صفحه اصلی > سینما : فیلم تام کلنسی بدون پشیمانی
ads

فیلم تام کلنسی بدون پشیمانی

فیلم تام کلنسی بدون پشیمانی

نقد فیلم تام کلنسی بدون پشیمانی

فیلم تام کلنسی بدون پشیمانی آمازون به قدری غیرقابل توصیف است که من فقط می توانم نمادی را که پرنس قبلاً استفاده کرده است تایپ کنم و به عنوان یک خلاصه داستان معتبر بگوییم. اصل فیلم آسان است: عصبانی Navy SEAL به دنبال انتقام گیری است پس از همسر باردار خود که به طرز وحشیانه ای  مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. این سردرگمی در پاسخ به سوالاتی که چرا او کشته شد ، چه کسی این کار را انجام داده و چه ارتباطی با دولت ایالات متحده دارد ، ایجاد می شود. این یکی از آن فیلم های فوق العاده پیچیده تئوری توطئه است که هیچ منطقی ندارد و شما به سادگی از سوالات دست می کشید. ناجیان درست در زمان مناسب به طور غیر قابل توضیح ظاهر می شوند. مردم تنها به خاطر گمراه کردن ما شرور می شوند. هیچ توسعه شخصیت وجود ندارد ، بسیاری از وضعیت های میهن دوستانه وجود دارد ، و شخصیت شرور سخنرانی می کند که باید قبل از اینکه بازیگر سیاه پوست را به عنوان گیرنده خود بنویسند ، نوشته شده باشد. علی رغم شلیک های بی پایان و منفجر شدن بسیاری از گریه ها ، اکثر سکانس های عمل قادر به سرعت بخشیدن به نبض نیستند.

فیلم تام کلنسی بدون پشیمانی

برای کمک به دنبال نام موجود در عنوان نباشید – این فیلم فقط فاجعه خانوادگی شخصیت وی و عنوان را برطرف می کند. فیلمنامه تیلور شریدان و ویل استاپلز داستان کاملاً متفاوتی از پارچه کامل است. طبق ویکی پدیا ، این مجموعه اسپین آف سریال محبوب جک رایان است و برخی از گزینه های شخصیت اصلی جان کلارک شامل کیانو ریوز ، گری سینیز و تام هاردی است. در اینجا ، کلارک مجدداً به جک کلی تبدیل شده و توسط مایکل بی جوردن بازی می شود ، یک بازیگر خوب که می تواند با مهارت بالا درام و اکشن را بازی کند. او مورد آخر را بدست می آورد ، که ممکن است توضیح دهد که چرا او می خواست این قسمت را بازی کند. با این حال ، کلی یک ماشین کشتار تک بعدی است که فرصت های کمی به او داده می شود تا عصبانیت خود را از بین ببرد و از سرنوشت خود بازجویی کند.

نقد فیلم پیش از نیمه شب | فیلم Before Midnight
بیشتر بخوانید

در یک لحظه ، جوردن پس از قتل همسرش پم (لورن لندن) به خانه اش نفوذ می کند ، به زمین فرو می رود و از شدت زوزه زوزه می کشد. این یک لحظه خام است که باعث می شود یک نوحه گویی شود که ما اصلا نمی توانیم او را بشناسیم. هیچ اقدامی از جانب جردن نمی تواند پام را به وجود آورد ، مگر دستگاه مكرر بیش از حد زن محكوم به مرگ كه مرگ یا نقض آن آتش زیر مردی را كه دوست داشت روشن می كند. قبل از اینکه به طور خشن فرستاده شود ، کمتر از پنج دقیقه وقت نمایش دارد. لندن به قدری جذاب است که شیوه بدبینانه استفاده از او مرزهای توهین آمیز است. سکانسی فانتزی نزدیک به مرگ که او در آن ظاهر می شود ، او را به کلیشه ای محصور در جعلی فاحش تبدیل می کند که هرگونه قدرت احساسی فیلم را از او می گیرد.

” فیلم تام کلنسی بدون پشیمانی ” با ناوگان دریایی به سرپرستی افسر برتر کلی ، کارن گریر (جودی ترنر-اسمیت) در تلاش برای انجام یک مأموریت نجات که در جهت کلی حرکت می کند ، پیش از این در مورد این موضوع کوتاه نشده است. کلی نگاه خیره کننده به رابرت ریتر (جیمی بل) را می کند ، و این برای آخرین بار نیست. بلافاصله پس از آن ، چندین نفر از تیم کلی در اعدامهای دسته دسته یا قتل های عمدی به قتل رسیدند. بدجنس بودن ، بچه های بد خانواده کلی را نیز بیرون می کشند. کلی سه نفر از چهار قاتل را میکشد ، اما قبل از اینکه بتواند چهارم را تمام کند ، از زخم گلوله خود خارج شد. او از گریر بیدار می شود و به او می گوید كه كلی ، وزیر سیا (گای پیرس) قصد پیگیری عدالت برای پم را ندارد. وی خسارت وثیقه ای بود ، تلافی مأموریت قبلی SEALs که منجر به کشته شدن چندین مأمور روسی شد. یا چیزی شبیه به آن.

البته ، تصمیم کلی بسیار خشمگین برانگیز شد ، و او را به ماموریت انتقام جویی فرستاد و او را با چندین سوال و پارانویای شدید آشفته کرد. آیا ریتر که مرتباً مورد تمسخر قرار می گیرد بخشی از این پوشش / توطئه است؟ و آن قاتل چهارم کجا بدون هیچ اثری ناپدید شد؟ کلی با توجه به نکته ای از Greer ، مسیر دستیابی به فرودگاه دالس را دنبال می کند. خشونت ناشی از آن بسیار مضحک است (آتش سوزی بنزین ، وسایل نقلیه بدون استخوان ، شکنجه با گلوله) به طوری که متعجب می شوید کلی جهنم را همراه با معادنش منفجر نمی کند. در عوض ، او را به زندان فرستادند جایی که او توسط روسهای کینه توز محاصره شده است و مجبور است یک بالاتنه را به ما نشان دهد که آدونیس را شرمنده کند. مایکل بی. جوردن در حالی که بدون پیراهن ژست می گیرد آماده می شود تا با بسیاری از بدخواهان مبارزه کند ، تنها خوشی است که از “بدون پشیمانی” دریافت خواهید کرد.

فیلم بالا رو نگاه نکن | بازیگران | تاریخ پخش | داستان فیلم بالا رو نگاه نکن
بیشتر بخوانید

تهیه گزارش گزارش کلی به یک زن سرسخت سخت یک مفهوم جذاب برای چنین کنشگر دیگری است. این فیلم از این نظر چیز مهمی نیست ، اما در مورد داشتن دو نقش اول سیاه در یک فیلم نظامی بسیار تفسیر می کند. “ما برای کشوری جنگیدیم که ما را دوست نداشته باشد” ، یکی از خطهای گفتگو است که مانند یک مخاطب برای مخاطبان سفید پوست که نیاز به اقناع میهن پرستی دارند می تواند در یک بسته سیاه وجود داشته باشد. این حقیقت سزاوار چیزی بیشتر از گفتگوی لب لب است. حتی بدتر ، وقتی شرور به کلی می گوید آمریکایی ها فقط به این دلیل که دشمن خارجی برای نفرت ندارند ، علیه همدیگر روی می آورند ، این یک بهانه کاملا احمقانه است که به یک رنگین پوست بفروشید. نژادپرستی و نفرت حزبی وجود دارد زیرا آمریکایی ها خسته شده اند؟ یه چیزی شبیه اون.

بعد از این اوج گیری های بی معنی و ناخوشایند با مرگ های جعلی و عدالت به نام زنی که ما به سختی با او ملاقات کردیم ، چه برسد به اینکه بدانیم ، ” فیلم تام کلنسی بدون پشیمانی ” عصبی است که با اعتبارهای میانی به همان نسبت ناهماهنگ ، به سبک نیک فیوری به پایان می رسد سکانسی که دنباله ای را تنظیم می کند ، نمی توانم تصور کنم بینندگان در مورد تماشای دیدن بسیار لعنتی کنند. من خیلی خوشحال شدم که فیلم تمام شده بود و تقریباً قبل از ظهور این صحنه ، نمایشگر را خاموش کردم ، بنابراین این هشدار خود را در مورد وجود آن در نظر بگیرید. علاوه بر یک سکانس خوب زیر آب که توسط فیلیپ روسلوت ساخته شده است ، توصیه خیلی کمی برای این فیلم است. اما اگر واقعاً نیاز دارید که مایکل بی جردن در حال مبارزه با روس ها است ، فقط فیلم Creed 3 را تماشا کنید.

تاریخ پخش فیلم تام کلنسی بدون پشیمانی روز جمعه ، 30 آوریل در Amazon Prime.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

14 + چهارده =