صفحه اصلی > سینما : انیمیشن های جدید نتفلیکس
ads

انیمیشن های جدید نتفلیکس

انیمیشن های جدید نتفلیکس

انیمیشن های جدید نتفلیکس

انیمیشن های جدید نتفلیکس : ما در ماه مه سال 2021 با پایان یافتن Castlevania با یکی از محبوب ترین سریال های انیمیشن Netflix خداحافظی خواهیم کرد. ما همچنین شاهد استقبال از یکی از انیمیشن های جدید نتفلیکس خواهیم بود ، همراه با استقبال از فصل دیگری از یکی از جالب ترین انیمه های ورزشی. کافی است بگویم که ماه خوب دیگری برای انیمیشن در Netflix در ماه مه 2021 خواهد بود.

در زیر لیست برنامه ریزی شده انیمیشن های جدید نتفلیکس در سال 2021 پخش میشوند.

انیمیشن های جدید نتفلیکس

Castlevania (فصل 4) N
فصل ها : 4 | قسمت ها: 32
ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی | زمان اجرا: 23 دقیقه

بازیگران: Richard Armitage، James Callis، Alejandra Reynoso، Theo James، Adetokumboh M’Cormack
تاریخ انتشار Netflix: پنجشنبه ، 13 مه ، 2021

فصل چهارم نیز آخرین سفر Castlevania خواهد بود. انیمیشن Powerhouse یک کار باورنکردنی در زندگی بخشیدن به دنیای Castlevania انجام داده است ، بنابراین ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی در انتظار است تا یک پایان انیمیشن پرچمدار Netflix داشته باشد.

پس از مرگ همسرش به دست کلیسا ، دراکولا اعلان جنگ با نژاد بشر ، احضار ژنرال ها و شیاطین خود را به راه انداختن جنگ خود. طرح دراکولا برای پاک کردن بشریت از روی زمین زمین ، بهشتی آرام در جای خود باقی مانده است. ترور بلمونت ، شکارچی مفتضح هیولا از طایفه بلمونت که سر راه او قرار دارد. آلوكارد ، پسر دامپیر دراكولا و The Mage Sypha Belnades.

Kuroko’s Basketball (فصل 2)
فصول: 2 | قسمت ها: 50
ژانر: انیمیشن ، ورزشی | زمان اجرا: 23 دقیقه
بازیگران: Kenshô Ono، Yoshimasa Hosoya، Yuki Ono، Hirofumi Nojima، Chiwa Saitô
تاریخ انتشار Netflix: جمعه ، 14 مه ، 2021

در فصل دوم ، تیم بسکتبال دبیرستان سرین هنگامی که برای جام زمستان آماده می شوند ، با قوی ترین حریف خود روبرو می شود.

Kuroko ، عضو ششم جناب “نسل معجزات” ، به باشگاه بسکتبال دبیرستان Seirin می پیوندد. همچنین Taiga Kagami نیز به آن پیوسته است که یاد گرفته است چگونه در ایالات متحده آمریکا بسکتبال بازی کند. این زوجین با هم فرمول پیروزی Seirin را پیدا می کنند ، اما پنج معجزه باقیمانده که سر راه آنها قرار دارد ، هرکدام به مدارس جدید و تیم های بسکتبال مربوطه خود پیوسته اند.

اطلاعات جدید در مورد فیلم Jungle Cruise با بازی امیلی بلانت و دواین جانسون
بیشتر بخوانید

انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها

Love، Death، and Robots (فصل 2) N
فصول: 2 | قسمت ها: TBA
ژانر: علمی تخیلی ، ترسناک ، کمدی ، فانتزی | زمان اجرا: 15 دقیقه
تاریخ انتشار Netflix: جمعه ، 14 مه ، 2021

می توانید استدلال کنید که ما با اضافه شدن فصل دوم عشق ، مرگ و ربات ها تقلب می کنیم اما به لطف مجموعه ای که دارای سبک فوق العاده متنوعی از انیمیشن از تیم های تولید در سراسر جهان است ، حداقل یکی از قسمت ها محدود است به عنوان انیمه حساب کنید.

The Heroic Legend of Arslan (2 فصل)
فصول: 2 | قسمت ها: 33
ژانر: اکشن ، ماجراجویی | زمان اجرا: 24 دقیقه
بازیگران: Yuusuke Koboyashi، Yoshimasa Hosoya، Daisuke Namikawa، KENN، Maaya Sakamoto
تاریخ انتشار Netflix: جمعه ، 14 مه ، 2021

Arslan Senki یک انیمه و مانگای نسبتاً شناخته شده از اوایل دهه 90 بود که در اوایل سال 2010 با یک مانگای کاملاً جدید مجدداً راه اندازی مجدد شد. دو سال پس از انتشار مانگا ، اقتباس انیمه از راه رسید. در حالی که سبک هنری داستان مدرن Arslan به هیچ وجه شبیه سبک هنری انیمیشن کلاسیک دهه 80 و 90 نیست ، اما هنوز هم یک انیمیشن فوق العاده لذت بخش است که بسیاری از مشترکین Netflix از آن لذت خواهند برد.

پس از مرگ و خیانت پادشاه آندراگوراس سوم ، پسرش شاهزاده ارسلان هنگامی که از ارتش متجاوز لوزیتانیان فرار می کند مجبور به فرار می شود. ارسلان با در اختیار داشتن ژنرال بسیار محترم داریون در کنار خود ، قصد دارد متحدان خود را جمع کند تا به او کمک کنند تا پادشاهی خود را پس بگیرد و انتقام پدرش را بگیرد.

بهترین فیلم های 2021

Jojo’s Bizzare Adventure (فصل 3)
فصول: 3 | قسمت ها: 113
ژانر: اکشن ، ماجراجویی | زمان اجرا: 30 دقیقه
بازیگران: Daisuke Ono، Toshiyuki Morikawa، Yuuki Ono، Takahiro Sakurai، Wataru Takagi
تاریخ انتشار Netflix: چهارشنبه ، 26 مه ، 2021

پس از بیش از یک سال انتظار ، طرفداران Jojo به دلیل صبر و شکیبایی پاداش دریافت کرده اند زیرا فصل سوم Jojo’s Bizarre Adventure یا معروف به Diamond Is Unbreakable به زودی فرا می رسد.

نقد فیلم Last Christmas / فیلم آخرین کریسمس
بیشتر بخوانید

جوتارو کوجو که اکنون یک زیست شناس دریایی است ، به شهر خواب آلود و آرام موریو می رسد و در آنجا با جوسوکه هیگاشیکاتا ، فرزند نامشروع پدربزرگش جوزف جوستار ملاقات می کند.

نقد سریال چرنوبیل

به پایان مقاله انیمیشن های جدید نتفلیکس رسیدیم.

گرداورنده رضا حقی.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

4 − یک =