صفحه اصلی > معرفی سریال : معرفی سریال وان پیس (ONE PIECE 2023)
ads

معرفی سریال وان پیس (ONE PIECE 2023)

معرفی سریال وان پیس (ONE PIECE 2023)

برای معرفی سریال وان پیس  باید گفت که این سریال یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی-آمریکایی است که در ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ پخش شد. ژانر این سریال اکشن، کمدی، فانتزی و درام به کارگردانی مارک جبس و تیم ساوتهام است. از بازیگران این فیلم می توان به اینیاکی هودوی، امیلی راد، مکنیو آراتا، جیکوب رومرو و تس اسکایلر اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مجموعه در این مقاله در سایت بامدادی ها با ما همراه باشید.

معرفی سریال وان پیس

سریال لایو اکشن وان پیس که توسط مت اوونز و استیفن مادا در ایالات متحده، ژاپن، آمریکای جنوبی و انگلیس تهیه شده است. این سریال از انیمه ژاپنی با همین عنوان نوشته  ایچیرو اودا الهام گرفته شده است که یکی از محبوب ترین انیمه های تاریخ است.

نقد و بررسی سریال One Piece

سریال One Piece در ۹ شهریور ۱۴۰۲ از نتفلیکس پخش شد. فصل اول سریال وان پیس در 8 قسمت تولید شد و تمامی قسمت های آن هر کدام بین ۵۰ تا ۶۰ دقیقه منتشر شد. در ادامه در مورد داستان و بازیگران این سریال بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 داستان قسمت های سریال وان پیس

همان طور که در معرفی سریال وان پیس گفتیم فصل اول این سریال دارای ۸ قسمت است:

  • قسمت اول: Romance Dawn
  • قسمت دوم: The Man in the Straw Hat
  • قسمت سوم: Tell no Tales
  • قسمت چهارم: The Pirates are Coming
  • قسمت پنجم: Eat at Baratie
  • قسمت ششم: The Chef and the Chore Boy
  • قسمت هفتم: The Girl with the Sawfish Tattoo
  • قسمت هشتم: Worst in the East

خلاصه سریال وان پیس One Piece

داستان سریال وان پیس در مورد یک دزد دریایی بی رحم است که بر دریا حکومت می کند. آنها به دنبال یافتن گنج افسانه ای به جا مانده توسط دزد دریایی بزرگ (گلد راجر) هستند. کاپیتان دزدان دریایی، مردی جوان به نام مانکی دی لوفی، در آرزوی یافتن گنج افسانه ای (One Piece) و تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی است.

پس از خوردن میوه ای، بدن خود را مانند لاستیک می کند و قدرت می یابد تا بسیار سریع و قوی شود. برای رسیدن به این گنج، مانکی دی لوفی باید نقشه ای به نام گرند لاین را پیدا کند. در ابتدا با شمشیرزنی به نام زورو و دزدی به نام نامی آشنا می شود و با همراهانش به جزیره ای دیگر سفر می کنند. نیروی دریایی که آنها را تعقیب می کند و گروهی دیگر که به دنبال گنج افسانه ای هستند، مشکلات و ماجراهایی را در سفرشان ایجاد می کنند و هر یک از اعضا باید با مهارت های خود با آن ها مبارزه کنند.

نقد و معرفی انیمه No Guns Life | تنفگ زنده
بیشتر بخوانید

خلاصه سریال وان پیس One Piece

نقد و بررسی سریال One Piece

این مجموعه در سایت های معروف فیلم یعنی imdb، Rotten Tomatoes و Metacritic به ترتیب امتیاز 8.5 از 10، 84 از 100 و 67 از 100 را کسب کرده است. نقدهای متفاوت و مثبتی از سوی منتقدان و طرفدارانی که داستان سریال و بازی بازیگران را تحسین می کردند، درباره سریال وجود داشت.

در ادامه معرفی سریال وان پیس به بازیگران آن میپدازیم.

بازیگران سریال وان پیس One Piece

اینیاکی هودوی Iñaki Godoy بازیگر نقش مانکی دی لوفی

اینیاکی هودوی در ۳ شهریور ۱۳۸۳ در مکزیک به دنیا آمد. او همچنین در سال ۲۰۲۲ در سریال The Imperfects کار کرد و در سریال One Piece نقش مانکی دی لوفی را بازی کرد که ستاره این سریال است.

اینیاکی هودوی Iñaki Godoy بازیگر نقش مانکی دی لوفی

امیلی راد Emily Rudd بازیگر نقش نامی 

امیلی راد بازیگر آمریکایی، بازیگر سینما، بازیگر ۵ اسفند ۱۳۷۱ است. او همچنین در فیلم Fear Street محصول ۲۰۲۱ بازی کرد. امیلی نقش نامی سریال One Piece را به عهده دارد.

امیلی راد Emily Rudd بازیگر نقش نامی 

مکنیو آراتا Mackenyu بازیگر نقش رورونوا زورو

مکنیو آراتا در ۲۶ آبان ۱۳۷۵ در ژاپن به دنیا آمد. مکنیو آراتا در سال ۲۰۲۱ در Rurouni Kenshin بازی کرد. او در سریال وان پیس نقش رورونوآ زورو را بازی میکند.

مکنیو آراتا Mackenyu بازیگر نقش رورونوا زورو

تس اسکایلر Taz Skylar بازیگر نقش سانجی

تس اسکایلر با نام طارق یاسمین اسکایلر در ۱۴ آذر ۱۳۷۴ در جزایر قناری متولد شد. مادرش انگلیسی و پدرش عرب است. نقطه جوش یکی از نقش های اصلی تس اسکایلر است. او در یک سریال اپیزودیک نقش سانجی را بازی کرد.

تس اسکایلر Taz Skylar بازیگر نقش سانجی

جیکوب رومرو Jacob Romero Gibson بازیگر نقش اوساپ

جیکوب رومرو در 21 تیر 1375 در آمریکا به دنیا آمد. او در یکی از قسمت های سریال Grey’s Anatomy شرکت کرد و در سریال One Piece نقش اوساپ را بازی کرد.

جیکوب رومرو Jacob Romero Gibson بازیگر نقش اوساپ

زیباشناسی سریال وان پیس

در این سریال با گریم و طراحی مناسب، نگاه کارتونی او حفظ شده و رویکردی واقع بینانه ندارد. این چهار نفر شخصیت ها و محیط فیلم را بسیار جذاب کرده اند. حفظ سبک کارتونی و تا حدودی کمیک باعث می شود عناصر عجیب و غریب سریال احساس تعادل بیشتری کنند و فضای خوفناکی ایجاد نشود.

جمع بندی

سریال افسون شده فصل سوم
بیشتر بخوانید

در این مطلب به معرفی سریال وان پیس از سایت بامدادی ها پرداختیم که به تازگی منتشر شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است و در مورد بازیگران داستان صحبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

18 + 10 =