صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد آنلاین از ترجمه
ads

کسب درآمد آنلاین از ترجمه

کسب درآمد آنلاین از ترجمه

کسب درآمد آنلاین از ترجمه ، آیا می دانستید که می توانید به عنوان مترجم آنلاین درآمد کسب کنید؟ این یک کار به طور خارق العاده ای محبوب و پردرآمد می باشد ، بنابراین در اینجا چیزی است که باید بدانید!

کسب درآمد آنلاین از ترجمه

از زمان آغاز دوره جهانی شدن ، جستجو برای مهارت های زبانی در حال افزایش است. امروزه ، با هزاران شرکت چند ملیتی در سراسر جهان ، فرصتهای بیشتری در تجارت ترجمه وجود دارد. مترجم آنلاین بودن به این معنی است که شما می توانید مهارت های دوزبانه خود را به شرکت ها و نویسندگانی که می خواهند محتوای آنها را ترجمه و مخاطبان بیشتری را جذب کنند ، ارائه دهید. اگر اتفاقاً یکی از آن افراد دوزبانه خوش شانس هستید ، در اینجا چند ایده برای تولید پول نقد اضافی از ترجمه های آنلاین آورده شده است.

  1. بسترهای نرم افزاری برای مترجمان مستقل
  2. فروش قطعات ترجمه شما
  3. ایجاد واژه نامه حق چاپ
  4. ترجمه شغل
  5. ترجمه زنده
  6. ایده های بیشتر برای افراد دوزبانه
  7. روش های بیشتر برای کسب درآمد آنلاین

بستر های نرم افزاری برای مترجمان مستقل

یکی از راه های یافتن مشاغل ترجمه آنلاین استفاده از سیستم عامل های آزاد است. اینها به عنوان یک مرد میانی بین شرکت ها یا افرادی که نیاز به ترجمه و مترجم مستقل دارند ، کار می کنند. شما مشخصات و خدمات خود را ارسال می کنید ، و برای مشاغل تبلیغ شده صدا می کنید.

این پلتفرم از هر کاری که انجام می دهید کمیسیون کمی دارد ، اما روش خوبی برای شروع یافتن مشتری های جدید است. FIVERR Fiverr یکی از شناخته شده ترین پلتفرم های آزاد در جهان است. این یک پلت فرم رایگان و قابل اعتماد با بیش از 14 میلیون کاربر است.

در حالی که مشاغلی که می توانید در اینجا پیدا کنید از کفخوایی گرفته تا IT و خدمات بازاریابی است ، برخی از رایج ترین پیشنهادات خدمات ترجمه و رونویسی است. تنظیم حساب و هزینه های شما بر اساس طول یک پروژه یا نرخ ساعتی شما آسان است. برای شروع کار با Fiverr ، باید نمایه خود را بهینه کنید و یک بیانیه جذاب درباره پیشنهاد خود بنویسید (یا “gig” – اصطلاح Fiverr برای ارائه خدمات). برای شروع کار کمی تلاش لازم است – اما به محض این که مشتری خود را گرفتار کردید ، مطمئن شوید که آنها را به شما معرفی می کند تا برای شما بررسی کنند.

کسب درآمد از کوچینگ
بیشتر بخوانید

کسب درآمد از ترجمه

کسب درآمد از ترجمه

با ایجاد نظرات ، کسب درآمد آنلاین از ترجمه آسان تر می شود! PEOPLEPERHOUR.COM یکی دیگر از پلتفرم های میانجیگری بین فریلنسرها و مشاغل ، PeoplePerHour با مفهومی مشابه Fiverr کار می کند. نمایه ای تنظیم کنید که خدمات و نرخ های شما را توضیح دهد ، و برای مشاغل انتخاب کنید. این وب سایت همچنین دارای بخشی از مشاغل فوری است که توسط شرکت ها ذکر شده است که می توانید در عرض چند دقیقه درخواست کنید. از این رو ، یکی از نقاط قوت این سیستم عامل این است که شما می توانید گاهی اوقات تقریباً بلافاصله کار را شروع کنید.و به کسب درآمد آنلاین از ترجمه بپردازید.

LIONBRIDGE Lionbridge خدمات محتوا ، ترجمه ، آزمایش و هوش مصنوعی را ارائه می دهد. همه این مناطق با چندین فرصت مستقل ارائه می شوند. با داشتن مشاغل مختلف ترجمه ، این بستر گزینه عالی دیگری برای ایجاد جریان درآمد جدید به عنوان مترجم مستقل است. طبق گفته Glassdoor ، Lionbridge در هر ساعت بین 17 تا 20 پوند به مترجمان خود پرداخت می کند.

ACCLARO Acclaro یک شرکت خدمات ترجمه است که همیشه در جستجوی فریلنسرهای جدید است. برخلاف سیستم عامل های آزاد ، Acclaro به کار فریلنسرهای با تجربه می پردازد. این بدان معنی است که شما می توانید شغل هایی با نرخ دستمزد بالاتر پیدا کنید. این مانند یک آژانس کار می کند ، بنابراین شما توسط Acclaro دریافت می کنید تا مشتری های فردی. بیشتر جایهای خالی آنها به مدرک ادبیات ، مدرک زبان یا تجربه قبلی در ترجمه نیاز دارد. حقوق پیشنهادی آکلارو بین 68000 تا 73،000 پوند در سال است.

فروش قطعات ترجمه شما

شاید شما یک سند از قبل ترجمه شده داشته باشید که مردم مایل باشند برای آن پول بپردازند. در این صورت می توانید با فروش قطعات ترجمه خود درآمد خود را افزایش دهید. مترجم آنلاین بودن به همان اندازه یافتن مشتری برای فروش محتوا است ، همچنین یافتن مشتریانی که از قبل چیزهایی برای ترجمه دارند! نمونه بارز این عمل پرونده Muller Report است. اگرچه این گزارش به صورت رایگان در دسترس بود ، واشنگتن پست کتابی در این باره نوشت و آن را در آمازون فروخت.

در حال حاضر ، این گزارش فقط به زبان انگلیسی و اسپانیایی در دسترس است ، هر دو نسخه صدها نسخه فروخته شده است. بنابراین ، اگر اوقات فراغتی در دست دارید ، می توانید گزارش Muller را به زبان دوم خود ترجمه کنید و سپس آن را به صورت آنلاین بفروشید. با این حال ، لازم نیست گزارش مولر باشد ، می تواند شعر ، آهنگ ، داستان کوتاه و غیره باشد.و براحتی کسب درآمد آنلاین از ترجمه را تجربه کنید.

به متون کلاسیک نیز نگاه کنید. آنها دیگر تحت قوانین کپی رایت قرار نمی گیرند (اما همیشه ابتدا بررسی کنید!). این بدان معناست که شما می توانید متن را ترجمه کنید ، آن را به عنوان کتاب الکترونیکی یا کتاب منتشر کنید و سود خود را مطالبه کنید. این می تواند هر نوشته ای باشد که می توانید پیدا کرده و متوجه تقاضای آن شوید. فقط تحقیق خود را انجام دهید ، خلاق باشید ، و شروع کنید!

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

11 + 9 =