صفحه اصلی > اخبار فناوری : معرفی و بررسی Mi band 6
ads

معرفی و بررسی Mi band 6

می بند 6

معرفی و بررسی Mi band 6

ما در این مطلب در مجله بامدادی ها در راستای بهترین مقالات اخبار فناوری  این قصد را داریم تا به شما عزیزان اطلاعات جدیدی در مورد ساعت جدید شیائومی بدهیم و به معرفی و بررسی Mi band 6 بپردازیم.

می بند 6 جدید ترین دستبند سلامت و مناسب ورزش شرکت شیائومی است و این قابلیت را دارد تا میزان سطح اشباع اکسیژن خون را (Sp02) اندازه گیری کند. اندازه صفحه نمایش این ساعت 1/56 اینچ و در رنگ های مختلف وجود دارد.

در مراسم جدید شیائومی یعنی Mega Lanuch به علاوه تلفن های جدیدی که معرفی کرد یک بخش را به ساعت های جدیدش اختصاص داد که ما در آن بخش شاهد معرفی می بند 6 بودیم.

این دستبند های تناسب اندام سری می از محبوبیت بالایی برخوردار هستند به خصوص در بازار ایران. یکی از بزرگ ترین تغییر ها در بین سری با معرفی صفحه نمایش رنگی در می بند 3 رخ داد و در دو نسل بعد تغییرات زیادی مشاهده نکردیم.

می بند 6

شیائومی می بند 6

می بند 6 از تلفن های هوشمند الهام می‌گیرد و یک صفحه نمایش گرد دارد. بر اساس اطلاعاتی که خود شیائومی اعلام کرده دستبند از یک صفحه نمایش 1/56 اینچی بهره می‌رد البته که قرصی شکل بودن صفحه نمایش اندازه گیری آن را سخت می‌کند.

اما یکی از مهم ترین نکته ها در مورد صفحه نمایش این است که شیائومی اعلام کرده که می بند 6 نسبت به نسل قبل خود 50 درصد محتوای بیشتری را به کاربر نشان می‌دهد. وضوح صفحه نمایش می بند 6 شیاومی 152 در 486 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن در هر اینچ 326 است.

بیشترین مقدار روشنایی صحه نمایش می بند 6 شیائومی 450 نیت اعلام شده. جنس روی این صفحه نمایش از شیشه حرارت دیده با یک پوشش که ضد جذب اثر انگشت است می‌باشد.

یک مورد دیگر از نکته های بسیار مهم در مورد می بند 6 بهره مندی این دستبند از قابلیت پایش سطح اشباع اکسیژن خون (Sp02) می‌باشد. داشتن این ویژگی به می بند 6 این قابلیت را می‌دهد تا مقدار سطح اکسیژن خون کاربر تا در هنگام ورزش کردن را محاسبه کند.

می بند 6 بر روی کیفیت نفس کشیدن کاربر در هنگام خواب نظارت دارد و امکان پایش REM را هم ارائه می‌دهد. خبر هایی هم رسیده که می بند 6 از قابلیت GPS برخوردار است.

بررسی گوشی Samsung Galaxy S20 FE
بیشتر بخوانید

می بند 6 علاوه بر این ها به صورت 24 ساعته ضربان قلب را اندازه گیری می‌کند. باتری لیتیوم پلیمر 125 میلی آمپرساعتی دقیقا ظرفیت مشابهی با نسل قبل خود دارد و طبق گفته ها مانند نسل قبل 14 روز ماندگاری دارد آن هم با وجود صفحه نمایش بزرگ تر. در می بند 6 از همان شارژر مغناطیسی می بند 5 استفاده شده است.

یک سری قابلیت های سلامت محوری هم داخل می بند 6 وجود دارد که شامل پایش سلامت بانوان و نظارت داشتن بر روی سطح استرس می‌باشد. در هنگام ورزش 30 سطح جالت ورزش مختلف وجود دارد (دو برابر نسل قبلی) 6مورد از این حالت ها مانن تردمیل پیاده روی دوچرخه سواری ارگومتر و الپتیکال خودکار در می بند 6 شناسایی می‌شوند.

می بند 6

می بند 6 تا فشاری به مقدار پنج اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاومت دارد و به همین علت می‌توانید آن را با خیالی راحت به ‌هنگام شنا کردن و غواصی در دست داشته باشید. بند سیلیکونی می بند 6 در رنگ های گوناگونی مانند مشک، نارنجی، زرد، زیتونی، استخوانی و آبی د دسترس مشتریان قرار خواهر گرفت. ابعاد می بند 6 به ۴۷٫۴ در ۱۸٫۶ در ۷ میلی‌متر می‌رسد (نقریبا هم سایز با می بند 5) و طول بند از ۱۵۵ تا ۲۱۹ میلی‌متر قابلیت تنظیم شدن دارد.

شیائومی می بند 6 خیلی زود در چین با قیمت ۲۳۰ یوآن (۳۵ دلار) عرضه خواهد شد. نمونه NFC این محصول ۲۸۰ یوآن (۴۲ دلار) قیمت خواهد داشت. اما می بند 6 در اروپا 45 یورو قیمت خواهد داشت.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

سه × پنج =