صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد اینترنتی
ads

کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنتی : صد در صد اینترنت را باید اصلی ترین ابزار برای پل ارتباطی ما با تمام دنیا دانست. شما با استفاده از اینترنت مرز‌های مکانی را در مدت کوتاهی طی کرده و به مکان ها و افرادی دسترسی پیدا می‌کنید که ممکن است هیچوقت و به هیچ راهی دیگری نتوانید با این سرعت و سهولت به آن ها دسترسی پیدا کنید.

یکی از اصلی ترین هدف‌های ما ، ایجاد تعامل و ارتباط برای کسب درآمد اینترنتی می باشد. کسب درآمد از اینترنت را به جرئت می‌توانیم روشی فوق العاده برای پیشرفت کسب و کار و برند اختصاصی هر فردی بشمار آورد. ما ( مجله بامدادی ها ) در این مقاله قصد داریم راه های کاربردی و نوین ، کسب درآمد اینترنتی را آموزش دهیم. اگر واقعا بفکر هستید و دنبال ایجاد یک درآمد مناسب و یا توسعه کسب و کارتان هستید، حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

کسب درآمد اینترنتی واقعی

تیتر هایی که در این مقاله به آن قراره اختصاص دهیم:

  • ایجاد وب سایت فروشگاه اینترنتی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی
  • طراحی قالب سایت یا فارسی‌سازی آن
  • کسب درآمد در شبکه های اجتماعی
  • کسب درآمد اینترنتی با تولید محتوا

ایجاد وب سایت فروشگاه اینترنتی

سال 2020 را احتمالا میتوان سال رشد بالای فروشگاه‌های اینترنتی در دنیا دانست. فروشگاه‌هایی که با کسب درآمد اینترنتی بالا ، به سود‌های قابل چشمگیری رسیده‌اند و کارآفرینی و اشتغال‌زایی گسترده‌اید کرده‌اند. پس شماها هم نیز باید به فکر درست کردن و یا افزایش درآمد‌های خود از اینترنت باشید. با بزرگ شدن سیستم‌های مدیریت محتوا به خصوص وردپرس ممکن است کمتر کسی باشد که دیگر نتواند فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد و مدیریت کند.

برگزاری دوره‌های آموزشی

جامعه ما بعد از کرونا قطعا جامعه ای متفاوت شده است. کسب در آمد از اینترنت با ایجاد دوره‌های آموزشی توسط افراد مختلف در دوران کرونا، نشان داد که یکی از کارآمد ترین راه‌ها برای کسب درآمد در آینده خواهد بود. برای برگزاری این دوره ها کافیست مهارتی را که تا کنون یاد گرفتید یا تازه قصد یادگیری آن را دارید، به صورت یک دوره آموزشی درآورده و برای علاقه مندان به آن موضوع عرضه کنید.

راهنمای تغییر شغل : چگونه شغل خود را تغییر دهیم
بیشتر بخوانید

برگزاری دوره‌های آموزشی

ما در مجله بامدادی ها به شما در کسب این مهارت‌ها کمک خواهیم کرد. دوره‌های آموزشی را می‌توانید در قالب‌های مختلف به کاربران عرضه کرد. از بارگذاری فایل‌ها به صورت PDF گرفته تا دوره‌های ویدیویی و وبینارهای آنلاین، که می‌تواند ده‌ها ساعت محتوا درست کنید و از آن ها بدون سرمایه کسب درآمد کنید.

تولید محتوا برای وب سایت ها

یکی دیگر از روش های کسب درآمد اینترنتی ، کسب درآمد اینترنتی از تولید محتوا است. این روش یکی از راه‌های کسب درآمد اینترنتی است که طرفداران زیادی دارند و عده ی زیادی آن را روش مناسبی برای کسب درآمد از اینترنت می دانند. برای این که بتوانید به یک تولیدکننده‌ی محتوای به نامی تبدیل شوید لازم است که قبل از شروع کار، اصول و روش تولید محتوا را بیاموزید؛

سپس می توانید هم به شیوه ی یک فریلنسر کار کنید و هم می‌توانید در شرکت‌های مختلف به عنوان متخصص تولید محتوا، شروع به کار در این حوزه کنید.امروز رقابت زیاد در بازار باعث شده است که صاحبان بسیاری از مشاغل و وب سایت‌ها به دنبال افرادی باشند تا بتوانند با تولید محتوای مناسب به میزان فروش خود بیافزایند.

کسب درآمد از برگزاری دوره های آموزشی آنلاین

در سرتاسر دنیا ، آموزش های بسیاز زیادی  وجود دارد که در سطح های مختلفی طبقه بندی شده اند و در حال آموزش و استفاده هستند. مثال شاخص این موضوع ، وبسایت udemy می باشد . در این وب سایت، آموزش های بسیار زیادی بصورت ویدیویی و متنی در مباحث گوناگون وجود دارد که از سطوح مبتدی آغاز و تا فوق پیشرفته نیز ادامه دارد.

اینکه شما یک موضوع یا یک رشته ای را بخوبی بلدید ، دلیل بر این نیست که همه این موضوع را بلدند. شما میتوانید با درست کردن پکیچ های آموزشی و یا برگزاری وبینار های آموزشی ، این حرفه خود را به مردم بیاموزید و طریق برگزاری دوره های آموزشی کسب درآمد کنید.

یا میتوانید با ایجاد یک وب سایت شخصی برای خود ، از طریق فروش آموزش های ضبط شده برای خود کسب درآمد کنید

طراحی قالب یا فارسی ساز آن

طراحی قالب خام یا وردپرس برای وبسایت را به جرئت می‌توان یکی از بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی به صورت دورکاری و حتی در خانه دانست. اگر هنوز با کسب و کار‌هایی که با کمک آن ها و با داشتن فقط اینترنت در خانه میتوانید به کسب درآمد برسید ، آشنایی ندارید، حتما به مقاله کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه بزنید.

کسب درآمد اینترنتی از بهینه سازی سایت (سئو)
بیشتر بخوانید

طراحی قالب وردپرس

شما پس از آشنایی با وردپرس که قرار است در مجله بامدادی ها به طور فوق تخصصی به آموزش آن می‌پردازیم، به کمک طراحی قالب وردپرس می‌توانید درآمد باورنکردنی را برای خود به ارمغان بیاورید. این هم در نظر داشته باشید که درآمد از طراحی یا فارسی‌سازی قالب به حدی است که می‌تواند به عنوان شغل اول برای شما به حساب بیاید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.