صفحه اصلی > آموزش گرافیک : معرفی ابزار های گرافیکی
ads

معرفی ابزار های گرافیکی

معرفی ابزار های گرافیکی

معرفی ابزار های گرافیکی : اگر یک طراح گرافیک یا وب هستید ، مطمئناً از تعدادی ابزار مختلف برای انجام کارهای روزمره خود استفاده می کنید.با این حال ، انتخاب مجموعه ای مناسب از ابزار برای تولید روز و شگفت انگیز بودن کار ، گفتن آسان تر از کار است. مخصوصاً وقتی ابزارهای بی شماری برای متخصصین طراحی وب و گرافیک در بازار موجود باشد.

اما سوالی که اینجا مشخص است اینکه چگونه ما بهترین ابزار های گرافیکی را تشخیص دهیم.

خوب ، برای کمک به شما در این کار لیستی از 21 بهترین ابزار طراح را برای متخصصان طراحی وب و گرافیک تهیه کرده ایم که بسیار توصیه می شوند. لیست را بررسی کنید و در نهایت می توانید مواردی را که به درستی در شرایط شما قرار می گیرند انتخاب کنید:

21 بهترین ابزار طراحی برای متخصصان طراحی وب و گرافیک :

1) ProofHub – Proofing tool :

تیم های طراحی بیش از حد با کارهای خلاقانه شامل مباحث مربوط به طراحی ، پیش نویس چارچوب طراحی ، ایجاد تغییرات و بسیاری موارد دیگر برای مدیریت . طرحی که ایجاد می کنید قبل از نهایی شدن در چندین سطح بررسی می شود. و کل این فرآیند شامل تغییرات بی شماری ، بازخورد متعدد و موارد مختلف است. بنابراین ، بزرگترین چالشی که برای طراحان پیش می آید عیب یابی است.

معرفی ابزار های گرافیکی

ابزار ProofHub – Proofing tool

یک ابزار ضد انعطاف آنلاین مانند ProofHub برای طراحی تیم ها به شما کمک می کند تمام وظایف خود را به راحتی و بدون دردسر مدیریت کنید. مشتری می تواند به راحتی تغییرات کوچکی مانند شما را توضیح دهد:

سلام ، این متن را در اینجا تغییر دهید یا به این قسمت از طرح رنگ اضافه کنید.این بازی ایمیل ، بازخورد و تأیید را از بین می برد و زمان مصرف شده را برای کل روند کاهش می دهد. با یک ابزار تصحیح آنلاین مانند ProofHub ، شما می توانید بلافاصله در پرونده خود تغییراتی ایجاد کنید ، نظرات خود را اضافه کنید ، ضمن اینکه همه را در جریان نگه دارید ، نقایص موجود در طراحی را برجسته کنید.

۲) Adobe Photoshop :

فتوشاپ که در سال 1988 راه اندازی شد ، به یکی از اصلی ترین کالاهای زندگی طراحان تبدیل شده است. برنامه ای را تصور کنید که سبک هنری شما را با اطمینان به دنیای دیجیتال بکشاند ، برنامه ای که سبک هنری شما را تعارف می کند.

روانشناسی 6 رنگ مهم و دلیل انتخابشان
بیشتر بخوانید

معرفی ابزار های گرافیکی

ابزار Adobe Photoshop

فتوشاپ یک برنامه فوق العاده قدرتمند برای ایجاد چاپ و الگوها است تا بهترین کاری را که می توانید در دنیای طراحی داشته باشید.برای طراحان گرافیک گزینه ها ، ابزارها و تنظیمات بی شماری در نظر گرفته شده است تا فرصت های جدیدی را ایجاد کند و با راهنمایی مناسب طرحی معتبرتر ایجاد کند.

فتوشاپ برای طراحان به شما امکان می دهد :

  1. اعتماد به نفس در مهارت های طراحی خود را ایجاد کنید
  2. از بینش جدید لذت ببرید
  3. آثار هنری دیجیتال را بر اساس نقاشی های خود ایجاد کنید
  4. از آموزش گام به گام بیاموزید
  5. روشی فوق العاده برای یادگیری و به خاطر سپردن
  6. روند طراحی خود را تسریع کنید
  7. ایده های خود را زنده کنید
  8. از طریق ایمیل ها و درس های روزانه انگیزه خود را حفظ کنید
نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

5 × دو =