صفحه اصلی > سینما : فیلم های مشابه موربیوس را تماشا کنید
ads

فیلم های مشابه موربیوس را تماشا کنید

فیلم های مشابه موربیوس را تماشا کنید

فیلم های مشابه موربیوس را تماشا کنید

به قول معروف ، چنانچه در ابتدا موفق نشدید ، به یکی از خانه های مارول وارد شوید. بعد از بازی جارد لتو در نقش جوکر در فیلم جوخه انتحار ، این بازیگر از کشتی DC پرید و او اکنون در حال بازی در نقش Morbius ، خون آشام زنده از دنیای مارول است.
این از لحاظ فنی بخشی از جهان سینمایی مارول نیست ، اما در آنجا پیوندهای عجیب و غریب بین آنها هنوز پاک نشده است ، که یکی از دلایل هیجان انگیز بودن این فیلم موربیوس است.

با این حال ، با توجه به پیش فرض عجیب و غریب ، چون این در مورد پزشکی است که پس از تلاش برای درمان بیماری خون نادر خود ، ناخواسته به یک خون آشام تبدیل می شود.

فروش چنین فیلم های در گیشه بسیار سخت میباشد صرف نظر از این مورد ، این دسته از فیلم هایی میباشند که هر سینپیلی را برای دیدن اتفاقات در آینده بایستی به تماشایی آن بنشیند.
1.Blade (1998)

فیلم های مشابه موربیوس را تماشا کنید

به نظر می رسد بسیاری از استودیوها برای ساختن یک فیلم دارای درجه R احتیاط می کنند ، زیرا آنها می ترسند که هیچ فروشی نداشته باشن.

با این حال ، دهه 1990 زمان بسیار متفاوتی بود و استودیوها کاملاً درک نکرده بودند که ویژگی های مارول چه امکان دارد. به همین دلیل ، طرفداران یک فیلم Blade با درجه R پذیرایی شدند. این فیلم شخصیتی را دنبال می کند که نقاط قوت خون آشام دارد و از آنها برای شکار خون آشام ها استفاده می کند.

اگرچه بعید به نظر می رسد که این اتفاق بیفتد ، بلید یکی از شخصیت هایی است که طرفداران آن را می خواهند به صورت کامئو ببینند.

اما همانطور که شخصیت Blade برای یک فیلم MCU در آینده انتخاب شده است ، کمی بیشتر احتمال دارد ، زیرا Mahershala Ali در حال راه اندازی مجدد شکارچی خون آشام را به تصویر می کشد.

2.Sherlock Holmes: A Game Of Shadows (2011) – Available On HBO Max

فیلم های مشابه موربیوس را تماشا کنید

جرد هریس یکی از آن بازیگرانی است که در بسیاری از فیلم ها ایفای نقش کرده است  و در سرتاسر بهترین سریال های خارجی می توان او را پیدا کرد ، حتی چنانچه توسط مخاطبان عام به سرعت شناخته نشود.

آموزش انتخاب بازیگر از زبان مارتین اسکورسیزی
بیشتر بخوانید

در فیلم موربیوس ، هریس نقش مربی شخصیت تیتراژ را بازی می کند ، این نوع نقشی است که او برای بازی در آن مشهور میباشد.

جرد هریس که چندین دهه بازیگر این چنین کارکترها بوده است ، بازی های بسیار خوبی را ارائه داده است ، اما بیشتر او را برای بازی در نقش برجسته جیمز موریارتی در Sherlock Holmes: A Game Of Shadows گای ریچی می شناسند.

بعد از فیلم اول ، یک بازی از سایه ها یک شوالیه تاریکی را به عهده گرفت ، با این که هولمز به سخت ترین دشمن خود برسد و در خارج از شرلوک BBC ، این بهترین تصویر روی صفحه از موریارتی است.

3.Lost River (2014) – Available To Rent On Vudu

فیلم های مشابه موربیوس را تماشا کنید

رایان گاسلینگ پس از فیلمبرداری دو فیلم با فیلمساز احشایی نیکلاس ویندینگ رفن ، فیلمی از خودش را به سبک کاملاً شبیه به درایو به اسم خدا می بخشد کارگردانی کرد. رودخانه گمشده از نظر بصری خیره کننده و کاملاً مبهم است ، دقیقاً مانند کارهای Refn.

نکته برجسته کل فیلم مت اسمیت است که در نقش Bully بازی می کند ، مردی که مطابق با نام او زندگی می کند و زیربنای جنایتکار شهر کوچک را اداره می کند.

او از نظر روبرو شدن با مشکلات روان پریش است و این کاملاً از نقش بازیگر به عنوان پزشک در دکتر کی فاصله دارد. در موربیوس ، اسمیت در نقش یک دوست از شخصیت های تیتراژ بازی می کند که از همان بیماری خون رنج می برد و ممکن است نقش او بسیار بزرگتر از آن باشد که طرفداران در واقع می دانند.

4.Blade Runner 2049 (2017)

فیلم های مشابه موربیوس را تماشا کنید

Blade Runner 2049 که دنباله ای است که می توان گفت بزرگترین فیلم فرقه ای در تمام دوران ها است ، یکی از بهترین فیلم های رایان گاسلینگ است ، اما گاسلینگ تنها بازیگری نیست که یک بازی عالی را ارائه می دهد.
در این فیلم ، جارد لتو در نقش مدیر عامل شرور شرکت والاس ، نیاندر والاس ، بازی می کند و درست مثل اکثر نقش های لتو ، این شخصیت معمولاً عجیب است ، زیرا او زمان زیادی را صرف نشستن در محفظه ای که توسط آب احاطه شده است می کند.

نقد فیلم آیلین | داستانی جذاب و تاریک
بیشتر بخوانید

با توجه به لحن تیره فیلم موربیوس و شخصیت منفی بودن شخصیت ، سال 2049 بهترین فیلم برای تماشاست تا ببینیم چگونه لتو می تواند خون آشام را به تصویر بکشد.

5.Dallas Buyers Club (2013)

فیلم های مشابه موربیوس را تماشا کنید

پس از آنکه برای برخی از انتخاب های اخیر فیلم خود بسیار بی تردید شد ، برای بینندگان آسان است که فراموش کنند که جارد لتو در واقع یک بازیگر برنده اسکار است. در سال 2013 ، لتو برای بازی در نقش ریون ، بیمار جنسیتی ایدز در باشگاه خریداران دالاس ، برنده بهترین بازیگر نقش مکمل شد.

فیلم که اکثر رده های بازیگری را در اسکار جابجا کرده است ، به دلیل اجراهای این فیلم بسیار قدرتمند است و یک دلیل وجود دارد که اکثر مخاطبان ، حتی ستارگانش ، آن را خیلی دوست دارند.

6. Zack Snyder’s Justice League (2021)

Zack Snyder’s Justice League

اگرچه جوخه خودکشی از نظر اقتصادی موفقیت آمیز نبود ، اما در سطح جهانی مورد تحسین قرار گرفت و طرفداران سریال در نمایش گنگستری مانند Leto’s از مشهورترین شرور فیلم در تمام دوران تقسیم شدند. با این حال ، با بازی Justice League Zack Snyder’s Justice League که به تازگی منتشر شده است ، یک نسخه چهار ساعته از فیلم 2017 با تعداد زیادی فیلم جدید ، این مجموعه در حقیقت Jared Leto’s Joker را بازخرید می کند. نگرش گانگستری کنار گذاشته شده و این یک گفتگوی فلسفی درخشان است که بین جوکر و بتمن رفت و برگشت می کند. و این مثال اصلی است که موربیوس می تواند بزرگ باشد ، تحت رهبری لتو.

7.2 Fast 2 Furious (2003)

2 Fast 2 Furious (2003)

پس از سالها بازی رومن پیرس در فیلم Fast & Furious ، سرانجام Tyrese Gibson در ملکی متفاوت به ایفای نقش پرداخت و به نظر می رسد که قسمت مهمی از فیلم باشد. این بازیگر نقش سایمون استرود ، نماینده اف بی آی را بازی می کند که در تلاش است موربیوس را شکار کند.

تصور اینکه گیبسون در یک نقش جدی تصور می شود سخت است ، زیرا او چنین مرد هیاهویی است و تا حدودی یک شوخی بر اساس کارش در فیلم Fast & Furious است. اما بینندگان هر وقت او روی صفحه هستند نمی توانند لبخند بزنند و بهترین نمونه آن در فیلم موفقیت آمیز او ، 2 سریع 2 خشمگین است ، زیرا همه چیز بلافاصله وقتی اولین بار معرفی می شود ، بسیار بزرگتر می شوند.

فیلم موربیوس
بیشتر بخوانید

گیبسون مسئول بسیاری از بهترین صحنه ها است ، چه در برخورد با گانگسترها و چه در هر فرصتی که بخواهد ریز ریز کردن های برایان را خراب کند. آوردن این نوع انرژی برای موربیوس ، که بسیار عبوس به نظر می رسد ، دقیقاً همان چیزی است که فیلم به آن نیاز دارد.

8.Suicide Squad (2016)

شاید جوخه انتحاری DCEU بسیار مهم باشد ، اما زیبایی فیلم بسیار جذاب است. این فیلم دارای فیلمبرداری رنگارنگ ، موسیقی متن انباشته شده و اولین تصویربرداری زنده از هارلی کوین است. اما بیشترین بحث درباره فیلم جوکر است ، که شبیه هیچ جوکر قبلی نیست. لتو شخصیت را به عنوان یک گانگستر پر زرق و برق بازی می کند. او با یک لامبورگینی صورتی رنگ رانندگی می کند ، در کلوپ های شبانه دور می زند و در خال کوبی ها پوشانده شده است. گرچه قطبی بود ، اما حداقل شبیه هیچ جوکر قبلی نبود.

9.Spider-Man: Homecoming (2017)

با توجه به اینکه Morbius در اصل شخصیت شرور مرد عنکبوتی در کتابهای مصور است ، ارزش دیدن اولین فیلم راه اندازی مجدد را دارد ، فقط اگر ببینید که در آینده موربیوس چه کسی می تواند در مقابل او قرار بگیرد.

نه تنها این بلکه مایکل کیتون ، بازیگر کرکس در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ، در فیلم خون آشام نیز حضور خواهد داشت. و اگرچه اعلام نشده است که نقش کیتون چه خواهد بود ، اما به شدت شایعه می شود که همان نقشی است که او در بازگشت به خانه بازی کرده است ، به خصوص با توجه به اینکه هنوز نام شخصیت او فاش نشده است.

10.Venom (2018)

سونی تأیید کرده است که هر دو سری Venom و Morbius در یک جهان قرار گرفته اند ، که با توجه به اینکه هر دو منفی مرد عنکبوتی هستند و این روزها همه چیز همیشه به یک جهان بزرگ گره خورده است ، کاملاً تعجب آور نیست. تقاطع میان دو آنتاگونیست اجتناب ناپذیر به نظر می رسد ، خواه در مقابل یکدیگر قرار بگیرند و یا در کنار هم قرار بگیرند تا در برابر یک نیروی بزرگتر قرار بگیرند. و از آنجا که Venom یک جانور زشت است که به معنای واقعی کلمه سر مردم را گاز می گیرد و Morbius یک خون آشام با یک بیماری نادر خون است ، یک تیم بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

فیلم خاطرات قتل
بیشتر بخوانید

مطلب فیلم های مشابه موربیوس را تماشا کنید به پایان رسید با مجله هنری بامدادی ها همراه باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نوزده + 6 =