صفحه اصلی > سینما : فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم
ads

فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم

فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم

نقد فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم

فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم : آنجلینا جولی در نقش یک دوست در حال دفاع از پسری در برابر قاتلین فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم را بازی می کند.

با نقد فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم همراه ما باشید.

فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم یک تریلر آتشین و شدید است که تحت کنترل یک جفت شرور بی رحمانه است. آنجلینا جولی در نقش یک شخصیت سیگاری آسیب دیده بازی می کند که مجبور می شود از پسری در حال فرار از دست قاتلین نخبه دفاع کند. فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم که از رمان مایکل کوریتا اقتباس شده است ، یک طرح ساده با نمایش شخصیت ناچیز دارد. اما مانند یک قطار باری با خشونت شدید ، سرعت آتش سریع و جهت گیری ماهرانه از نویسنده Neo-Western تیلور شریدان برخورد می کند.

بیشتر بخوانید : بهترین کتاب های ادبیات سوئد

داستان فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم

در جکسونویل ، فلوریدا ، یک حسابدار پزشکی قانونی ، اوون (جیک وبر) ، با ناراحتی شدید اخبار صبح را تماشا می کند. آتش سوزی در فورت لودردیل باعث کشته شدن یک وکیل دادگستری و تمام خانواده اش شد. او پسر کوچکش ، کانر (فین کوچک) را می گیرد و با سرعت از خانه بیرون می رود.

آنها امروز از مدرسه رد می شوند و به یک سفر جاده ای می روند. در همین حال ، در مونتانا ، هانا فابر (آنجلینا جولی) با یک کابوس زنده از خواب بیدار می شود. او که یک دودکش و آتش نشان باسابقه جنگل است ، پس از عدم ارزیابی روانشناختی ، به عنوان مسئول برج مراقبت سقوط کرد.

هانا با نیروهای آتش نشانی خود مست می شود. او کلانتر محلی ، ایتان (جون برنتال) را با بازیهای مسخره خود بهم ریخته است. او دوست او است ، اما فقط می خواهد به خانه همسر باردار خود (مدینه سنقور) برود. هانا پس از اعتصاب روشنایی در برج ، زخمهای خود را در نهر نزدیک پرستار می کند. او پسری را که از خون پوشیده شده ، لکه دار کرده و از او فرار می کند. وقتی سرانجام هانا کانر را به آرامش وادار می کند ، او حقیقت وحشتناک را به او می گوید. او توسط مردانی (نیکلاس هولت ، آیدان گیلن) شکار می شود که برای کشتن او جلوی هیچ چیز را نمی گیرد.

فیلم مرد آب
بیشتر بخوانید

فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم هرگز تأخیر ندارند و جزئیات روایت را توضیح نمی دهند. این به معنای واقعی کلمه با یک انفجار شروع می شود و متوقف نمی شود. کل داستان در واقع شکارچیانی است که طعمه هایی را در جنگل های عمیق مونتانا دنبال می کنند و آتش سوزی همه آنها را تعقیب می کند. کارگردان / فیلمنامه نویس تیلور شریدان (سیکاریو ، جهنم یا آب بسیار بالا ، یلوستون) محکم در خانه چرخ او فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید : بهترین فیلم های مارتین مک دونا

شخصیت های او با هدف دقیق زندگی می کنند و می میرند. هرگز در اطراف پیچ و خم نیست. دلیل تعقیب و گریز هرگز توضیح داده نمی شود. این رویکرد برای یک گسل کار می کند. در نتیجه گیری فیلم چیزهای زیادی ناشناخته باقی مانده است.

آنتاگونیست ها نمایش را از آنجلینا جولی می دزدند. آیدان گیلن و نیکلاس هولت بازیگران کهنه کاراکتر به همان اندازه که خونسرد هستند. به نظر من پویایی روابط آنها بسیار جالبتر از جولی و پسر بود. قاتلان با دقت و کارایی می کشند. هیچ کس که چهره آنها را می بیند نمی تواند زنده بماند. هر برخورد با آنها کشنده است. گیلن ، مشهورترین فرد برای بازی در نقش لرد پتیر بالیش ، معروف به Littlefinger در بازی تاج و تخت ، کارهای خونین آنها را مانند یک جراح تجزیه و تحلیل می کند. تحویل دلسوزانه او و اطاعت بی دریغ هولت ، دیدنش جذاب است.

فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم جلوه های ویژه ای دارند که برای این عمل بسیار مهم است. آتش هم دشمن است و هم ناجی. چند صحنه واضح است که CGI هستند ، اما آنقدر واقعی به نظر می رسند که تهدیدآمیز باشند. گیر افتادن بین بدخواهان و یک گلوله آتشین سوزناک یک وضعیت جهنمی است. تیلور شریدان برای کمک به FX در به اوج رسیدن اوج هیجان ، از کار و تدوین عالی دوربین استفاده می کند.

بیشتر بخوانید :فیلم شیرینی شانس

آنجلینا جولی پس از سالها کرایه چشمگیر و دوستانه بچه ها دوباره به واگن اکشن می پرد. بازیکنان پشتیبانی در اینجا جذابیت بیشتری دارند ، اما او هنوز هم تیزرهایی برای تیتر یک فیلم اکشن مستحکم دارد. کسانی که آرزو می کنند من مرده باشد محصول BRON Studios ، Creative Wealth Media Finance و Film Rites است. همزمان با اکران همزمان در سینماها و HBO Max در تاریخ 14 مه توسط برادران وارنر اکران می شود.

نقد فیلم قدرت سگ | فیلم The Power of the Dog
بیشتر بخوانید

پایان مقاله نقد فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.