صفحه اصلی > نقد فیلم : نقد انیمیشن Minions: The Rise of Gru | مینیون ها: ظهور گرو
ads

نقد انیمیشن Minions: The Rise of Gru | مینیون ها: ظهور گرو

انیمیشن Minions: The Rise of Gru

آیا فرد چهره ای قدیمی در فیلم هست؟

صداپیشگان بسیاری در «مینیون ها: ظهور گرو» ایفای نقش کردند. علاوه بر استیو کارل که سال ها صداپیشگی گرو را بر عهده داشت، افراد مشهوری چون آرون سورکین، ژان کلود ون دام، جولی اندروز، میشل یوآ، راسل برند، دولف لوندگرن و دنی ترژو در این انیمیشن حضور داشتند.

داستان فیلم چیست؟

گرو 12 ساله سعی می کند تبدیل به یک ابرشرور شود و در طول مسیر قصد دارد به گروهی متشکل از 6 شرور بپیوندد، اما یک تصمیم ناگهانی وضعیت او را تغییر می دهد و…

معرفی سریال کره ای مدرسه ای

کارگردان کیست؟

کایل بلدا، برد آبلسون و جاناتان دل واله کارگردانی مشترک انیمیشن Minions: The Rise of Gru را بر عهده داشتند. این سه کارگردان سابقه کارگردانی فیلم های کوتاه و بلند را در کارنامه خود رقم زده اند.

انیمیشن Minions: The Rise of Gru

 

انیمیشن Minions: The Rise of Gru

خانواده ها در تماشای فیلم باید به چه نکاتی توجه کنند؟

این انیمیشن مناسب کودکان است.

چه چیزی در مورد فیلم خوب است؟

مینیون ها بدیهی است که این موجودات زرد ناز همیشه ارزش تماشا را دارند!

موسیقی از انیمیشن Minions: The Rise of Gru گوشنواز است.

جنبه های منفی فیلم؟

هوشمندی مینیون ها باعث شد سازندگان تمرکز خود را روی داستان متوقف کنند. انیمیشن Minions: The Rise of Gru در بخش داستان ضعیف و گیج کننده است.

ویژگی‌های انیمیشن Minions: The Rise of Gru نادیده گرفته می‌شوند. 6 شرور داستان با هیچ شروع می شوند و با هیچ به پایان می رسند و اصلا نمی دانیم چرا در داستان هستند!

“مینیون ها. رویدادهای Rise of Gru» ارتباط چندانی با یکدیگر ندارند. چیزی شبیه چند قسمت کوتاه که به هم متصل می شوند و یک فیلم بلند می سازند. سکانس تمرین کونگ فو یکی از مواردی است که اصلاً مشخص نیست چرا در داستان گنجانده شده است.

عامل اصلی تماشای فیلم؟

معدنچیان زرد

کلام آخر:

به لطف شخصیت های مینیون، فیلم «مینیون ها: ظهور گرو» به فروش باورنکردنی دست یافت و به موفقیت بزرگی دست یافت. احتمالا سازندگان به خوبی می دانند که مخاطب دیگر علاقه ای به گرو و ماجراهای پیرامونش ندارد و دلیل فروش و موفقیت فیلم تنها مینیون ها هستند و به همین دلیل نقش پررنگی در این داستان به آنها داده اند.

نقد فیلم Mobking
بیشتر بخوانید

انیمیشن Minions: The Rise of Gru می خندد، اما داستانی تکراری دارد که حتی می توان آن را با گذشته این عنوان مقایسه کرد، در ردیف آخر قرار می گیرد.

انیمیشن Minions: The Rise of Gru

انیمیشن Minions: The Rise of Gru

دیدگاهتان را بنویسید

13 − 5 =