صفحه اصلی > معرفی سریال : معرفی سریال بهشت تبهکاران | نقد ها و بازیگران
ads

معرفی سریال بهشت تبهکاران | نقد ها و بازیگران

سریال بهشت تبهکاران

سریال بهشت تبهکاران یکی از جدیدترین ساخته های شبکه نمایش خانگی آینده است. در این مطلب با معرفی این مجموعه همراه شما هستیم.

مسعود جعفری جوزانی یکی از کارگردانان بزرگ ایرانی است که با انجام آثاری چون چشم باد، نگاهی متفاوت به وقایع پس از جنگ ایران و عراق و نهضت جنگل در اختیار مخاطبان ایرانی قرار داد. چند سالی است که منتشر شده، آثار بسیار کمی وجود دارد که با کمال آن مطابقت داشته باشد. او یک بار دیگر تصمیم گرفت تاریخ ساز شود.

سریال بهشت ​​تبکاران به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی و تهیه کنندگی فتح الله جعفری جوزانی ساخته شده است. این سریال در سال 2018 منتشر شد و آماده ساخت شد و اخیراً اعلام کردند که پروانه ساخت را دریافت کرده اند و به زودی برای آن آماده هستند. در مطلب بعدی مجموعه بهشت ​​تبکاران ایرانی را در اینجا تقدیم می کنیم.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم بی نامی

تاریخ پخش سریال بهشت تبهکاران

سریال بهشت تبهکاران ژانر تاریخی، درام، بیوگرافی. آیا نمی دانید سریال بهشت تبهکاران چه زمانی منتشر می شود؟ در همین راستا باید گفت که تصویربرداری قسمت زیادی از این اثر به پایان رسیده است و احتمالا از پاییز 1402 این اثر روی صحنه تئاتر خواهد رفت اما این خبر هنوز به طور کامل نرسیده است. اگر سوال شما این است که سریال بهشت ​​ثابت چند قسمت است؟ در همین راستا باید به این نکته هم اشاره کنیم که اولین گزارش ها حاکی از فیلمبرداری بودن آن بود. با این نظرات می توان گفت که قسمت های سریال بهشت ​​ثابت کمتر است و می تواند مینی سریال باشد.

داستان سریال بهشت تبهکاران

در این قسمت با نقد و بررسی سریال بهشت ​​جنایتکاران همراه شما هستیم. داستان از سال 1329 شروع می شود، زمانی که حسن جعفری احمد دهقان، معاون، روزنامه نگار و مدیر تئاتر نصر را در خیابان لاله زار تهران کشت. همچنین این سریال درباره وقایع قبل از ملی شدن صنعت نفت که دوره بسیار مهمی در تاریخ محسوب می شود صحبت می کند.

بازیگران سریال بهشت تبهکاران

در این قسمت شما را با بازیگران این اثر آشنا می کنیم. البته هنوز بازیگران سریال به طور کامل اعلام نشده اند و اخبار منتشر شده از این موضوع ما را خوشحال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم جنگ جهانی سوم

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان بازیگر، مدل و خواننده ایرانی در 23 آبان 1361 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال ۱۳۸۳ با فیلم «ازدواج به سبک ایرانی» آغاز کرد و پس از چند فیلم در سال ۱۳۹۱ با سریال گل پهلوی وارد تلویزیون شد. او با بازی در سریال‌های پریا و مرسه گوشبخشی به شهرت رسید. او بعداً در نمایش خانگی شبکه مانکن بازی کرد. امیرحسین آرمان به خاطر ظاهر زیبا و نقش های جذابش بسیار معروف است. از دیگر آثار او می توان به «شیفت شب»، «خبر زیادی نیست»، «این» و «بخارست» اشاره کرد. بهشت تابعان نقش حسن جعفری را بازی می کرد.

نقد و معرفی انیمه Overtake | راننده تسلیم ناپذیر
بیشتر بخوانید

رضا یزدانی

رضا یزدانی خواننده، گیتاریست، آهنگساز و بازیگر ایرانی در 24 مهر 1352 به دنیا آمد و از جوانی فعالیت خود را در موسیقی آغاز کرد. وی سپس در سال ۱۳۷۷ با اجرای ژانرهای راک و پاپ وارد دنیای موسیقی شد. رضا یزدانی بازیگری را از سال 1383 با فیلم حکم دل آغاز کرد و پس از آن در نقش های مختلفی به عنوان خواننده-بازیگر ظاهر شد. از آثار معروف این هنرمند باید به فیلم های «تهران تهران»، «خودزنی»، «متروپل»، «خصوصی»، «خوک» و «خائن» اشاره کرد.

علی نصیریان

علی نصیریان متولد بهمن 1313 بازیگر، نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی است. بازیگری در تئاتر را از سال 1329 آغاز کرد و در سال 1339 وارد تلویزیون ملی شد. در سینمای قبل از انقلاب، آثاری چون ستارخان و دایره معدن را در کارنامه هنری خود دارد. پس از سال 1357 در بسیاری از تولیدات تلویزیونی و سینمایی حضور یافت و افتخارات زیادی کسب کرد.

از تولیدات موفق تلویزیونی او باید به سریال های خزرداستان، سربداران، مایخ بانه، زهیری منها و برادرجان اشاره کرد. او در صنعت سینما در فیلم هایی چون کمال الملک، فیلم ناخدا خورشید، شیر سنگی، شکارچی شنبه و لمینور بازی کرد. همچنین بازی درخشان او در نقش آقا بزرگ در سریال شهرزاد از ماندگارترین نقش های او به حساب می آید.

سریال بهشت تبهکاران

سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی بازیگر سینمای ایران در 20 تیر 1357 متولد شد. او در سال 1365 در فیلم های پدرش شی سان، مسعود جعفری جوزانی به عنوان بازیگر کودک شروع کرد و سپس در فیلم های پدرش ظاهر شد تا اینکه در سال 1375 در سریال آژانس دوستی به عنوان نویسنده و بازیگر ظاهر شد. او در تانکینچین، کیف مظفر، گنج مظفر و قهوه تلخ مهران مدیری حضور داشت. او همچنین در سریال درچش باد نقش اول ایران را بازی کرد. از دیگر آثار او باید به فیلم های «ایران برگر» و «پشت دیوار سکوت» اشاره کرد. او بازیگر نقش اول سریال جنایی سوارگا است.

نقد سریال بهشت تبهکاران

این پروژه هنوز منتشر نشده است و هیچ نظری در مورد آن وجود ندارد و ما در این قسمت هستیم تا اطلاعاتی در مورد آن ارائه دهیم. سریال بهشت تبهکاران یک سریال تاریخی است و مسعود جعفری جوزانی پیش از این توانایی خود را در روایت تاریخ ثابت کرده است. در این لیست سراغ اضافه شدن بازیگران فعلی، بازیگران جوان و باهوش و جسور می روند. چش در سریال بد نشان داد که می تواند بازی های خوبی از بازیگران بگیرد و آنها را بدرخشد. فیلمنامه توسط خود جعفری جوزانی از او انتظار اجرای قوی داریم. با این تفاسیر شاید ارقام سریال بهشت تبهکاران بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم ایرانی عصر یخبندان

سخن پایانی

در معرفی و بررسی سریال بهشت تبهکاران با شما هستیم. این اثر اولین سری از شبکه خانگی مسعود جعفری جوزانی و سریال مهم بعد از درچش باد است که مخاطبان انتظار زیادی از آن دارند. نظر شما در مورد این شغل چیست؟ آیا بی صبرانه منتظر دانلود و تماشای سریال بهشت تبهکاران هستید؟ از همکاری شما تا پایان این مقاله سپاسگزاریم.

سریال پیکی بلایندرز
بیشتر بخوانید
نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × 2 =