صفحه اصلی > کسب و کار : بیمه ایران استعلام، تمدید و خرید با بهترین قیمت
ads

بیمه ایران استعلام، تمدید و خرید با بهترین قیمت

1b6f0467 97e1 4bf9 8fab d7f64b8dabb3

396b022a 55d7 462a 8b4f e44cdbf62558

بیمه ایران استعلام، تمدید و خرید با بهترین قیمت

بیمه نه یک انتخاب اختیاری بلکه یکی از ضروریات زندگی است. شما با انتخاب یک بیمه خوب و بیمه کردن اموال یا جان خود در هنگام بروز اتفاقات می‌توانید خسارات را تا جای ممکن جبران کرده و شرایط را به قبل از حادثه برگردانید.

احتمالا در بین این همه شرکت بیمه‌ای یکی از دغدغه‌های شما انتخاب یک بیمه‌گر قابل اعتماد است که پوشش بالایی داشته و در انجام به تعهدات خود سابقه‌ی خوبی داشته باشد. بیمه ایران به عنوان قدیمی‌ترین شرکت بیمه‌ای ایرانی در کشور یکی از گزینه‌های مناسب برای بیمه‌ی مدنظرتان است.

این شرکت انواع پوشش بیمه‌ای را ارائه کرده و با داشتن دفاتر نمایندگی بالا فرایند دریافت خسارت را برای شما آسان می‌کند. شما می‌توانید انواع پوشش بیمه‌ای شرکت بیمه ایران و همچنین این شرکت را با دیگر بیمه‌گران، در راهنمای بیمه مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید بهترین بیمه‌نامه با مناسب‌ترین قیمت کنید.

بیمه ایران که می‌توان از آن به عنوان مادر صنعت بیمه در ایران نام برد، در سال 1314 به عنوان اولین شرکت بیمه‌ای ایرانی و دولتی در داخل ایران تاسیس شد. این شرکت بیمه از سال تاسیس خود تا به کنون فعالیت خود را در رشته‌های بیمه‌ای مختلف گسترش داده است و امروزه به عنوان یک شرکت بیمه‌ای محبوب و معتبر نه تنها در ایران بلکه در خارج از ایران و خاورمیانه و آسیا نیز شناخته می‌شود.

7f69ef3b 9b7a 449e a9fc 808e437d50a2

خدمات بیمه ایران

بیمه ایران انواع بیمه‌نامه را با پشتیبانی کامل ارائه می‌دهد. انواع پوشش‌های بیمه‌ای بیمه ایران عبارتند از:

1- بیمه آتش‌سوزی

بیمه آتش‌سوزی، یکی از انواع بیمه اموال است که پوشش اصلی آن شامل جبران خساراتی است که بر اثر صاعقه، انفجار و یا آتش‌سوزی به وجود می‌آیند. همچنین می‌توان با خرید پوشش‌های تکمیلی از جمله زلزله، بلایای طبیعی و … گستره‌ی پوشش بیمه آتش‌سوزی برای جبران خسارات را گسترش داد. انواع بیمه آتش‌سوزی بیمه ایران به این دسته‌بندی تقسیم می‌شوند:

– بیمه‌های آتش‌سوزی مراکز صنعتی

– بیمه‌های آتش‌سوزی مراکز غیرصنعتی

– بیمه‌های آتش‌سوزی واحد مسکونی

– بیمه آتش‌سوزی انبار

2- بیمه وسایل نقلیه

بیمه وسایل نقلیه یکی دیگر از طرح‌های بیمه‌ای قابل ارائه بیمه ایران است. در بیمه وسایل نقلیه، وسایل نقلیه تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. این پوشش بیمه‌ای نیز شامل پوشش اصلی و پوشش تکمیلی می‌شود. انواع بیمه وسایل نقلیه به این موارد تقسیم می‌شوند:

کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه راه بیندازید!
بیشتر بخوانید

– بیمه بدنه اتومبیل

– بیمه شخص ثالث

– موتورسیکلت

3- بیمه اشخاص

بیمه اشخاص یکی دیگر از طرح‌های بیمه‌ای ارائه‌شده توسط بیمه ایران است. در این نوع بیمه اشخاص می‌توانند خود را بیمه کنند. در این پوشش بیمه‌ای که شامل پوشش اصلی و تکمیلی می‌شود، خساراتی همچون دیه فوت، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی به بیمه‌گذاران پرداخت می‌شود.

بیمه اشخاص به این موارد تقسیم می‌شود:

– بیمه حوادث

– بیمه مسافرتی

– درمان تکمیلی

– بیمه عمر

4- بیمه کشتی، هواپیما و حمل کالا

بیمه‌ کشتی، هواپیما و حمل کالا از اولین بیمه‌هایی هستند که ضرورت وجود آن حس شده و به وجود آمدند. هر کدام از این موارد جزئیات و پوشش‌های مرتبط به خود را دارند. انواع این بیمه عبارتند از:

– بیمه کشتی و شناور

– بیمه هواپیما

– بیمه پول

– بیمه حمل و نقل کالا

5- بیمه مسئولیت

بیمه‌ مسئولیت در واقع پوشش بیمه‌ای برای مسئولیتی است که بیمه‌گذار در برابر اشخاص ثالث دارد. اگر ناشی از خطا و کوتاهی بیمه‌گذار خسارتی به شخص ثالث وارد شود، بیمه‌گر تا سقف تعهدات تعیین‌شده این خسارت را پرداخت می‌کند. انواع بیمه مسئولیت شامل این موارد می‌شود:

– بیمه مسئولیت مدنی

– بیمه مسئولیت حرفه‌ای

6- بیمه مهندسی (در حال احداث، بهره‌برداری)

بیمه مهندسی، پوشش بیمه‌ای برای اتفاقاتی است که در پروژه‌های مهندسی رخ می‌دهد.

7- بیمه‌های انرژی (ساحلی – فراساحلی)

بیمه‌های انرژی (ساحلی – فراساحلی) درواقع برای فعالیت‌های مرتبط به اکتشاف گاز، نفت و مواردی از این قبیل صادر می‌شوند.

1b6f0467 97e1 4bf9 8fab d7f64b8dabb3

چرا باید بیمه ایران را بخریم؟

شما اگر به کمک راهنمای بیمه، بیمه ایران را با دیگر بیمه‌ها مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که چرا بیمه ایران انتخاب مناسبی است. به طور کلی اگر بخواهیم به مزایای بیمه ایران اشاره کنیم، این مزایا شامل این موارد می‌شوند:

– بیمه ایران در تمامی رشته‌های بیمه‌ای، پوشش ارائه می‌دهد.

– رتبه 1 از لحاظ سطح توانگری مالی دارد.

– به خاطر رسیدگی دقیق و سریع به شکایت بیمه‌گذاران و همچنین تعهدمندی بالا یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای است.

– دفاتر نمایندگی متعددی در سراسر ایران دارد و در نتیجه دسترسی به آن راحت است.

– امکان پرداخت اقساطی برای بیمه‌های ایران وجود دارد.

تکنیک قاب بندی در فروش
بیشتر بخوانید

مراکز طرف قرارداد بیمه ایران

بیمه ایران با مراکز مختلف قرارداد همکاری عقد می‌کند. برای بررسی مراکز طرف قرارداد با بیمه ایران می‌توانید به قسمت گفتگوی وبسایت رفته و از کارشناسان راهنمای بیمه، مشورت دریافت کنید.

بیمه ایران با مراکز مختلفی همکاری می‌کند.

خرید بیمه ایران

بیمه ایران خدمات خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به بیمه‌گذاران ارائه می‌دهد. با توجه به چالش‌هایی که خرید حضوری دارد، راهنمای بیمه امکانی را برای بیمه‌گذاران فراهم کرده است که چه برای خرید یا تمدید بیمه‌نامه خود وچه برای استعلام بیمه ایران یا دریافت خسارت از بیمه ایران بتوانند در کمترین زمان ممکن فعالیت مد نظر خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

17 − شش =