صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : کاربرد خرید لوله مقوایی در صنعت نساجی
ads

کاربرد خرید لوله مقوایی در صنعت نساجی

images 1709631734 65e6e8f693e25

 خرید لوله مقوایی

لوله های مقوایی، ابزاری بسیار ساده اما کاربردی هستند که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. در این مقاله قرار است دلیل خرید لوله مقوایی توسط صنعت نساجی را بررسی کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد مزایای این محصول بدانید.

علت محبوبیت لوله مقوایی در چیست؟

صنایع از لوله های مقوایی برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. ابزارهای مختلفی برای بسته بندی وجود دارد، اما از این میان لوله های مقوایی انتخاب شده است. یکی از دلایل انتخاب لوله های مقوایی، دوام بسیار زیاد آن است. به همین دلیل صنایع از این که هیچ گونه آسیبی به محصول شان وارد نمی شود، مطمئن هستند. دلیل دوم خرید لوله مقوایی توسط صنایع، سبکی آن است. این سبکی کمک می کند تا جابجایی آن راحت باشد.

به نقل از تولیدی لوله مقوایی آلاشتی این لوله ها، در کنار مزایایی که برای تولید کننده ها دارند، به طبیعت نیز کمک می کند. چرا که به راحتی قابل بازیافت هستند و همچنین در طبیعت تجزیه می شوند. پس به طور کلی صنایع مختلفی به دنبال خرید لوله مقوایی برای استفاده از آن برای بسته بندی هستند. یکی از این صنایع، نساجی است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

 تولیدی لوله مقوایی

بررسی علت خرید لوله مقوایی توسط نساجی ها

در رابطه با دلیل خرید لوله مقوایی توسط صنعت نساجی، همان دلایل همه صنایع را می توان گفت. یعنی در این صنعت نیز برای بسته بندی از لوله مقوایی استفاده می کنند. نساجی ها از انواع مختلف لوله های مقوایی بهره می برند. اگر شما به دنبال خرید لوله مقوایی برای نساجی خود هستید، توصیه ما این است که به سراغ تولید کننده های لوله مقوایی مانند آلاشتی بروید. با مراجعه به تولید کننده لوله مقوایی آلاشتی این امکان به شما داده می شود که بر اساس نیازتان، لوله مقوایی مخصوص شما طراحی بشود.

این طراحی های سفارشی سازی شده به شما کمک می کند تا محصولات مختلف خود بر اساس اندازه ای که دارند، بسته بندی کنید. در صنعت نساجی، محصولات مختلفی تولید می شود. بسته به محصول تولیدی، باید از لوله مقوایی خاصی استفاده بشود. برای مثال لوله مقوایی که برای بسته بندی پارچه طراحی شده است، نمی تواند برای بسته بندی نخ به کار برود. یکی از استفاده های شما از این سفارشی سازی ها، می تواند سفارش استفاده از پرچم دور لوله مقوایی باشد. پرچم در واقع کاغذی است که در قسمت بیرونی لوله مقوایی قرار دارد. پارچه به پرچم وصل می شود و این گونه راحت تر می توان پارچه را به دور لوله مقوایی پیچاند.

بهترین مارک کامپوزیت دندان کدام است؟ برند ژاپنی یا آلمانی؟
بیشتر بخوانید

کارخانه های نساجی باید به کیفیت لوله مقوایی توجه کنند. هر لوله مقوایی با توجه به این که در چه دسته ای قرار می گیرد، ویژگی های خاص خود را دارد. هر چه محصول شما سنگین تر باشد، لوله مقوایی باید باید ضخیم تر و قطور تر شود. البته این مورد باز هم به نساجی شما بستگی دارد که چه مقدار پارچه به دور لوله مقوایی می خواهد بپیچد.

به طور کلی استفاده از لوله مقوایی برای دسته بندی محصولات مختلف نساجی ها توصیه می شود. دلایل مختلفی برای استفاده از لوله مقوایی وجود دارد و این دلایل شامل ارزان بودن، مقاومت خوب و سبک بودن است. همچنین شما می توانید برای خرید لوله مقوایی به سراغ تولید کننده لوله مقوایی بروید و لوله خود را سفارشی سازی کنید. برای مثال سفارش بدهید که تصویر برند خود را به این لوله ها اضافه بشود.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

3 × 4 =