صفحه اصلی > سینما : معرفی انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات
ads

معرفی انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات یک انیمیشن کمدی اکشن ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۲ است. برای اطلاعات بیشتر در مورد انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات با ما همراه باشید.

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات بر اساس شخصیت های چیپ و دیل و ادامه مجموعه تلویزیونی انیمیشنی به همین نام در سال 1989 ساخته شده است.ژانر انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات کمدی و ماجراجویی است. کارگردانی این فیلم بر عهده آکیوا شیفر و نویسندگی دن گرگور و داگ ماند است. جان مولانی (جان مولانی) و اندی سمبرگ (اندی سمبرگ) هر کدام صداپیشگان اصلی این اثر هستند. تاریخ اکران انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات 16 می 2022 است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی Mortal Kombat 1 | دوران جدید

داستان فیلم در دنیایی متناوب می گذرد که در آن شخصیت های خیالی کارتون ها، فیلم ها و رسانه های دیگر در کنار انسان ها زندگی می کنند. این در مورد چیپ و دیل است، سی سال پس از لغو نمایش آنها به دلیل درگیری، و آنها برای حل و فصل اختلافات خود در حالی که در حال تحقیق در مورد ربوده شدن دوست و همبازی خود مونتری جک هستند، باز می گردند. مدت زمان انیمیشن انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات 1 ساعت و 37 دقیقه است. این انیمیشن اکثراً نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرده است. در این مقاله از بامدادی ها به معرفی انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات می پردازیم.

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات

داستان انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات ، یک فیلم کوتاه انیمیشن، 30 سال پس از پایان برنامه تلویزیونی محبوب آنها، جایی که چیپ و دیل زندگی متفاوتی دارند، شروع می شود. هنگامی که یکی از بازیگران سریال به طور مرموزی ناپدید می شود، این زوج باید با هم همکاری کنند تا دوست خود را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم Dunkirk | ساحل مرگ

بازیگران انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات

در 31 ژانویه 2014، اعلام شد که والت دیزنی در حال تولید یک فیلم لایو اکشن است. دیوید هابرمن و تاد لیبرمن برای تهیه کنندگی قرارداد امضا کرده اند، در حالی که رابرت روگان برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم استخدام شده است. در زیر با شخصیت های کارتونی چیپ و دیل از رنجرز نجات آشنا خواهید شد.

فیلم عشق سیلوی
بیشتر بخوانید

نمرات انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات

نقد و بررسی انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات توسط منتقدان و طرفداران نمرات عالی و شگفت انگیزی به آن داده است. Chip’n Dale: Rescue Rangers 7 امتیاز از Imdb; امتیاز 80 از 100 راتن تومیتوز و 66 از 100 متاکریتیک را دارد. در ادامه مطلب من انیمه انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات را همانطور که برخی منتقدان نامیده اند، مرور خواهم کرد.

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات

The Globe and Mail (Toronto) / بری هرتز: 91

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات اثری سرگرم کننده، طنز و واقعاً سرگرم کننده است.

The Atlantic / دیوید سیمز: 70

صنعت سینما در مسیر اشتباه رفته است و تولیدات پست و کم رنگی ایجاد کرده است. اما انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات جان تازه ای به آن خاطرات بخشید.

The Associated Press / لیندزی باهر: 63

اگر می خواهید یک کارتون 30 ساله دیزنی مانند چیپ و دیل را دوباره راه اندازی کنید، می توانید از فیلم Who Framed Roger Rabbit برای الهام گرفتن استفاده کنید. در حالی که انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات ممکن است به اوج خود نرسد، فیلم رابرت زمکیس هنوز یک اثر رضایت بخش پر از ارجاعات فرهنگ پاپ است که بچه ها می توانند از آن لذت ببرند.

بیشتر بخوانید : مورد انتظارترین فیلم و سریال های ۲۰۲۳

کلام آخر

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات یکی از آثار معروف و محبوب کمپانی انیمیشن سازی دیزنی است. این اثر در ژانر کمدی و ماجراجویی است و نمرات بسیار خوبی از منتقدان و طرفداران دریافت کرده است. اگر به دنبال یک انیمیشن متفاوت هستید، توصیه می کنم انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات را دانلود کرده و تماشا کنید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

17 − دوازده =