صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد از اینستاگرام
ads

کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام : طبق آخرین آمار اینستاگرام ، این پلتفرم 1.704 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. در حالی که اینستاگرام کار خود را به عنوان یک برنامه اشتراک عکس آغاز کرد.آن را به یک پلت فرم کسب و کار تبدیل شده است میلیون ها کارآفرین از قدرت فروش آن بهره می برند ، از ارائه دهندگان خدمات گرفته تا سازمان های غیرانتفاعی گرفته تا صاحبان مشاغل تجارت الکترونیکی.

ممکن است از خودتان بپرسید: مردم چگونه در اینستاگرام درآمد کسب می کنند؟ آیا من هم میتونم کسب درآمد از اینستاگرام را شروع کنم؟ فروش در اینستاگرام چه تفاوتی با انواع دیگر تجارت الکترونیکی دارد؟

در این مقاله ، ما چند تاکتیک را که می توانید امروز استفاده کنید بررسی خواهیم کرد ، بنابراین می توانید به جمع کارآفرینان موفق که از اینستاگرام درآمد کسب می کنند ، بپیوندید.

برای شروع ، در اینجا چند روش برای کسب درآمد در اینستاگرام آورده شده است :

  1. تمرکز خود را روی پست های پشتیبانی شده برای مارک هایی بگذارید که می خواهند به مخاطبان شما برسند و شما را به یک وسیله مناسب برای انجام این کار تبدیل کنید.
  2. با فروش محصولات متعلق به مارک های دیگر ، یک شرکت وابسته شوید و درآمد کسب کنید.
  3. پیشنهاد کنید به عنوان یک دستیار مجازی برای اینفلوئنسر اینستاگرام باشید. بسیاری از آنها به دنبال کمک برای ارتباط و تبلیغات هستند.
  4. فروش در اینستاگرام ، شما می توانید یک کالای فیزیکی یا دیجیتالی یا حتی یک سرویس بفروشید.
  5. عکاسی کنید و تصاویر خود را بفروشید

علاقه مندان به این سیستم عامل همیشه به دنبال راه های جدید برای کسب درآمد از اینستاگرام هستند.نگران نباشید ، ما رمز و راز این فرآیند را به همراه چند داستان موفقیت از اینستاگرام با جزئیات کشف خواهیم کرد.

کسب درآمد از اینستاگرام

چگونه می توان از طریق اینستاگرام درآمد کسب کرد؟

اینستاگرام برای فروش محصولاتی که به خوبی عکس می گیرند ایده آل است.اگر برخی از مهارت های عکاسی را داشته باشید ، یک مزیت بزرگ برای سیستم عامل خواهید داشت. اگر خودتان خاص هستید و می خواهید زندگی عجیبی در عکاسی از محصول خود ایجاد کنید ، امتیاز خوبی برای شما به حساب میاید.

10 کاری که برای موفقیت در شغل باید انجام دهید
بیشتر بخوانید

دوربینی ندارید؟ هیچ مشکلی نیست ، بیاموزید چگونه با دوره عکاسی از محصول خود عکس های خیره کننده ای را با تلفن خود بگیرید. هیچ چیزی مانع از کسب درآمد شما از طریق برنامه اشتراک عکس و فیلم نمی شود.

در اینجا 7 مدل کسب و کار برای کسب درآمد در اینستاگرام گفته شده است :

روش اول : تأثیرگذار شوید (اینفلوئنسر) و از تبلیغات درآمد کسب کنید

اگر می توانید معروف شوید یا به اصطلاح (اینفلوئنسر) ، می توانید از اینستاگرام خود برای تبلیغ مجموعه ای از محصولات در انواع و مارک های مختلف استفاده کنید.

اگر آشنایی ندارید ، تأثیرگذار کسی است که با به اشتراک گذاشتن منظم در حساب های اجتماعی خود ، شهرت و پیروی وفاداری ایجاد کرده است.آنها از دنبال کنندگان خوبی برخوردار هستند و می توانند مخاطبان خود را متقاعد کنند که از روند خارج شوند و محصولات خاصی را خریداری کنند.آنها این قدرت را دارند زیرا وقت زیادی را صرف ایجاد اعتماد و ارتباط با مخاطبان خود کرده اند.

مارک ها تمایل دارند با اینفلوئنسرها شریک شوند و پست های اسپانسری را ارائه دهند که به گسترش تبلیغات محصولاتشان کمک می کند.برای رسیدن به این مرحله ، شما باید دنبال کنندگان اینستاگرام خود را رشد دهید و همچنین به طور منظم پست هایی را ایجاد کنید که از طرفداران شما تعامل زیادی ایجاد می کند.

با مجله بامدادی ها همراه باشید تا در ادامه به راه های دیگر کسب درآمد از اینستاگرام برسیم.

یک شرکت وابسته شوید و با فروش محصولات دیگران درآمد کسب کنید.

می توانید محصولات دیگران را بفروشید و برش دهید. افراد زیادی هستند که از طریق برنامه های وابسته از اینستاگرام درآمد کسب می کنند. تفاوت بین اینفلوئنسر و شرکت وابسته در این است که یک شرکت وابسته در تلاش است تا در ازای دریافت پورسانت فروش برند شریک را انجام دهد. از طرف دیگر ، تأثیرگذار عمدتاً هدف ایجاد آگاهی است. (اگر فقط علاقه مند هستید برای نام تجاری خود جلب توجه کنید ، ممکن است بخواهید این نکات مربوط به آگاهی از برند را برای جلب توجه دنبال کنید). شرکت های وابسته از طریق پیوند قابل پیگیری یا کد تبلیغاتی درآمد کسب می کنند تا مطمئن شوید دقیقاً می دانید کدام فروش مستقیماً از طریق پست های شما انجام شده است.

۱۰ نکته بازاریابی شبکه های اجتماعی برای تازه کارها
بیشتر بخوانید

پست های جذاب ایجاد کنید تا بتوانید محصولات را بدون فشار آور تبلیغ کنید. از آنجا که فقط می توانید یک پیوند در bio Instagram خود داشته باشید ، ممکن است بخواهید یک صفحه فرود را به پیوند وابسته خود متصل کنید. در هر پست ، مطمئن شوید که از طریق پیوند موجود در بیوگرافی خود به مردم بگویید که می توانند محصول را خریداری کنند. و یک زیرنویس جالب اینستاگرام ایجاد کنید تا فروش کمتری داشته باشد. در ابتدا ممکن است یک بازی سخت به نظر برسد ، اما اگر قصد رشد داشته باشید ، بازاریابی وابسته پتانسیل زیادی دارد. با گنجاندن یک وب سایت و

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

پنج × 1 =