صفحه اصلی > معرفی سریال : معرفی سریال کره ای محرک (Moving 2023)
ads

معرفی سریال کره ای محرک (Moving 2023)

سریال کره ای محرک

سریال کره ای محرک (Moving 2023) یکی از سریال هایی است که در سال 2023 منتشر شد. برای دانستن بیشتر در مورد سریال Moving 2023 با مجله بامدادی ها همراه باشید.

ژانر سریال کره ای محرک (Moving 2023) اکشن و ماورای طبیعی است. کارگردانی این سریال بر عهده پارک این جه بود. از بازیگران سریال می توان به ریو سونگ ریونگ، هان هیو جو، زو این سونگ، چا تائه هیون و گو یون جونگ اشاره کرد.

این سریال کره ای بر اساس وبتون Kang Full ساخته شده است. این درام کره ای در ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در دیزنی پلاس پخش شده است و تا 29 شهریور ادامه خواهد داشت. این سریال کره ای 20 قسمت است که هر قسمت 1 ساعت می باشد. در ادامه این مقاله، به بررسی سریال کره ای محرک (Moving 2023) و جزئیات داستان، بازیگران و نقدهای سریال خواهیم پرداخت.

همچنین سریال محرک در لیست سریال های کره ای مدرسه ای می باشد.

داستان سریال کره ای محرک

کیم بونگ سوک، جانگ هوی سو و لی گانگ هون سه دانش آموز در یک دبیرستان هستند. آنها شبیه دانش آموزان عادی به نظر می رسند، اما توانایی های ویژه ای دارند که از پدر و مادرشان منتقل شده است. توانایی لی گنگ هون سرعت اوست. کیم بونگ سوک می تواند پرواز کند و جانگ هوی سو دارای مهارت های ورزشی عالی است که می تواند به سرعت از آسیب های مختلف بهبود یابد.

این سه دانش آموز سعی می کنند توانایی های خاص خود را از دیگران پنهان کنند، در حالی که والدین آنها سعی می کنند از آنها در برابر سوء استفاده دیگران محافظت کنند. برای ادامه داستان می توانید یک سریال کره ای هیجان انگیز را تماشا کنید.

نقد سریال کره ای محرک (Moving 2023) و نمرات آن

در این قسمت از مقاله به رتبه بندی سریال های الهام بخش کره ای و نقدهای آن خواهیم پرداخت. این سریال در دو وبسایت معروف فیلم و سریال IMDb و My Drama List امتیاز ۸.۵ از ۱۰ و ۸.۸ از ۱۰ را دریافت کرده است. البته این نتایج از تعداد کمی از کاربران به دست آمده است.

در بررسی های دیگری که تاکنون درباره سری Moving 2023 منتشر شده است، کاربران از بازیگران سریال تمجید کرده و کیفیت تولید آن را مناسب ارزیابی کرده اند. از جمله خوبی ها به پیشرفت شخصیت های سریال اشاره کردند. برخی از بینندگان نیز می گویند که این سریال بسیاری از ویژگی های یک سریال سرگرم کننده را دارد اما داستان اصلی آن را تکراری و کم رنگ می داند.

بهترین قسمت های سریال دکتر هو: 20 مورد برجسته از اجرای مدرن
بیشتر بخوانید

سریال کره ای محرک

بازیگران سریال کره ای محرک و نقش آن‌ها

در ادامه با بیوگرافی تعدادی از بازیگران سریال کره ای محرک (Moving 2023) آشنا می شویم و تنها به ذکر نام برخی دیگر از بازیگران این سریال به همراه نقش آنها می پردازیم.

چا تائه هیون در نقش جئون گای دو

چا تائه هیون (Cha Tae-hyun) بازیگر، خواننده، شخصیت تلویزیونی و کارگردان اهل کره جنوبی است که در ۵ فروردین ۱۳۵۵ (۴۷ سال) در سئول متولد شد. از جمله کارهای چند سال گذشته که در آن بازی کرده است میتوان به فیلم  Along with the Gods: The Two Worlds محصول سال ۱۳۹۶ و سریال Team Bulldog: Off-Duty Investigation محصول سال ۲۰۲۰ و سریال Police University محصول سال 2021 اشاره کرد. در سال ۱۳۹۶ اولین کارگردانی خود را با سریال Hit the Top انجام داد. چا ته هیون در نقش جئون گای دو در یک درام کره ای ظاهر شد.

سریال کره ای محرک

هان هیو جو در نقش لی می هیون

هان هیو جو (Han Hyo-joo) بازیگر و خواننده سینما و تلویزیون کره جنوبی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ (۳۷ سال) است. از مجموعه های تلویزیونی معروفی که او در آن بازی کرد می توان به دونگ یی اشاره کرد که در سال 2010 تولید کرد و برای این نقش برنده جایزه شد. او همچنین در فیلم The Beauty Inside در سال 2015، دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی در سال 2022 و بالماسکه، یکی از پرفروش ترین فیلم های کره جنوبی در سال 2012 بازی کرد. ان هیو جو در سریال متحرک کره ای، کاراکتر لی می هیون (Lee Mi-yeon) را بازی کرد.

ریو سونگ ریونگ در نقش جانگ جو وان

ریو سونگ ریونگ (Ryu Seung-ryong) بازیگری است که در ۸ اذر ۱۳۴۹ (۵۲ سال) در کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگری را در تئاتر آغاز کرد و سپس در فیلم ها و سریال های مختلف ظاهر شد. در میان آثار چند سال اخیری که او در آن ایفای نقش کرده است می توان دو فیلم Perhaps Love محصول سال 2021 و Life Is Beautiful محصول سال 2022 را برشمرد.

او همچنین در چندین فیلم پرفروش کره جنوبی از جمله Miracle in Cell No. 7 محصول سال 2013، The Admiral: Roaring Currents محصول سال 2014 و Extreme Job محصول سال 2019 ظاهر شده است. ریو سونگ ریونگ در سریال کره ای محرک در نقش کاراکتر جانگ جو وان (Jang Joo-won) حضور داشته است.

معرفی سریال کره ای از گور برخاسته | درامی هیجان انگیز و ماوراء طبیعی
بیشتر بخوانید

سریال کره ای محرک

کلام آخر

در این مقاله بامدادی ها به معرفی سریال کره ای محرک (Moving 2023) پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. به طور خلاصه، سریال کره ای محرک داستان سه دانش آموز نوجوان دبیرستانی و والدینشان است که به قدرت های ماوراء طبیعی خود پی می برند. تا کنون از آنجایی که زمان زیادی از انتشار این سریال نمی گذرد، کاربران در وب سایت های مختلف محبوب به آن امتیاز بالایی داده اند.

اگر سریال های ماوراء طبیعی را دوست دارید و می خواهید در مورد داستان و شخصیت های آن بیشتر بدانید، می توانید سریال کره ای محرک (Moving 2023) را دانلود کنید. شما می توانید نظر خود را در مورد این سریال و امتیاز آن در قسمت نظرات بامدادی ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

شش + هجده =