صفحه اصلی > معرفی سریال : معرفی سریال زن ترکی (Kadın)
ads

معرفی سریال زن ترکی (Kadın)

سریال زن ترکی

سریال زن ترکی یکی از محبوب ترین سریال های کشور ترکیه بوده است. حال در ادامه این مطلب با شما خواهیم بود تا سریال زن ترکی را به شما معرفی کنیم.

سال‌هاست در کشورهای مختلف دنیا فیلم‌ها و سریال‌های عاشقانه یا ژانرهای مشابه را می‌بینیم که اگرچه زنان نقش مهمی دارند، اما فیلم یا سریال حول محور آنها نمی‌چرخد. اما در سال های اخیر بازیگران همچنان با بازیگران زن همکاری می کنند تا لطافت و فقر دنیا را به مخاطب نشان دهند. سریال زن ترکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در این مقاله به سراغ یکی از مشاغل زنانه آن می رویم.

سریال زن ترکی توسط هانده آلتایلی نوشته شده است. این سریال سه کارگردان داشت، مرو گیرگین آیتکین، ندیم گوک و آس اردک کوجا اوغلو. این سریال کاملاً زنانه بین سال های 2017 تا 2020 به مدت سه فصل از شبکه فاکس ترکیه پخش شد و با استقبال خوبی روبرو شد. در مطلب زیر شما را با معرفی سریال زن ترکی همراهی می کنیم.

سریال زن ترکی

زمان پخش سریال ترکی زن

ژانر سریال زن ترکی درام روانی و هیجانی می باشد. این سریال از 24 اکتبر 2017 (2 نوامبر 2016) تا 4 فوریه 2020 (15 فوریه 2018) از شبکه FOX ترکیه پخش شد. این پروژه سه فصل داشت و مجموع قسمت های سریال زن ترکی 81 قسمت است. همچنین باید به اطلاع برسانیم این سریال شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 از شبکه جم روی آنتن می رود. در زیر می توانید جدول نقل و انتقالات این سری را مشاهده کنید.

داستان سریال زن ترکی

داستان حول محور بهار، زن جوانی است که مادر دو فرزند است. 20 سال پیش مادرش او را رها کرد و او هرگز مادری نداشت. این هنرمند که دو فرزند به نام‌های نیسان و دوروک دارد، در کنار همسرش سارپ به خوشی زندگی کرد تا اینکه شوهرش در یک تصادف جان باخت.

سارپ فقیر بود و محبت زیادی از مادرش نمی گرفت. فقر چیزی جز عشق به همسر و دو فرزندش باقی نگذاشت. بهار به خاطر عشقی که او را رها کرده پر از رنج است و باید هر کاری که می تواند برای ادامه زندگی با مسئولیت تربیت دو فرزند انجام دهد. در آن هنگام سر مادرش را دید که سال ها بود از آن بی خبر بود.

نقد سریال جفری دامر | هیولای میلواکی
بیشتر بخوانید

نقد سریال Kadın

سریال زن ترکی در واقع از سریال ژاپنی به همین نام اقتباس شده است و طبق برخی منابع داستان آن بر اساس واقعیت است. شخصیت های سریال واقعا خوب و قابل ربط هستند. علاوه بر این، در داستان زنان از محله اعیان و داستان شاهزاده و گدا خبری نیست. در عوض با مردم عادی و حتی افراد فقیر رفتار می کنیم. فیلمنامه قابل قبول است و طراحی صحنه نیز معقول به نظر می رسد.

اما بیشتر صحبت های ما به سریال زن ترکی و به عبارتی فصل اول ختم می شود. فصل دوم مخاطب را شگفت زده خواهد کرد و فصل سوم داستان خاصی نخواهد داشت. در برخی از قسمت ها طرح سریال گم می شود و زندگی عادی را نشان می دهد. در کل تیتراژ سریال زن ترکی خوبه اما همین که سریال مثل فصل اول پیش نرفت باعث افت کیفیت میشه در صورتی که تا حالا با سریال قوی تری از اون مواجه شده بودیم.

سریال زن ترکی

سخن پایانی

در معرفی و بررسی سریال زن ترکی با ما همراه باشید و ابتدا به خلاصه سریال زن ترکی پرداختیم و سپس به بررسی ابعاد دیگر آن پرداختیم. نظر شما در مورد این سریال چیست؟ آیا قصد دانلود سریال Kadın را دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از همکاری شما تا پایان مقاله سپاسگزاریم.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

2 × چهار =