صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : معرفی مشخصات پکیج بیتا
ads

معرفی مشخصات پکیج بیتا

00

در این مقاله قصد داریم به معرفی مشخصات پکیج بیتا بپردازیم تا در صورتی که تصمیم به خرید این محصول دارید، تجربه موفقی را داشته باشید. پکیج ها یکی از سیستم های کاربردی به منظور تامین آبگرم هستند که در مصارف مختلف به کار می روند. این سیستم امروزه جایگزین موتورخانه ها شده است که آبگرم ساختمان را تامین می کنند. برای تامین گرمایش ساختمان به وسیله سیستم هایی مانند رادیاتور، گرمایش از کف و فن کویل ها و غیره نیاز به آبگرم داریم‌. همچنین به منظور انجام امور روزمره مانند استحمام، شست و شو و آشپزی نیز باید به آبگرم دسترسی داشت. این نیاز توسط انواع پکیج زمینی و دیواری تامین می شود.

برند بیتا از سازنده های شناخته شده در زمینه ساخت این سیستم ها می باشد که زیرمجموعه از کمپانی صاحب نام بوتان می باشد. برای معرفی مشخصات پکیج بیتا باید بدانیم که این برند محصولات خود را مجهز به به روز ترین فناوری ها طراحی می کند تا بازدهی قوی را داشته باشند. همچنین مدل های مختلف آن مطابق اصول استاندارد ساخته می شود. این پکیج ها در سه مدل Bita 22 Open , Bita 22 Sealed , Bita 24 Selead طراحی می شوند. مبدل های حرارتی در آن ها به کار می رود. مشخصه مهم آن ها این است که مجهز به دو مبدل حرارتی اند و احتمال رسوب پذیری آن بسیار پایین می باشد. بنابراین پیشنهاد می شود برای مکان هایی که رسوب آب بالاست، می توان این مدل پکیج های ساخته شده توسط بیتا را به کار برد.

معرفی مشخصات پکیج بیتا

همچنین به منظور معرفی مشخصات پکیج بیتا در نظر داشته باشید که برای ساخت ست هیدرولیک از جنس پلیمر استفاده می شود و مقاومت آن به مراتب در برابر رسوب پذیری بالا می رود. همچنین با توجه به مرغوبیت متریال به کار رفته در آن طول عمر زیادی دارد. مواد به کار برده شده برای ساخت این پکیج ها تحت نظارت فنی گروه R&D این مجموعه انتخاب می شوند و دوام آن ها در برابر خطرات استهلاک زا بالاست. این سیستم گرمایشی بیتا مجهز به آیونایز حفاظت از شعله می باشد. سیستم ایمنی تخلیه گاز ناشی از احتراق در این پکیج به کار رفته که در معرفی مشخصات پکیج بیتا دارای اهمیت است‌. از دیگر مشخصه های این پکیج ها این است که سیستم عیب یاب الکترونیک دارد و مجهز به ضدیخ نیز می باشد.

تفاوت گریل و گاتر در صنعت ساختمان
بیشتر بخوانید

به منظور معرفی مشخصات پکیج بیتا در نظر داشته باشید که پکیج های ساخته شده توسط این برند به طور خودکار هواگیری می کنند و سیستم بای پس خودکار نیز از امکانات دیگر این محصول به شمار می رود. شما می توانید آن را به ترموستات اتاقی متصل کنید و دمای آن را کنترل کنید. سیستم کنترل میکروپروسسوری نیز از مشخصه های پکیج های این برند است. پکیج گرمایشی بیتا در مدل ۲۲ و ۲۴ فن دار با راندمان حرارتی ۹۰ درصد طراحی می شوند و مدل 24 بیتا را می توانید برای مکان هایی تا 140 متر مربع به کار برید تا آبگرم مورد نیاز آن را فراهم کند. دو مبدل حرارتی ایتالیایی در آن تعبیه شده است که یک مبدل برای تامین آبگرم مصرفی و دیگری برای تامین گرمایش استفاده می شود.

فناوری توربولاتور به کار رفته در آن کم ترین میزان رسوب پذیری را دارد و سیستم ضدگیرپاژ از دیگر تجهیزات تعبیه شده در آن می باشد. همچنین پمپ شیر سه طرفه در آن به کار می رود. سیستم احتراق آهسته قابل تنظیم در انواع پکیج در معرفی مشخصات پکیج بیتا دارای اهمیت می باشد. شما می توانید برای بررسی قیمت پکیج 24000 بیتا و مقایسه مدل های مختلف آن به صفحه مربوطه آن در فروشگاه دماپویا مراجعه کنید. این فروشگاه ارائه دهنده انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و سیستم های تهویه مطبوع ساخت برترین برندهای جهانی بوده و شما می توانید تمامی محصولات را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش سفارش داده و بدون نیاز به رفت و آمد درب منزل تحویل بگیرید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

2 × سه =