صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Lost in Random
ads

نقد و بررسی بازی Lost in Random

بازی Lost in Random

نقد و بررسی بازی Lost in Random : 

تصور کنید که وارد یک محیط اصلی D&D شده اید که توسط تیم برتون یا شل سیلورستاین با محبت نوشته شده و DM’d شده است. به جای جن ها و کوتوله ها ، شما یک مغازه کارت فروشی عظیم دارید که یک شخص ، یک دوک در حال انحطاط و یک پسر وارونه به نظر ترسناک است و فقط رویای این را دارد که بتواند قافیه کند-فقط برای ذکر چند مثال. این فرض بسیار خلاقانه بازی Lost in Random است ، یک بازی اکشن و ماجراجویی کاملا اصلی که خارج از چارچوب فکر می کند. نبرد آن بسیار ضعیف است ، اما کاوش در جهان آن هرگز انجام نمی دهد.

شما به صورت زوج بازی می کنید-یکی از دو خواهر دوقلو ، زوج و فرد-که قرار است در سن 12 سالگی تاس های شش طرفه ملکه را بیندازند. این رول تعیین می کند که آنها از کدام شش جهان در پادشاهی تصادفی هزینه خواهند کرد. بقیه عمر آنها در. داستان کوتاه کوتاه: فرد به دنیای ملکه فرستاده می شود اما حتی حاضر نیست بدون تعقیب و گریز او را رها کند.

ماجراجویی گسترده ای که پس از فرار از منطقه شروع کننده وحشتناک Onecroft رخ می دهد ، به فیلم هایی مانند کابوس قبل از کریسمس ، عروس جنازه ، کورالاین و دیگر فیلم های استاپ موشن مشابه الهام گرفته از گوتیک اشاره می کند. علیرغم اینکه کل تصادفی در رنگهای تیره سیاه و سبز و خاکستری غوطه ور شده است ، هر جهان هنوز تنظیمات کاملاً منحصر به فرد و لایه لایه را ارائه می دهد.

بازی Lost in Random

بازی Lost in Random

سایر شخصیت های جهان به همان اندازه غیر دنیایی به شیوه های عجیب و غیر منتظره ای به آنها واکنش نشان می دهند که شما را در حدس زدن مجبور می کند

به عنوان مثال ، ساکنین Two-Town دارای دو شخصیت کاملاً متضاد هستند که می توانند هر بار که ملکه تاس خود را می اندازد تغییر حالت دهند. این امر منجر به ساخت دو شهر جداگانه ای به نام Upside-Downtown شده است که خط افق شهر را کاملاً مبهم می کند ، تقریباً مانند آن صحنه خارج از آغاز. این باعث می شود که دو شهر بسیار بیشتر احساس شود ، و می توانید از طریق جستجوهای جانبی ، یا با صحبت کردن با NPC های جالب زیادی که در اطراف شهر آویزان شده اند ، به اندازه یا کمی داستان پیشین منطقه را از هم جدا کنید.

نقد و بررسی بازی Dreams
بیشتر بخوانید

در همین حال ، تریدم و مردم آن در یک جنگ دائمی به خاطر یک سری درگیری های کوچک بین سه قلو عجیب و غریب گرفتار شده اند. سایر شخصیت های جهان به همان اندازه غیر دنیایی به شیوه های عجیب و غیر منتظره ای به آنها واکنش نشان می دهند که شما را در حدس زدن مجبور می کند.

به عنوان مثال ، شما دائماً در مورد بازی Lost in Random در Shadowman با نام مناسب و از نظر بصری وحشتناک صحبت می کنید. شما تکه هایی از این هیولای وحشتناک می شنوید که سایه ها را زیر پا می گذارد و بچه های گم شده را که دور از خانه سرگردان هستند را می رباید ، اما وقتی سرانجام با او ملاقات می کنید ، ناامید می شود که جنگ بیش از حد حواس او را پرت می کند و هیچکس به او توجه نمی کند. این تنها یکی از بسیاری از روش هایی است که تصادفی احساس می کند زنده و دارای جزئیات فراوان است.

بازی Lost in Random

بازی Lost in Random

این شخصیت های ترسناک از طریق نبوغ گمشده در نوشتار رندوم دوست داشتنی می شوند

و این شخصیت های ترسناک دیگر از طریق نبوغ گمشده در نوشتار رندوم دوست داشتنی می شوند. شخصیت های فوق العاده به یاد ماندنی مانند مانی دکس ، سیمور ، هرمان ، اوما ، پرستار بچه ، و بسیاری دیگر ، مانند تماشای فیلم بعدی در یک سری 20 ساعته از کلاسیک های بی پایان تعطیلات ، به دنیای بعدی حرکت می کنند.

سپس نبرد نیمه وقت واقعی وجود دارد ، که همانطور که احتمالاً از نام آن حدس زده اید ، به شدت بر روی تاس ها و کارت ها تکیه می کند. این شبیه به سیستم رزمی Final Fantasy 7 Remake است ، اما وقتی به این قوانین بسیار تصادفی عادت کنید ، کمی ساده تر می شود. شما هر نبرد را با تیرکمان بچه گانه خود شروع می کنید ، که به شما اجازه می دهد کریستال ها را از صورت و بدن دشمنان خود شلیک کنید. هنگامی که تعداد کافی از آنها را جمع آوری کردید ، یک کارت جدید به دست شما اضافه می شود – حداکثر پنج کارت.

نقد و بررسی بازی Valheim
بیشتر بخوانید

نکته ای که این موضوع را جالب می کند این واقعیت است که هر کارت در دست شما به طور تصادفی از عرشه بسیار بزرگتر شما خارج می شود – که به شما امکان می دهد حداکثر 15 کارت را در یک زمان ذخیره کنید ، از جمله موارد تکراری اگر می خواهید چند کارت به طور منظم بیشتر از دیگران – و شما راهی ندارید که پیش بینی کنید هنگام ریختن تاس کدام کارت ظاهر می شود.

اگر این خیلی عجیب به نظر می رسد نگران نباشید ، زیرا بیشتر کارت هایی که می توانید در عرشه خود تجهیز کنید شامل ترکیب معمول شمشیر ، معجون شفابخش و بمب است. بخش واقعی زمان مبارزه زمانی شروع می شود که شما اسلحه ای ایجاد می کنید و دشمنان خود را تا دم در می زنید یا تا زمانی که سلاح شما شکسته می شود.

بازی Lost in Random

بازی Lost in Random

اگر هوش مصنوعی دشمن با این کمترین تلاش قابل پیش بینی نباشد ، همه این مشاغل “کارت” می تواند در نبرد زمان واقعی Random گم شود و آن را جذاب تر از دکمه شکن معمولی کند.

در اینجا دو مسئله وجود دارد. اولین مسئله این است که هرگز از شما خواسته نمی شود که سطح دشواری را انتخاب کنید مگر اینکه بعد از مدتی بازی کردن ، به سراغ منوها بروید. مسئله دیگر این است که در حالت دشواری پیش فرض ،

هر یک از دشمنان دارای نقاط ضربه زیادی هستند و یک نبرد تنها ممکن است حدود 20 دقیقه یا بیشتر طول بکشد – فقط به این دلیل که چند مورد از آنها قبل از پایان شما تخم ریزی می کنند. به صرف نظر از این ، هر یک از این انواع دشمن بسیار کند و قابل پیش بینی هستند ، و استفاده از هرگونه کارت آسیب رسان برای از بین بردن آنها بدون فکر زیاد آسان است.

برای چند نبرد اول بسیار عالی به نظر می رسد ، به ویژه هنگامی که با ترکیب کارت های جالب مانند Blinkmith’s Blink و Crystal Curse بازی می کنید – اولی به شما این امکان را می دهد که هنگام فرار از دشمنان ، که باعث کریستال ها می شود ، آسیب وارد کنید. از آنها ،

نقد و بررسی بازی Far Cry New Dawn
بیشتر بخوانید
بازی Lost in Random

بازی Lost in Random

و دومی به شما این توانایی را می دهد که هر بار که کریستال های یکسان را می شکنید آسیب ببینید – اما این تازگی در نهایت از بین می رود. برخوردهای رزمی به تدریج بیش از حد ظاهر می شوند و باعث کاهش سرعت قصه ها و سکانس های دیالوگ بسیار عالی می شود که باعث می شود در گمشده ها به طور واقعی بدرخشد.

حکم

اگر فقط به دنبال یک غواصی سریع در سرزمین عجایب تیم برتون هستید ، این ماجراجویی وسیع گوشت بیشتر از آن چیزی که انتظار آن را دارید روی استخوان های خود دارد. بازی Lost in Random با هزاران جستجوی جانبی ، افسانه های جالب و یک سیستم جنگی نیمه وقت واقعی و نیمه نوبت مناسب همراه است که در نهایت با هوش مصنوعی دشمن گنگ درگیر می شود.

فراتر از آن ، پنج دنیایی که از بخش مقدماتی نسبتاً کسل کننده پیروی می کنند ، هرکدام ویژگی ها ، مبارزات و شخصیت های منحصر به فرد خود را ارائه می دهند که به زودی فراموش نمی شوند.

بازی Lost in Random

بازی Lost in Random

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Lost in Random

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی استنلی کوبریک | ۵سایت کاربردی که نباید از دست دهید | فیلم ماجرا | بیوگرافی گالیله | مقایسه کامل PS5 در مقابل Xbox Series X کدام یک بهتر هستند؟ | بهترین فیلم های نیکلاس کیج | جشنواره کن ۲۰۲۱ : فیلم تیتان نخل طلا را از آن خود کرد | نقد فیلم مسافر قاچاق | بررسی گوشی OnePlus Nord | نقد و بررسی بازی Just Cause 3 |

دیدگاهتان را بنویسید

2 × پنج =