صفحه اصلی > معرفی سریال : فصل دوم سریال bonding
ads

فصل دوم سریال bonding

فصل دوم سریال bonding

این بررسی فصل دوم سریال bonding است اما فاقد هرگونه اسپویلر.

معرفی سریال bonding

Bonding (سبک BONDiNG) یک مجموعه تلویزیونی کمدی تاریک آمریکایی می باشد که در 24 آوریل 2019 در Netflix به نمایش درآمد. در این سریال Zoe Levin ، Brendan Scannell ، Micah Stock ، Theo Stockman و Nana Mensah بازی می کنند. در 16 ژانویه 2020 ، این سریال برای فصل دوم تمدید شد که در 27 ژانویه 2021 از Netflix منتشر میشود.

بیشتر بخوانید : فیلم هنرمند درجه یک

خلاصه فصل دوم سریال bonding

تیفانی “تیف” چستر (Zoe Levin) یک دانشجوی روانشناسی است که به عنوان یک سلطه گر مهتاب می کند. او برای کمک به پیت دوین (برندان اسکنل) ، بهترین دوست همجنسگرای خود از دبیرستان ، کمک می کند. شخصیت های نیمه منزوی در منهتن ، جایی که پیت به عنوان پیشخدمت و به عنوان یک کمدین استندآپ مشتاق با ترس صحنه کار می کند ، دوباره به هم وصل می شوند.تیف هنگامی که زندگی شخصی خود را با مدرسه و شغل خود و همچنین قرار گرفتن پیت در معرض سادومازوخیسم و BDSM و چگونگی کمک به تدریج به او در زندگی اش کمک می کند ، مبارزه می کند.

معرفی فصل دوم سریال bonding

بازیگران و شخصیت ها فصل دوم سریال bonding

زو لوین در نقش تیفانی “تیف” چستر ، دانشجوی مقطع روانشناسی که در شهر نیویورک زندگی می کند. او شبانه با نام مستعار “معشوقه مه” به عنوان مسلط کار می کند. او از پیت کمک می گیرد تا دستیار او شود.

برندان اسکنل در نقش پیتر “پیت” دوین ، یک جوان همجنسگرا که به دستیار تیف تبدیل می شود. وی در ابتدا نام مستعار “کارتر” را انتخاب می کند ، اما بعداً به عنوان “استاد کارتر” شناخته می شود.

میکا استاک در نقش داگ ، همکلاسی روانشناسی تیف ، که بعداً با او رابطه ای را شروع می کند (فصل 2 ، فصل تکرار 1)

تئو استوکمن در نقش جاش ، دوست پسر پیت (فصل 2 ، فصل تکرار 1)

Nana Mensah در نقش معشوقه میرا ، مربی سابق Tiff (فصل 2)

بیشتر بخوانید : فصل پنج سریال Money Heist

شروع سریال bonding

در 14 دسامبر 2018 ، نتفلیکس اعلام کرد سریال را برای یک فصل هفت قسمته انتخاب کرده است. این سریال توسط رایدور دویل ساخته شده است که به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار دارا گوردون ، جیکوب پرلین ، نینا سوریانو ، تام شامبر و دیوید سیگورانی به عنوان تهیه کننده اجرایی شناخته می شود. شرکت های تولیدی درگیر این مجموعه Blackpills و محتوای ناشناس هستند.در 16 ژانویه سال 2020 ، نتفلیکس سریال را برای فصل دوم که شامل هشت قسمت بود تمدید کرد.

اسرار پنهان سریال دارک نتفلیکس
بیشتر بخوانید

امتیازات فصل دوم سریال bonding

در Rotten Tomatoes تجمع نظر ، فصل اول دارای امتیاز تأیید 71٪ با میانگین امتیاز 6.95 / 10 بر اساس 14 بررسی است. در اجماع این وب سایت آمده است: “اگرچه چرخش آبدار باندینگ در رابطه با دوستی و رابطه جنسی به جسارت به قلمرو ناشناخته ای دامن می زند ، اما نوشتن این نمایش اغلب به طرز ناخوشایندی بین جذاب و خنده دار و مبهوت باعث می شود که یک تجربه واقعاً راضی کننده باشد.

بیشتر بخوانید :‌فیلم فریادها و نجواها

در Rotten Tomatoes ، فصل دوم دارای 3 بررسی مثبت است و هیچ نقدی منفی ندارد. [13] دانیل هارت از فیلم Ready Steady Cut فصل دوم را “پربارتر و پر احساس تر” توصیف کرد و نوشت: “در حالی که قسمت قبلی مقدار کمدی بیشتری به آن بخشیده بود ، احترام بیشتری برای کار جامعه در این فصل قائل شده اند ؛ این درک وجود دارد که دنیای dominatrix لذت بسیاری را برآورده می کند که فقط فضایی برای شلاق و چرم نیست.

جس جوهو از Mashable گفت که فصل دوم “تمرکز بسیار کمتری بر روی چرم آن دارد و بیشتر به ارتباط عاطفی اساسی ، آسیب پذیری ، ارتباطات و تعیین مرزها می پردازد که می تواند BDSM اخلاقی را به وسیله ای باورنکردنی برای تعمیق تبدیل کند.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.