صفحه اصلی > ورزش و بازی : بررسی و نقد بازی Moving Out 2
ads

بررسی و نقد بازی Moving Out 2

بازی Moving Out 2

بررسی بازی Moving Out 2

اگر تیم 17 دنیای آشپزی را برای بازیکنان متحول کند و آنها را با کمدی به نام Overcooked آشنا کند. او اکنون با کمک یک گروه بازی، موضوع جابجایی مبلمان را به منبعی برای بازی خلاقانه تبدیل خواهد کرد. Movement 2 ادامه نسخه موفق قبلی است و داستان تیم حرکتی به نام F.A.R.T (حتما سعی کنید نقاط بین حروف را بخوانید!) را روایت می کند که احمق ترین و در عین حال با استعدادترین تیم حرکتی روی زمین هستند.

آیا بازی Moving Out 2 می تواند موفقیت قسمت اول را تکرار کند؟ من نمی خواهم منتظر شما باشم، اما مطمئنا! و با بامدادی ها همراه باشید تا بدانید چرا The Move 2 دنباله خوبی است و از نسخه قبلی پیشی می گیرد.

بررسی بازی Moving Out 2

بازی Moving Out 2 یک بازی کمدی و سرگرم کننده و البته گهگاهی است. این هشدار خاص باید با صدای بلند و واضح اعلام شود که شخصاً به این بازی نزدیک نشوید. بازی Moving out 2 هرگز برای یک تجربه تک نفره ساخته نشده است و برای لذت بردن از گیم پلی دیوانه وار آن باید حداقل دو نفر داشته باشید و البته اگر این تعداد به سه تا چهار نفر افزایش یابد; لذت شما از بازی ده برابر خواهد بود.

در بازی Moving Out 2 شما یک تیم جابجایی هستید و به خانه های مردم می روید و وسایل را جابجا می کنید. برخی از وسایل سبک هستند و یک نفر می توانند آن را حمل کنند و برخی از وسایل سنگین هستند و برای جابجایی نیاز به شریک زندگی دارند. شما باید وسایل را به درستی در کامیون قرار دهید، زیرا می توانید به انتهای مرحله برسید و متوجه شوید که دو تخت برای شما باقی مانده و جایی در کامیون ندارید!

فرآیندی که هنگام جابجایی اشیا طی می کنید با فرآیندی که هنگام اسباب کشی به آن فکر می کنید کاملاً متفاوت است. اینجا همه چیز دیوانه می شود و گروه اسباب کشی مسئولیتی در قبال امنیت اثاثیه و خانه ندارد! همه وسایل برقی را از برق بکشید و آن کابل مزاحم را بکشید تا در خانه شما گیر کند.

یا می توانید در و پنجره اتاق را بشکنید و از آنجا تخت را رد کنید. همچنین می توانید اشیاء کوچکتری مانند توپ بسکتبال را از بالکن برای امتیاز به داخل کامیون پرتاب کنید. می توانید از وسایل نزدیک برای سهولت حمل و نقل استفاده کنید، به عنوان مثال، یک چتر باز در حیاط می تواند جایی باشد که می توانید وسایل را روی آن بیندازید و مطمئن شوید که دوباره به داخل کامیون پرتاب می شود. !

نقد و بررسی بازی Dying Light
بیشتر بخوانید

یک اتفاق جالب در قسمت دوم استفاده از روند جهانی موازی بود. جهان های موازی یا چندجهانی خودمان موضوعی است که این روزها همه جا درباره آن صحبت می شود و در هر فرنچایزی که فکرش را بکنید پاهایش را باز کرده است. در بازی Moving Out 2 ، سازندگان داستان خود را با دنیایی موازی پیوند زدند و کاری کردند که بازی مراحل جذاب‌تر و خلاقیت بیشتری در بازی داشته باشد.

جهان های دیگر، از جمله دنیای آینده سیاره، دنیایی که در ابرها راه می رود، دنیای حیوانات و غیره را کاوش کنید. در صورت بازدید با دستگاه ها، چیدمان ها و معماری های فوق العاده زیادی روبرو می شوید که حاصل این تیم خلاق است. طراحی مراحل بازی تمامی مراحل بازی منحصر به فرد هستند و با توجه به چالش های موجود در هر مرحله، ارزش تکرار بسیار بالاست.

بررسی بازی Moving Out 2

همکاری مهمترین اصل در بازی است که باید از آن پیروی کنید. وسایل حرکتی نیازمند همکاری قوی دو نفره است که هرگز در بازی وجود ندارد و به تدریج بین دو بازیکن ساخته می شود. در ابتدای بازی نمی دانید به کدام سمت بروید، برای جابجایی تخت چه کاری باید انجام دهید، اما مطمئن باشید در وسط بازی بدون صحبت با هم وسایل را جابه جا خواهید کرد.

بخشی در بازی وجود دارد که مبلمان برای جابجایی طراحی نشده و یک سری سطوح چالش برانگیز در آن طراحی شده است که عملاً یک تمرین بازی خلاقانه از بازی است. در حین بازی Moving Out 2 ، تکمیل این مراحل و حرفه ای تر شدن در اسباب کشی ضروری است.

بازی نه تنها شما را ملزم به جابجایی اثاثیه می کند، بلکه گاهی اوقات باید کارهای دیگری نیز انجام دهید. در مرحله ای از آشپزی، آخرین کاری که انجام می دهید این است که آشپزی را بیش از حد بپزید. گاهی اوقات چالش ها آنقدر زیاد هستند و شما آنقدر درگیری دارید که آخرین چیزی که به ذهنتان می رسد حرکت دادن چیزها است. ممکن است مجبور شوید چندین دقیقه را صرف انجام یک سری اقدامات دیگر کنید تا در نهایت یک توالت کثیف را جابجا کنید. همه اینها بخشی از سرگرمی بازی است و می تواند آنقدر مضحک باشد که به جای بازی، متوجه شوید که روی زمین می چرخید!

نقد و بررسی بازی IXION | نجات بشریت
بیشتر بخوانید

کنترل بازی به روشی بسیار ساده طراحی شده است تا بتوانید با کنترلی روان و روان از بازی چالش برانگیز لذت ببرید. گرافیک بازی به شدت یادآور یکی دیگر از بازی های محبوب این ناشر است که Overcooked است و تقریبا یک بازی کپی پیست از همین بازی است. در واقع، می توان ادعا کرد که بازی Moving Out 2 نسخه کمدی تری از Overcooked است و هر دو آنقدر در زمین خوب کار می کنند که نمی توان گفت کدام یک بهتر است.

Going Outside 2 یک کتاب درسی برای سازندگان بازی است تا بتوانند با تخیل جذابی که دارند ایده های جالب تری ارائه دهند و به تکرار موفقیت خود راضی نشوند. تیم سازنده بازی موفق شد همان فرمول برنده قبلی را خلق کند و علاقه بیشتری نسبت به قبل نشان دهد.

مفهوم دنیای موازی یکی از آن ایده های کسل کننده و تکراری در دنیای سرگرمی های امروزی است که به بهترین شکل و دلیل موجهی در بازی Moving Out 2 پیاده سازی شده و بازیکنان را به دنیای دیوانه وار می برد. طراحی هوشمند. بازی برای کسانی که چالش دوست دارند سرگرم کننده است و به عنوان یک فعالیت خانوادگی می توان با کمک حالت Help یک بازی ساده ساخت تا کل بازی سرگرم کننده باشد.

بازی Moving out 2 یکی از سرگرم کننده ترین و لذت بخش ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. قسمت داستانی بازی تماما تنوع و خلاقیت است و داستان اخلاقی بازی می تواند رضایت بخش به نظر برسد. این بازی از آن دسته عناوینی است که در هر گروهی می توان از آن برای شکستن یخ استفاده کرد و مطمئن باشید که از تجربه گروهی پشیمان نخواهید شد.

بازی Moving Out 2

به اختصار…

Moving Out 2 یک بازی منحصر به فرد است که واقعا سرگرم کننده است و ارزش تجربه گروهی را دارد. در این بازی شما باید مبلمان را به دیوانه وارترین شکل ممکن جابجا کنید و طراحی صحنه منحصر به فرد و چالش های قابل اجرا در هر مرحله باعث شده تا بازی به شدت تکرار شود و هرگز خسته کننده نشود.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

ده − نه =