صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد از یوتیوب
ads

کسب درآمد از یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب : ستارگان یوتیوب امروزه افراد مشهور خودساخته هستند – افرادی که با ایجاد محتوایی با هدف آموزش ، سرگرمی ، مرور و عالی بودن در اینترنت ، مخاطب خود را به دست آورده اند.بیشتر این افراد مشهور با موبایل خود همان کاری را انجام می دهند که شما فکر میکنید فقط باید دوربین عکاسی باشه تا جنبشی ایجاد کنید برای تولید اتفاقات خاص و حضور پیدا کردن در مقابل مخاطبان.

ممکن است کسب درآمد از یوتیوب دلیل اصلی شما برای راه اندازی یک کانال YouTube نباشد ، ولی وقتی می دانید تعداد آنها زیاد است ، فرصت های کسب درآمد یک غافلگیر کننده است. همچنین می توانید راهنمای ما را در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین بررسی کنید.

چگونه از YouTube درآمد کسب می کنید؟

اول اینکه ، کانال های YouTube حتی اگر میلیون ها مشترک نداشته باشند ، می توانند از آنها کسب درآمد کنند. پتانسیل درآمد شما فقط توسط تعداد مشترکین و بازدیدهای شما تعیین نمی شود ، بلکه همچنین براساس میزان تعامل شما ایجاد می شود ، طرحی که برای آن تهیه می کنید و کانال های درآمدی که در آن کاوش می کنید. این بدان معنا نیست که تعداد مشترکان مهم نیست – برای اینکه مشترکان بیشتری در YouTube داشته باشید ، به نکات ما مراجعه کنید.

دوم اینکه ، این لیست از 10 درآمد برتر ممکن است به شما این تصور را بدهد که میلیون ها دلار درآمد مستقیم از یوتیوب حاصل می شود. در واقع ، هر یک از این کانال ها کالاهای خاص خود را دارند.این کانال ها قبل از اینکه کالاهای خود را راه اندازی کنند ، ابتدا مخاطبان خود را پیدا و ایجاد کردند. اگر کسب درآمد از YouTube در برنامه بازاریابی شماست ، اولین قدم برای همه یکسان است: درک صحیحی از مخاطبان خود داشته باشید.

کسب درآمد از یوتیوب

چطور از یوتیوب کسب درآمد کنیم

حالا سوال اینجاست که چه کسی در یوتیوب ویدیو های من را مشاهده میکنید؟

ایجاد مخاطب ، شما را در موقعیتی عالی برای کسب درآمد از محتوا به روش های مختلف قرار می دهد. اما تنها درصورتی که آرایش مخاطبان خود را درک کنید قادر خواهید بود از فرصت هایی که در اختیار دارید کاملاً استفاده کنید.برای بسیاری از YouTubers که به دنبال کسب درآمد هستند ، هرچه کانال شما طاقت فرسای بیشتری داشته باشد ، موقعیت بهتری برای کار با مارک هایی خواهید داشت که می خواهند مخاطبان خاص را هدف قرار دهند.

یادداشت تفاهم چیست ؟ راهنمای تفاهم نامه
بیشتر بخوانید

اگر شما می خواهید کسب درآمد از یوتیوب را شروع کنید به این موارد با دقت توجه کنید:

  1. جنسیت مخاطبان شما ، برای دیدن اینکه آیا به سمت یک گروه خاص منحرف است یا خیر.
  2. محدوده سنی بیشتر مخاطبان شما در آن قرار می گیرد.
  3. موقعیت جغرافیایی – کشورها یا شهرها – که فیلم های شما در آن تماشا می شود.
  4. مشارکت کلی مخاطب شما یا “زمان تماشا”.

با در دست داشتن این اطلاعات جمعیتی ، درک بهتری از مخاطبان خود خواهید داشت و می توانید با مارک ها بهتر کار کنید.همه بینش جمعیتی را می توان از تجزیه و تحلیل YouTube شما خارج کرد ، اما برای مقایسه کانال خود با دیگران ابزاری مانند Social Blade را امتحان کنید.

با این کار ، می توانیم درباره راه های مختلفی که کانال YouTube شما می تواند درآمد کسب کند صحبت کنیم.مانند یادگیری نحوه کسب درآمد در اینستاگرام یا از طریق وبلاگ نویسی ، مخاطبان شما ممکن است ظرفیت درآمد کانال YouTube شما را باز کنند. اما وقتی چندین جریان درآمد ایجاد می کنید ، از طریق مشاغل جانبی یا مشاغل ، کسب درآمد راحت تر است.

خوشبختانه ، روش های زیادی برای تحقق این امر وجود دارد – بیایید در ادامه نگاهی عمیق تر به هر یک از این جریان ها بیندازیم.با مجله بامدادی ها همراه باشید .

۶ راه کسب درآمد از یوتیوب

  1. شریک YouTube شوید و از طریق تبلیغات درآمد کسب کنید.
  2. فروش محصولات یا کالاها.
  3. Crowdfund پروژه خلاق بعدی شما
  4. به مخاطبان خود اجازه دهید از طریق “بودجه طرفداران” از کار شما پشتیبانی کنند.
  5. محتوای خود را به رسانه مجوز دهید.
  6. با مارک ها به عنوان تأثیرگذار یا وابسته کار کنید.

به YouTube Partner Program بپیوندید و از طریق تبلیغات درآمد کسب کنید

اولین جریان درآمدی که احتمالاً پیدا خواهید کرد ، تبلیغات می باشد. چه بخواهید بدون ایجاد فیلم در YouTube درآمد کسب کنید و چه به عنوان سازنده محتوا ، پیوستن به YouTube Partners Program و تنظیم درآمدزایی یک مرحله حیاتی است. هنگامی که در سال گذشته به 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا رسیدید ، می توانید برای کسب درآمد درخواست کنید.

فروش محصولات یا کالاها

محصولات زیادی برای فروش وجود دارد که می تواند به شما کمک کند از طریق کانال YouTube خود درآمد کسب کنید. ساخت و فروش کالا – تی شرت ، لیوان قهوه ، کیف حمل بار ، کیف دستی ، به نام شما – مزیتی فراتر از درآمد دارد.

مبانی کسب درآمد طراحی اپلیکیشن
بیشتر بخوانید

کالا با قرار دادن مارک و شخصیت آنلاین شما در دنیای آفلاین ، باعث افزایش در معرض دید شما می شود و روابط بین شما و طرفدارانتان را عمیق تر می کند ، زیرا آنها به معنای واقعی کلمه “آنچه را که شما انجام می دهید” خریداری می کنند.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

پانزده + 16 =