صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Moving Out
ads

نقد و بررسی بازی Moving Out

بازی Moving Out

بازی Moving Out : گاهی اوقات برخی از اتفاقات زندگی در اطراف ما معمولا برای اکثر ما کوچک تلقی می شود و نکته خنده دار این است که به راحتی از کنار آنها می گذریم. گاهی اوقات، شاید با حالتی خوشبینانه تر، به مجموعه اتفاقاتی که در زندگی عادی ما می افتد به عنوان یک کار بی معنی و زمان بر نگاه می کنیم.

ما رقیب زیادی نداریم، بیایید کمی به چالش ها و سختی های پیش روی برخی مشاغل فکر کنیم و سخت تلاش کنیم و ببینیم کسانی که در این مشاغل کار می کنند با چه مشکلات و مشکلاتی مواجه هستند.

اکنون دو استودیوی بازی سازی SMG Studio و DEVM Games با یکدیگر همکاری کرده اند تا یک بازی بسازند که در آن شما چهار بازیکن به عنوان کارمند شرکت Smooth Moves در اختیار دارید و وظیفه انتقال تجهیزات به خانه ها و ایستگاه های مختلف در سطح شهر را بر عهده دارید.

و شما با چالش های این کار دشوار روبرو خواهید شد. البته تیم سازنده بازی موفق شده است این چالش را در قالب یک بازی گرم کننده ساده و در عین حال چالش برانگیز به نمایش بگذارد.

ظاهر کودکانه و خسته کننده؟

در ابتدا قسمت آموزشی بازی برای شما اجباری است و سازندگان بازی گیم پلی اولیه را به شما نشان می دهند و مکانیک های اصلی بازی را به شما معرفی می کنند.

بازی Moving Out

بازی Moving Out

در قسمت آموزشی، گیم پلی بازی به قدری ساده است که می توانید بلافاصله به خود بگویید که من با یک بازی بسیار ساده و خسته کننده روبرو هستم و بازی Moving Out در درازمدت ارزش بازی کردن را ندارد و احتمالاً از پس آن خواهید رفت.

خیلی راحت خسته میشم! حال ببینیم آیا واقعاً می توان گیم پلی این بازی را تا این حد روان، بدون مشکل و در نتیجه خسته کننده دانست؟ در بررسی بعدی به پاسخ پاسخ خواهیم داد.

برای شروع می توانید تغییراتی در شخصیت خود در بازی ایجاد کنید و با تغییر رنگ پوست، کلاه و لباس شخصیت ها در بازی Moving Out با توجه به مقداری که بازی برای شما تعیین می کند، بازی را شروع کنید. در ابتدای بازی یک منو ظاهر می شود و ارزش قرارداد حمل و نقل، قوانین و پاداش ها برای شما در نظر گرفته می شود.

نقد بررسی بازی Call of Duty: WW2
بیشتر بخوانید

نحوه جابجایی تجهیزات از یک خانه، هتل یا مجتمع صنعتی و بسیاری از مکان های مختلف دیگر. در صفحه بعدی نقشه کلی از محیط شهری بازی به صورت نقشه متحرک نمایش داده می شود و وظیفه جابجایی کامیون باری در اطراف نقشه بازی بر عهده شماست.

می‌توانید کامیون را روی نقشه برانید و ناگهان تابلویی به شما نشان داده می‌شود که مثلاً خانه‌ای منتظر شماست تا تجهیزاتش را حمل کنید. شما با یک کامیون باری به آن خانه نزدیک می شوید و بازی از آنجا شروع می شود.

گیم پلی اصلی بازی شامل حرکت دستگاه های مختلف است. هر منطقه ای که به آن می روید دارای یک جایزه، یک رکورد بازی است و همچنین یک محدودیت زمانی طلایی، نقره ای و برنزی وجود دارد، بنابراین می توانید تمام جعبه ها را در هر سطح از آن مجموعه به روشی منظم یا نامرتب جمع آوری کنید.

پشت کامیون باری اگر بخواهید می توانید کل خانه را خراب کنید تا وسایل خانه را به کامیون منتقل کنید و به کالاها و حتی خود خانه آسیب جدی وارد کنید. مثلا برای صرفه جویی در زمان می توانید یک جعبه را مستقیما از پنجره خانه چه در طبقه اول و چه در طبقه دوم به سمت کامیون و در این بین شیشه پنجره را پرتاب کنید.

قسمتی که برمی گردد نیز از بین می رود. اگر تسلط کافی روی اعصاب خود ندارید و آدم صبوری نیستید، وقتی کار حمل و نقل شما تمام شد، ناگهان متوجه می شوید که کل خانه را ویران کرده اید! وسایل مورد نیاز برای حرکت را در مکان های مختلف قرار دهید و قفسه ها و هر کاری را که انجام دادید در حرکت نابود کنید یا با فکر و هدف و برنامه ای که از قبل نوشته شده است کار را حرکت دهید.

خوب، شما می توانید با بازی و کسب مهارت های بیشتر به آن دست پیدا کنید و در زمینه کاری خود به یک ابزار ساز ماهر تبدیل شوید.

بازی Moving Out

بازی Moving Out

شما می توانید دستگاه های مختلف را در بازی جابجا کنید. از چیدن جعبه ها گرفته تا وسایل مختلف خانه که ذهن شما را به خود مشغول می کند. برای مثال، جعبه‌هایی که می‌توانید آن‌ها را بردارید و روی یک کامیون حرکت کنید، می‌توانند راحت‌ترین جابجایی در بازی باشند.

نقد و بررسی بازی Alien: Isolation
بیشتر بخوانید

می توانید آنها را به سمت کامیون برانید یا در خانه رها کنید. جابجایی تخت ها از جایی به جای دیگر بسیار سخت است و برای جابجایی تخت ها از درهای مختلف خانه به خود کامیون با چالش های سختی روبرو خواهید شد.

مثلاً مبل های ال شکل که جابجایی آن ها فوق العاده سخت است، به خصوص اگر با خانه هایی با معماری بسته یا درهای کوچک مواجه باشید. سازندگان بازی حتی اتمسفر مکان های مختلف را به گونه ای طراحی کرده اند که به طور مستقیم بر هسته بازی تاثیر می گذارد و محیط های مختلف می تواند کار را برای شما آسان یا سخت کند.

در بازی با انواع چالش ها روبرو می شوید و هر چه بیشتر پیشرفت کنید، بازی سخت تر می شود و چالش های شما بیشتر می شود. به عنوان مثال پیانو و بسیاری چیزهای دیگر کم کم به بازی اضافه می شوند و سازهای مختلف و تم های اطراف که در هر دستگاه برای شما ارائه می شود در نوع خود بسیار جالب و منحصر به فرد هستند.

به عنوان مثال در برخی موارد جعبه های شکستنی پیدا می کنید و نمی توانید آنها را از پنجره محل مربوطه به کامیون پرتاب کنید زیرا در این صورت جعبه شما می شکند و امتیاز منفی می گیرید. نشانه هایی وجود خواهد داشت. داده شده است.

اگر کار شما مستلزم پاکسازی خانه ها از حیوانات خانگی از جمله مرغ و سایر حیوانات است، ممکن است ناگهان متوجه شوید که حیوان مورد علاقه شما ناراحت می شود و به شما حمله می کند که بر سرعت کار شما تأثیر می گذارد.

البته اگر اعصاب ندارید مرغ را بردارید و به سمت دیگری شلیک کنید و همانطور که انجام می دهید صداهای مرغ و حیوانات دیگر شما را به خنده می اندازد و صحنه های خنده داری را برایتان رقم می زند.

این یک بازی چند نفره هیجان انگیز است!

بازی Moving Out برای طرفداران بازی های چند نفره است! شما می توانید 4 نفر را به طور همزمان جابجا کنید و با هم کار کنید. به عنوان مثال، می توانید یک پیانو یا یک مبل L شکل و به طور کلی وسایل بزرگ را با هم جابجا کنید. البته اگر فکر می کنید کارتان خیلی راحت شده است، سخت در اشتباهید.

نقد و بررسی بازی Kena: Bridge of Spirits
بیشتر بخوانید

30 نکته برای تقویت بازی پوکر | نکات استراتژی

بازی Moving Out

بازی Moving Out

اول از همه، شما باید بسیار هماهنگ باشید و هر چه بیشتر با هم بازی کنید، هماهنگ تر خواهید شد. به همین ترتیب، چندین ابزار برای سخت‌تر کردن بازی چند نفره، آن را از یک بازی تک‌نفره سخت‌تر می‌کند و به دو نفر نیاز دارد تا آن را انتخاب کنند.

البته لازم به ذکر است که این بازی چند نفره تنها به صورت Co-op محلی عرضه می شود و خبری از بازی آنلاین نیست که متاسفانه برای طرفداران عناوین آنلاین کمی ناامید کننده خواهد بود.

بدون شک بازی با دوستان بهترین حالت است. البته لازم به ذکر است که از نظر گیم پلی فنی، قسمت تک نفره بازی بسیار قابل قبول است و همانطور که گفتم در هر سطح از تعداد آیتم ها کاسته شده و آیتم های سخت به صورت انفرادی راحت تر می شوند.

بازی راحت تر با این حال، بسته بندی محتویات خانه در یک کامیون با دستان خود به همان اندازه که به نظر می رسد هیجان انگیز است. شما می توانید بازی را در 8 ساعت کامل کنید و البته پس از اتمام داستان می توانید مراحلی از بازی را که ضبط های خوبی نداشتید دوباره پخش کنید و ضبط های بهتری دریافت کنید.

گرافیک چشم نواز

طراحی گرافیکی کلی انیمیشن بر اساس سبک و سیاق بازی طراحی شده است. کیفیت رنگ و روشنایی تصویر و رنگ ها بسیار خوب طراحی شده و در بازی نشان داده شده است. وزن اجسام مختلف بازی بسیار خوب محاسبه شده است و میزان سنگینی یا سبکی هر آیتم به خوبی به شما منتقل می شود و سازندگان با توجه به سبک منحصر به فرد بازی، در این زمینه سنگ تمام نمی گذارند.

در بازی کمبود شکل وجود ندارد و سرعت شکل در بازی بسیار پایدار است. درست است که گرافیک کلی بازی پیچیده نیست و گرافیک آن بسیار ساده و معمولی است، اما آنچه باید گفت این است که گرافیک بصری و فنی بازی با توجه به سبک و سیاق بازی قابل قبول است و توسعه دهندگان این بخش کار خود را انجام داده است، آنها به خوبی به پایان رسانده اند.

نقد و بررسی بازی Final Fantasy XVI
بیشتر بخوانید

صدا و موسیقی هم ریتم بازی است.

موسیقی بازی بسیار شبیه به ریتم و تمپوی بازی است و امتیاز بازی در این بخش خوب است. صداگذاری سازها و شخصیت های بازی بسیار عالی انجام شده است و صداگذاری بازی طنز و سرگرم کننده طراحی و تولید شده است. به طور کلی می توان گفت که سبک صدای بازی نیز بر اساس گیم پلی طرفداران طراحی شده است و این خود باعث می شود تا در مراحل بازی از بازی خسته نشوید و به بازی ادامه دهید.

نقد و بررسی بازی Watch Dogs 2

بازی Moving Out

بازی Moving Out

کلمات پایانی

بازی Moving Out یک حرکتی مجموعه ای از اعمال انسان در زندگی واقعی است. کسانی که حوصله ندارند و بدون فکر و برنامه ریزی کارشان را سریع انجام می دهند و کسانی که با نظم و فکر و صبر و بردباری کارشان را انجام می دهند. اگر عناوین ساده و سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز مانند Overcooked را دوست دارید، این عنوان برای شما مناسب است.

در ادامه میتوانید

بررسی بازی Moving Out 2 

را نیز مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

13 − یازده =