صفحه اصلی > سینما : فیلم 100 روز برای زندگی
ads

فیلم 100 روز برای زندگی

فیلم 100 روز برای زندگی

فیلم 100 روز برای زندگی

با نقد فیلم 100 روز برای زندگی همراه ما باشید.

تولید فیلم 100 روز برای زندگی در شیکاگو که این هفته پس از اجرای مختصر جشنواره و اکران محدود در ماه فوریه در Amazon Prime به نمایش در می آید ، ” فیلم 100 روز برای زندگی ” از طریق یک حرکت محرمانه و قدرت یک اجرای کاریزماتیک از بانوی برجسته خود ، به برخی از نوشتن های جالب توجه می پردازد. به بینندگان بالقوه باید هشدار داد که خودکشی موضوع اصلی فیلم 100 روز برای زندگی میباشد که توسط راوین گاندی ، کارآفرین در شهر زیبای شیکاگو (و حتی عمدتا در آپارتمان خود گاندی) ضبط شده است.

فیلم 100 روز برای زندگی

فیلم 100 روز برای زندگی یک تریلر سنتی با پیچ و تاب است ، نقش های ژانر را برانداز می کند و نوع خاصی از سوسیوپات را ارائه می دهد ، فردی که مغزش به دلیل ضربه روبرو شده است. این عالی نیست اما یک فرار سریع را ارائه می دهد که باعث می شود من تعجب کنم گاندی با هزینه و زمان بیشتر چه کاری ممکن است انجام دهد.

فیلم لاک پشت ها هم پرواز می کنند

زنی در کنار دریاچه در حال یوگا است که ناگهان ربوده شده ، به یک ساختمان متروکه برده شده و دو گلوله شلیک کرده است. کتابی روی حصیری که وی مشغول تمرین بود ، با پوششی یافت می شود که می گوید: “تانیا نجات یافت” ، که شامل عکس های قربانی است. اندکی پس از آن ، شخصی به نام گابریل (کالین اگلسفیلد) ، اندکی پس از نامزدی با ربکا (هایدی یوهانینگ مایر) ، برای دود بیرون می رود و در نهایت ناپدید می شود ، کتاب مشابهی در همان نقطه ای که آخرین بار در آنجا دیده شد ، پیدا شد.

ربکا توسط پلیس آورده شده و به قاتل زنجیره ای که شهر بادگیر را عذاب می دهد به منجی معروف است و یکی از افسران (یانسی آریاس) معتقد است که وی ارتباطی پیدا کرده است – همه قربانیان وی بازمانده از اقدام به خودکشی هستند. در حالی که به دنبال عکس های عشق از دست رفته خود است ، ربکا شخصی را که باید قاتل باشد را پیدا می کند … و او را می شناسد.

نقد فیلم زنان کوچک 2019 | خواهرانی با آرزوهای بزرگ
بیشتر بخوانید

سریال 1899

ببینید ، ربکا در یک گروه پیشگیری از خودکشی کار می کند و او در یک کلینیک با یک جوان رنج دیده به نام ویکتور کوین (گیدئون امری) به تلفن ها پاسخ می داد. او فکر کرد او مرده است. او خیلی نیست. انگیزه های ویکتور چیزی است که من قبلاً در یک فیلم هیجان انگیز ندیده ام ، اما باز هم ، یک هشدار ماشه بسیار منظم است زیرا ” فیلم 100 روز برای زندگی ” صریحاً در مورد خودکشی است.

با توجه به آن ، زنده ماندن از آن ، برخی از مردم را از آن نجات دهید و حتی از ایده های آن عبور کنید. به نظر من ، گاندی با احتیاط سوزنی را در رابطه با موضوعی پیچ می کند که با توجه به آسیب های واقعی در سراسر جهان مربوط به خودکشی ، می تواند به عنوان استثمار تلقی شود ، اما برخی از آنها ممکن است نخواهند به این حوزه معدن عاطفی روی بیاورند.

فیلم باشگاه مشت زنی

گرچه برخی از ” فیلم 100 روز برای زندگی ” جمع نمی شوند (بسیار خوب ، شاید زیاد باشد) ، گاندی آن را با چرخش و چرخش کافی ادامه می دهد که بعید است بینندگان س tooالات زیادی بپرسند. این یکی از فیلم هایی است که تعلیق ناباوری را از طریق سرعت بالا حفظ می کند ، و با این حال از رشد شخصیت به ویژه در چهار نقش اصلی نیز برخوردار است.

این به او کمک زیادی می کند که او بازیگری داشته باشد که برای چالش آماده باشد ، به ویژه یوهانگ مایر ، طبیعی و کاریزماتیک به روشی که واقعاً کارساز است. (او می تواند یک درام NBC را کاملاً لنگر بیندازد.) بازیگر کهنه کاراکتر آریاس به عنوان افسری که به ربکا کمک می کند تا یک قدم جلوتر از ویکتور بماند ، جاذبه را اضافه می کند.

نقد فیلم چه کسی لیبرتی والانس را کشت

و گاندی واقعاً شیکاگو را دوست دارد ، و آن را به روشی دوست داشتنی شلیک می کند که احساس می کنم مدتی است آن را ندیده ام. در پایان ، به دلیل اشتیاق و فداکاری نسبت به فیلم سازی پشت و جلوی دوربین ، راحت تر می توان گفتگوی پنیر و تصمیمات سوال برانگیز اقدام سوم را نادیده گرفت.

معرفی و توضیح کامل ژانرهای انیمه
بیشتر بخوانید

تاریخ پخش فیلم 100 روز برای زندگی

 4 مه در آمازون پخش میشود.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.