صفحه اصلی > معرفی سریال : سریال سرگذشت یک شیطان (Evilive 2023)
ads

سریال سرگذشت یک شیطان (Evilive 2023)

سریال سرگذشت یک شیطان

سریال سرگذشت یک شیطان داستان وکیلی را روایت می کند که برای مبارزه با این شیطان با فردی بسیار شرور آشنا می شود که معلوم می شود از او هم بدتر است. در این مقاله برای بررسی سریال سرگذشت یک شیطان با ما همراه باشید.

سریال سرگذشت یک شیطان به کارگردانی کیم جونگ مین و نویسندگی سئو هی یک درام جنایی با بازی شین ها کیون، کیم یونگ کوانگ و شین جائه ها است. درام کره ای Devil’s Tale دارای 10 قسمت خواهد بود. این درام تولید شده توسط Genie TV، قرار است از 14 اکتبر 2023 (22 اکتبر 1402)، شنبه ها و یکشنبه ها در ساعت 14 از شبکه ENA پخش شود.

داستان سریال کره ای سرگذشت یک شیطان

هان دونگ سو یک وکیل سخت کوش است. او همیشه یک زندانی تصادفی را برای ملاقات و پذیرش پرونده اش انتخاب می کند. اغلب منطقی و معقول، اما در اعماق ذهن او جنبه تاریک. چیزی او را مجبور به عبور از خط و ورود به دنیای شر می کند. برادر کوچکتر او هان بوم جائه است. بوم جائه در یک فروشگاه کامپیوترهای دست دوم کار می کند و به عنوان فروشنده برای هان دونگ سو کار می کند و برای او مشتری می آورد.

بوم جائه متوجه می شود که برادرش دونگ سو پس از درگیر شدن در یک پرونده و اتفاقات غیرمنتظره ای تغییر کرده است. این پرونده در مورد سو دو یونگ، رتبه دوم یک سازمان غیرقابل کنترل جنایتکار و شیطانی است. او یک بازیکن سابق بیسبال است و شبیه هیچ گانگستری نیست. پشت ظاهر جذاب او جنون بی رحم و غیرقابل پیش بینی پنهان است.

بازیگران سریال سرگذشت یک شیطان

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای سرگذشت یک شیطان آشنا شویم.

کیم یونگ کوانگ در نقش سئو دو یونگ

کیم یونگ کوانگ مدل و هنرپیشه کره جنوبی متولد ۱۱ ژانویه ۱۹۸۷ در اینچئون است. یون کوانگ کار سرگرمی خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد و در شوهای مد طراحان مشهور جهان مانند الکساندر مک کوئین، ویوین وست وود و اترو قدم زد. او اولین مدل آسیایی در شوی Dior Homme در سال 2008 بود. در همان سال با بازی در نقش مکمل در درام “The World They Live In” فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: کتاب همیشه همان | نویسنده رضا حقی

پدر یونگ کوانگ در جنگ ویتنام جنگید و زمانی که او در کلاس ششم بود درگذشت. یونگ کوانگ قبل از اینکه مشهور شود، در جوانی روزنامه می فروخت تا از خانواده اش حمایت کند. او بیشتر با بازی در درام هایی مانند “Love Rain 2012” با Yoona و Jang Goon Suk و “Pinocchio 2014” با لی جونگ سوک و پارک شین هی دیده شد. سپس در سریال های “Sweet Stranger and Me 2016″، “The Guardians 2017″، “The Secret Life of My Secretary 2019” و دیگر آثار مجموعه “Call lt Love 2023” بازی کرد. چیزی که در مورد یونگ کوان به چشم می خورد، ظاهر خیره کننده و تصویرهای کاملاً متضاد اوست.

فصل دوم سریال Warrior Nun
بیشتر بخوانید

سریال سرگذشت یک شیطان

شین ها کیون در نقش هان دونگ سو در سریال سرگذشت یک شیطان

شین ها کیون (به انگلیسی: Shin Ha Kyun) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی متولد 30 می 1974 است. این هنرمند ابتدا به عنوان بازیگر تئاتر در موسسه هنر سئول آموزش دید و سپس در تعداد زیادی از نمایش های جانگ جین بازی کرد. . شین ها کیون در اواخر دهه 2000 با بازی در نقش یک سرباز جوان کره شمالی در فیلم منطقه امنیتی مشترک به یک ستاره تبدیل شد. ظاهر این فیلم کمک کرد تا فیلم بعدی او Guns and Talks (2001) به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کند. او تاکنون با بازی هایش همه را تحت تاثیر قرار داده است.

شین ها کیون را می توانید در آثار زیبایی مانند «Yonder 2022»، «Beyond Evil 2021»، «Soul Mechanic 2020» و «Anchor 2022»، «Inseparable Bros 2019» و «Inseparable Bros 2019» ببینید. آنچه مردان می خواهند 2018 “دنبال کنید.

بررسی و نقد سریال Evilive 2023

همانطور که در خلاصه داستان سریال سرگذشت یک شیطان گفتیم، شین ها کیون نقش وکیلی سخت کوش به نام هان دونگ سو را بازی می کند که پرونده ها را به شیوه ای غیرعادی و تصادفی انتخاب می کند. با در نظر گرفتن پرونده یک بازیکن سابق بیسبال، او چیزی را کشف می کند که هیچ کس انتظارش را نداشت.

جذابیت سریال های جنایی بدون شک به فیلمنامه نویسنده و سپس به عملکرد بازیگران بستگی دارد. وقتی یک قسمت ترسناک و هیجان انگیز را پشت سر می گذاریم بستگی به توانایی های بازیگران اصلی دارد که بتوانند شخصیت های خلق شده توسط نویسنده را به شکلی واقع گرایانه به تصویر بکشند تا مخاطب بتواند با آنها ارتباط برقرار کند و بدون شک با حضور 3 بازیگر، هر کدام. که توانایی خود را در به تصویر کشیدن شخصیت های خاکستری به بهترین شکل ممکن نشان دادند، انتظارات مخاطب را بالا بردند.

قبل از این پروژه، Shin Ha Kyun در کنار Yoo Jin Goo در Beyond Evil 2021 نقشی غیرقابل پیش بینی داشت و همه ما توانایی او را در به تصویر کشیدن شخصیت های مرموز می دانیم. اگر کیم یونگ کوون را در سال 2017 در نگهبانان دیدید، شکی نیست که سال ها منتظر بودید تا او را دوباره به عنوان یک شخصیت سرد، بی رحم یا ترسناک در درامی مانند داستان شیطان ببینید. و Shin Jae Ha نیز با اجرای خود در Crash Course in Romance سال گذشته همه را شگفت زده کرد. حالا باید بیشتر از قبل منتظر پخش این درام باشیم تا ببینیم این سه در کنار هم چه لحظاتی را برای ما رقم خواهند زد.

فصل چهار سریال Stranger Things
بیشتر بخوانید

باید منتظر ماند و دید در این سریال مهیج چه ماجراهایی رخ خواهد داد و این وکیل و موکلش چگونه ماجراهای سریال کره ای «سرگذشت یک شیطان» را رقم خواهند زد. ژانر شیطان 2023 جنایی است. سریال سرگذشت یک شیطان نیز پس از انتشار در آپدیت بعدی در مقاله گنجانده خواهد شد. پس اگر قصد تماشا و دانلود سریال سرگذشت یک شیطان را دارید، باید منتظر سریال سرگذشت یک شیطان در تاریخ 14 اکتبر 2023 (22 مهر 1402) باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی چند کتاب روانشناسی برای نوجوانان

سخن آخر

در معرفی سریال سرگذشت یک شیطان همراه شما بودیم، برای بررسی دقیق تر این درام، مطلب را پس از پایان سریال به روز می کنیم. به نظر شما ترکیب شین ها کیون، کیم یونگ کوانگ و شین جائه ها، سه بازیگر بزرگ یک درام جنایی، می تواند رکورد خوبی برای تیم سازنده ایجاد کند؟ شما می توانید نظر خود را با ما و سایر همکاران بامدادی ها در میان بگذارید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

19 − شانزده =