صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : تولید و فروش پروفیل مبلی
ads

تولید و فروش پروفیل مبلی

ورق شیروانی اصفهان

چکیده : تولید و فروش ورق و پروفیل سبک اصفهان

لوله و پروفیل اصفهان

 لوله و پروفیل سبک آهنی که از ورق های نازک تر از 2 میلی متر (معمولاً از 0.6 میلی متر تا 1.8 میلی متر) در اصفهان تولید می شود، لوله و پروفیل مبلی صنعتی سبک است. این پروفیل ها تنوع بسیار زیادی در طول، عرض و ضخامت دارند و به دلیل وزن کم و قیمت ارزان به پروفیل مبلی سبک معروف شده اند.

تولید فروش و مصرف لوله و پروفیل مبلی صنعتی در اصفهان

لوله و پروفیل مبلی صنعتی سبک در صنایع مختلفی از جمله مبلمان، خودروسازی، لوازم خانگی، اگزوز، کانکس، کانتینر و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های مهم لوله و پروفیل مبلی صنعتی سبک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وزن کم پروفیل

قیمت ارزان

استحکام خوب

قابلیت فرم پذیری

قابلیت آبکاری

لوله مبلی و پروفیل سبک

این نوع از پروفیل دو نوع گرد و چهارگوش تولید می شود. لوله مبلی گرد معمولاً از ورق های روغنی تولید می شود و سطح آن صاف و صیقلی است. لوله مبلی چهارگوش معمولاً از ورق های سیاه یا ورق گالوانیزه تولید می شود و سطح آن به صورت روکش دار یا بدون روکش بوده، جهت خرید اینترنتی ورق و دریافت قیمت ورق گالوانیزه در اصفهان از وبسایت رسمی شرکت راهنمایی بیشتر بگیرید.

ورق شیروانی اصفهان

لوله مبلی و پروفیل قوطی سبک

لوله مبلی صنعتی سبک در ضخامت های مختلف از 0.6 میلی متر تا 25 میلی متر تولید می شود. هرچه ضخامت لوله بیشتر باشد، استحکام آن نیز قطعا بیشتر می شود.

تولید لوله و پروفیل مبلی صنعتی سبک در اصفهان

لوله مبلی صنعتی سبک در طول های مختلف از 1 متر تا 12 متر تولید می شود. طول لوله مبلی معمولاً با توجه به نیاز مشتری تعیین می شود.

لوله مبلی صنعتی سبک در انواع مختلف از جمله لوله مبلی ساده، لوله مبلی گالوانیزه، لوله مبلی رنگی و غیره تولید می شود.

ورق شیروانی اصفهان

کاربردهای لوله و پروفیل مبلی صنعتی

لوله مبلی صنعتی سبک یکی از پرکاربردترین انواع لوله و پروفیل آهنی است. این لوله ها به دلیل وزن کم، قیمت ارزان و استحکام خوب، در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارند.

مراحل تعویض لولا فریم لس
بیشتر بخوانید
موارد مصرف پروفیل مبلی

موارد مصرف پروفیل مبلی صنعتی سبک در صنایع مختلف به شرح زیر است:

صنعت مبلمان: پروفیل مبلی صنعتی سبک به دلیل وزن کم و استحکام خوب، یکی از پرکاربردترین مواد در ساخت مبلمان است. از این پروفیل ها برای ساخت پایه های مبل، اسکلت مبل، دسته های مبل، پشتی مبل و غیره استفاده می شود.

صنعت خودروسازی: پروفیل مبلی صنعتی سبک در ساخت برخی از قطعات خودرو از جمله بدنه خودرو، شاسی خودرو، صندلی خودرو و غیره کاربرد دارد.

صنعت لوازم خانگی: پروفیل مبلی صنعتی سبک در ساخت برخی از لوازم خانگی از جمله یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره کاربرد دارد.

صنعت اگزوز: پروفیل مبلی صنعتی سبک در ساخت برخی از قطعات اگزوز از جمله لوله های اگزوز، پایه های اگزوز و غیره کاربرد دارد.

صنعت کانکس و کانتینر: پروفیل مبلی صنعتی سبک در ساخت کانکس و کانتینر کاربرد دارد.

علاوه بر موارد ذکر شده، پروفیل مبلی صنعتی سبک در صنایع دیگری مانند صنایع ساختمانی، صنایع تبلیغاتی و غیره نیز کاربرد دارد.

کاربردهای خاص پروفیل مبلی صنعتی

ساخت نرده های پله: پروفیل مبلی صنعتی سبک به دلیل وزن کم و استحکام خوب، یکی از گزینه های مناسب برای ساخت نرده های پله است.

ساخت سازه های سبک: پروفیل مبلی صنعتی سبک به دلیل وزن کم، یکی از گزینه های مناسب برای ساخت سازه های سبک مانند سازه های پیش ساخته، سازه های فلزی و غیره است.

ساخت تابلوهای تبلیغاتی: پروفیل مبلی صنعتی سبک به دلیل قابلیت فرم پذیری، یکی از گزینه های مناسب برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی است.

با توجه به موارد ذکر شده، پروفیل مبلی صنعتی سبک یک محصول با کاربردهای فراوان است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

پروفیل مبلی صنعتی سبک در صنعت تولید حفاظ و جوشکاری

 پروفیل مبلی صنعتی سبک در صنعت تولید حفاظ و جوشکاری پنجره ها مصرف دارد. این پروفیل ها به دلیل وزن کم، استحکام خوب و قابلیت فرم پذیری، یکی از گزینه های مناسب برای ساخت حفاظ و جوشکاری پنجره ها هستند.

 صنعت تولید حفاظ از پروفیل مبلی صنعتی سبک

برای ساخت انواع حفاظ های خانگی، صنعتی و شهری، از این نوع پروفیل استفاده می شود. از جمله کاربردهای پروفیل مبلی صنعتی سبک در صنعت تولید حفاظ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک طبیعی بگیریم؟
بیشتر بخوانید

ساخت حفاظ های دیواری

ساخت حفاظ های پنجره ای

ساخت حفاظ های نرده ای

ساخت حفاظ های درب

در صنعت جوشکاری پنجره ها، از پروفیل مبلی صنعتی سبک برای ساخت انواع پنجره های فلزی استفاده می شود. از جمله کاربردهای پروفیل مبلی صنعتی سبک در صنعت جوشکاری پنجره ها،پروفیل مبلی صنعتی سبک یک محصول با کاربردهای فراوان است که در صنعت تولید حفاظ و جوشکاری پنجره ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از پروفیل مبلی صنعتی سبک در صنعت تولید حفاظ و جوشکاری

وزن کم: پروفیل مبلی صنعتی سبک وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل و نصب است.

استحکام خوب: پروفیل مبلی صنعتی سبک استحکام خوبی دارد و می تواند وزن و فشار زیادی را تحمل کند.

قابلیت فرم پذیری: پروفیل مبلی صنعتی سبک قابلیت فرم پذیری بالایی دارد و می تواند به اشکال مختلف شکل داده شود.

قیمت مناسب: پروفیل مبلی صنعتی سبک قیمت مناسبی دارد و مقرون به صرفه است.

 در سال های اخیر، آگاهی از مزایای پروفیل مبلی صنعتی سبک در حال افزایش است. بسیاری از جوشکاران در حال آشنایی با این پروفیل ها هستند و از مزایای آنها بهره مند می شوند.

 برخی از مزایای استفاده از پروفیل مبلی صنعتی سبک برای جوشکاران

سهولت در جوشکاری: پروفیل مبلی صنعتی سبک به دلیل وزن کم و استحکام خوب، به راحتی جوشکاری می شود.

کاهش زمان و هزینه جوشکاری: استفاده از پروفیل مبلی صنعتی سبک می تواند زمان و هزینه جوشکاری را کاهش دهد.

بهبود کیفیت جوش: استفاده از پروفیل مبلی صنعتی سبک می تواند کیفیت جوش را بهبود بخشد.

با توجه به مزایای ذکر شده، انتظار می رود که استفاده از پروفیل مبلی صنعتی سبک در بین جوشکاران در سال های آینده افزایش یابد.

قیمت پروفیل مبلی صنعتی سبک نسبت به پروفیل معمولی

قیمت پروفیل مبلی صنعتی سبک نسبت به پروفیل معمولی به عوامل مختلفی مانند نوع پروفیل، ضخامت پروفیل، طول پروفیل و نوع پوشش پروفیل بستگی دارد.

در حالت کلی، قیمت پروفیل مبلی صنعتی سبک نسبت به پروفیل معمولی حدود 20 تا 30 درصد ارزان تر است. این امر به دلیل استفاده از ورق های نازک تر در ساخت پروفیل مبلی صنعتی سبک است.

استفاده آنتی بیوتیک قبل از درمان ریشه دندان با دکتر نفیسه امامی
بیشتر بخوانید

به عنوان مثال، قیمت پروفیل مبلی صنعتی سبک با ضخامت 1 میلی متر و طول 6 متر حدود 41200 تومان است. قیمت پروفیل معمولی با ضخامت 1 میلی متر و طول 6 متر حدود 51300 تومان است.

البته، در برخی موارد، قیمت پروفیل مبلی صنعتی سبک ممکن است کمی بیشتر از پروفیل معمولی باشد. این امر به دلیل عواملی مانند افزایش قیمت ورق آهن یا افزایش هزینه های تولید پروفیل مبلی صنعتی سبک است.

منبع :  www.galvanize-isfahan.ir/canister/

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

ده + 8 =