غریب (یک فیلمنامه نویس مبارز ، یک گروه از مجرمان احمق ، و یک رهبر اوباش) و جهان زیر جنایتکار لس آنجلس.

به تعبیری به نظر می رسد که تا حدی زندگی نامه نویسی باشد – شخصیت فارل ایده بسیار خوبی برای فیلمنامه ای دارد که به نظر نمی رسد چگونه می تواند با آن مقابله کند. او حتی انرژی لازم برای تعهد به آن را ندارد ، چه رسد به اینکه در این مورد پیشرفت واقعی داشته باشد. در این زمان ، او درگیر جنایتی به ظاهر کوچک می شود که تمام زندگی اش را از تعادل خارج می کند. این بسیار پرانرژی و خنده دار و منحصر به فرد مک دونا است.

بیشتر بخوانید : بهترین فیلم های جک نیکلسون

4.فیلم سه بیلبورد بیرون از ابینگ میزوری

متأسفانه برای مارتین مک دونا ، سه بیلبورد خارج از ابینگ ، میسوری تنها اشتباه واقعی فیلمساز است. حتی بدتر ، این کاملا اشتباه است. شاید به این دلیل که او در حال کار با یک داستان و موضوع و یک مکان است که یک نمایشنامه نویس ایرلندی از لندن واقعاً نمی توانست از عهده مقابله با آن به اندازه کافی برآید ، یا شاید فقط به این دلیل که فیلم فاقد پیچیدگی کارهای دیگر او است – هرچه که باشد ، فیلم او یک فلاپ واقعی است.

بدون هیچ قلبی نفرت انگیز است ، بدون هیچ گونه امیدواری حیاتی است ، بدون هیچ گونه محکومیتی متعصبانه است. فرانسیس مک دورماند بدون شک بهترین کار خود را در اینجا انجام می دهد و در لیست بهترین فیلم های مارتین مک دونا جایگاه ویژه ای دارد – حتی برای آن اسکار هم گرفت – اما این تنها چیزی است که در اینجا کار می کند.

بیشتر بخوانید : بهترین فیلم های اورسن ولز

پایان مقاله بهترین فیلم های مارتین مک دونا

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.