صفحه اصلی > اخبار فناوری : انواع ساعت های هوشمند شیائومی
ads

انواع ساعت های هوشمند شیائومی

ساعت شیائومی

انواع ساعت های هوشمند شیائومی

ما در این مطلب در مجله بامدادی ها با شما هستیم تا نمونه های مختلفی از انواع ساعت های هوشمند شیائومی را به شما معرفی کنیم. ساعت هایی که این روز ها بحث های زیادی درموردشان در میان است و شرکت های بزرگ تکنولوژی هم جنگ های زیادی با یکدیگر دارند اما باید دید که در آخر کدام یک پیروز میدان خواهد شد.

می بند 6

می بند 6

می بند 6 جدید ترین ساعت هوشمند شیائومی می‌باشد که در آخرین مراسم شیائومی معرفی شده است. از نمونه ویژگی های خاص این ساعت می‌توان به خوش قیمت بودن این ساعت اشاره داشت.

سایز صفحه نمایش اسن ساعت 1/56 اینچ می‌باشد. این ساعت به صورت 24 ساعته ضربان قلب کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد. و از یک باتری لیتیوم پلیمر 125 میلی آمپر ساعتی است که دقیقا مشابه نسل قبل خود است با همان مدت ماندگاری یعنی 14 روز.

می بند 6 بیشتر ساعتی در حوضه ی سلامت می‌باشد و برای ورزشکاران بسیار مناسب است و با قیمت حدودی 35 دلاری که دارد هر شخصی توانایی خریدن آن را دارد.

می واچ

می واچ

این ساعت هوشمند شیائومی در رده قیمتی بالایی قرار دارد به علت ویژگی ها و ساختار خاصی که دارد. می واچ شیائومی می‌تواند به دستان شما زیبایی خاصی ببخشد. کسانی که اهل ساعت های هوشمند هستند و قادر به خریدن اپل واچ نیستند می‌توانند این ساعت را خریداری کنند.

زیرا که هم شکل و ظاهری مشابه با آن دارد و هم قابلیت های خاصی دارد و قیمتش هم تقریبا نصف اپل واچ است. نمایشگر این ساعت 1/78 اینچ سوار بر پنل کم مصرف و کم ضخامت سوپر امولد است که ساخت شرکت بزرگ سامسونگ می‌باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شیائومی 40 برنامه از پیش نصب شده برای این ساعت تدارک دیده است. ساعت هوشمند می واچ فقط از سیستم عامل های اندروید بالای 8.0 پشتیبانی می‌کند.

این ساعت از یک باتری 570 میلی آمپر ساعتی بهره می‎‌برد که طبق گفته ها می‌تواند 36 ساعت مصرف مدام را برای شما داشته باشد. این ساعت دارای قابلیت جذاب Nfc نیز می‌باشد. شما می‌توانید اپلیکیشن های مختلفی را هم بر روی این ساعت نصب کنید.

ساعت هوشمند
بیشتر بخوانید

 

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

5 × 5 =